• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.111 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.566 acteurs
  • 199.682 gebruikers
  • 9.419.591 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Wie staat er ook alweer bovenaan in Spanje..

Dat een Feyenoord-supporter zoals jij sympathie kan opbrengen voor een poenen-club als Madrid. Zou eerder denken dat je voor Atletico of zo'n soort club zou zijn. In ieder geval een club waar strijd wordt geleverd. Niet een team dat bestaat uit computerspel-voetballers van EA-sports it's in the game

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Hebben. Gelijk hebben.

Waar heb je gelijk in?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dudek alsnog terug naar Feyenoord? 36 jaar is inderdaad jong vergeleken met van Dijk.

Maar er ligt geen prioriteit, Feyenoord moet is stoppen met het stuk slaan van spaarpotjes voor een rechtsback of een oude keeper.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

moviemafketel schreef:

Dat een Feyenoord-supporter zoals jij sympathie kan opbrengen voor een poenen-club als Madrid. Zou eerder denken dat je voor Atletico of zo'n soort club zou zijn. In ieder geval een club waar strijd wordt geleverd. Niet een team dat bestaat uit computerspel-voetballers van EA-sports it's in the game

Een overblijfsel uit m'n jeugd en dan blijf ik 'trouw' aan zo'n club, net als Chelsea dat een soortgelijke ontwikkeling doormaakte en door iedereen wordt afgezeken, heerlijk

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Waar heb je gelijk in?

Oh, zoveel zaken. In dit geval dat Nigel een schande voor de edele voetbalsport is. Maarja dat mag je dan niet zeggen, want anderen maken ook weleens een overtreding, het voetbalveld is de straat niet, het is zo'n aardige jongen, hij is donateur van de nierstichting en weetiknietal.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ze hebben gewoon geen geld Kai, ze moeten wat. En een redelijke 1e of 2e keeper moet je toch wel hebben. Gewoon voor een seizoen tot er misschien weer wat geld met de verkoop van spelers wordt gemaakt of misschien in de Europa League wat poen wordt verdiend. Dudek is niet opeens een slechte keeper natuurlijk.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Maar er ligt geen prioriteit, Feyenoord moet is stoppen met het stuk slaan van spaarpotjes voor een rechtsback of een oude keeper.

Was uiteraard cynisme van mijn kant. Hij zal transfervrij moeten komen. En er is een salarisplafond van 500.000 euries.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Dat een Feyenoord-supporter zoals jij sympathie kan opbrengen voor een poenen-club als Madrid. Zou eerder denken dat je voor Atletico of zo'n soort club zou zijn.

Helemaal eens. Ik snap Feyenoord supporters die Real supporten ook niet. Dan zou je sowieso meer moeten neigen naar Atletico.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Een overblijfsel uit m'n jeugd en dan blijf ik 'trouw' aan zo'n club, net als Chelsea dat een soortgelijke ontwikkeling doormaakte en door iedereen wordt afgezeken, heerlijk

Gatverdamme, ook nog fan van die blauwen? Gooi die 2 overblijfselen maar een keer overboord. Het mag, echt het mag

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

moviemafketel schreef:

Ze hebben gewoon geen geld Kai, ze moeten wat. En een redelijke 1e of 2e keeper moet je toch wel hebben. Gewoon voor een seizoen tot er misschien weer wat geld met de verkoop van spelers wordt gemaakt of misschien in de Europa League wat poen wordt verdiend. Dudek is niet opeens een slechte keeper natuurlijk.

Ze hebben Mulder en Darley toch? Echt onzin om dan geld uit te geven aan een 36 jarige die de afgelopen jaren net drie wedstrijden heeft gekeeped. Hadden ze net zo goed Timmer kunnen houden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Neem aan dat Dudek gewoon dagelijks getraind heeft. Timmer heeft toch wel aardig wat Indische rijsttafeltjes gehaald.

En ik weet eerlijk gezegd niet of Mulder en Darley goed zijn?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Naomi Watts schreef:

Helemaal eens. Ik snap Feyenoord supporters die Real supporten ook niet.

Zie mijn eerdere post, ik leg het toch uit.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik vind ze allebei wel aardig. In elk geval zie ik Dudek geen 10 punten meer halen ofzo. Zonde van het geld dus.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

lol, vooral Real Mydirt is wel lollig.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

moviemafketel schreef:

Gatverdamme, ook nog fan van die blauwen? Gooi die 2 overblijfselen maar een keer overboord. Het mag, echt het mag

Laat me raden, ManU fan?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Laat me raden, ManU fan?

Noooooooooo, beiden verschrikkelijk. Behalve 1 van mijn idolen van der Sar natuurlijk. Nee ik ben eigenlijk altijd al voor Arsenal geweest.

En dan vooral uit de tijd dat Henry daar wekelijks wonderschone dingen liet zien. Beetje het Ajax van Engeland. Veruit het mooiste voetbal, maar helaas ook van die belangrijke dipjes waardoor ze het kampioenschap aan Chelsea en Manchester moeten laten de laatste jaren.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

ManU speelde jaaaarenlang verzorgd en vooral dominant voetbal, zou je dan toch moeten aanspreken..

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Noooooooooo, beiden verschrikkelijk. Behalve 1 van mijn idolen van der Sar natuurlijk. Nee ik ben eigenlijk altijd al voor Arsenal geweest.

En dan vooral uit de tijd dat Henry daar wekelijks wonderschone dingen liet zien. Beetje het Ajax van Engeland. Veruit het mooiste voetbal, maar helaas ook van die belangrijke dipjes waardoor ze het kampioenschap aan Chelsea en Manchester moeten laten de laatste jaren.

Arsenal speelt eigenlijk altijd aantrekkelijk en aanvallend.. die andere 3 clubs uit Engeland kunnen zich ook gruwelijk lelijk terugtrekken op de eigen helft en wachten op kansjes Alhoewel Liverpool in goede doen nog wel eens een prachtige pot mentaliteitsvoetbal laten zien en heugelijke wedstrijden hebben laten zien de afgelopen jaren. Chelsea en SCUM zijn echt schijtclubs, maar dat zal wel weer de finale worden dit jaar

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik vind het ook knap van ManU hoor om zo lang aan de top mee te doen.

Maar Arsenal heeft me altijd meer gedaan. Ik had/heb ook gewoon een behoorlijke hekel (gehad) aan bepaalde spelers bij ManU.

Bijvoorbeeld Paul Scholes, Cristiano Ronaldo(nu nog), Rooney. Dat soort types vind ik behoorlijk irritante mannetjes. Ook Ferguson is een vreselijk goede trainer, maar ook een vreselijke arrogante kwal.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ferguson

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Vervelende typetjes heb je overal (en zijn tijdelijk), over arrogante trainers maar niet gesproken....

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Man Utd is een heerlijke club. Je kan ook van Ferguson zeggen wat je wil, maar zijn visie is gewoon goed. Dominant, aanvallend voetbal en de instroom van eigen kweek spelers zal hij ook niet tegenhouden. Ronaldo is verkocht en Man Utd speelt gewoon weer om de titel en zit in de kwartfinale CL na 2 mooie zeges op 1 van de grootste clubs ter wereld.

Wel lachen. En ex Man U speler Ronaldo zit in Bernabeu vast een potje te janken nu. Hoe mooi kan voetbal soms zijn

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

orbit schreef:

Ferguson

Sir Alex Ferguson

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Denk niet dat de gemiddelde Rotterdammer van arrogantie houdt. Weet niet waar je vandaan komt, maar blijf me verbazen dat je niet het werkvoetbal ambieert in de Europese competities, maar wel supporter van Feyenoord bent. Het rijmt ergens gewoon niet.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Met arrogantie doelde ik op verleden van Ajax-trainers, kan ik net zo goed zeggen dat je afkeer van Ferguson niet rijmt met jouw cluppie. En nogmaals, ik heb sinds kleins af aan een zwak voor bepaalde buitenlandse clubs, ook al worden ze opgekocht door een Russische miljardair, dan hou ik dat. Ik stap ook niet van Feyenoord over naar een NAC bijv. of ander 'werkvoetbal' of volksclub als er opeens een rijke stinkaard de boel opkoopt. Of ik er superblij mee ben is een tweede.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Arsenal speelt eigenlijk altijd aantrekkelijk en aanvallend.. die andere 3 clubs uit Engeland kunnen zich ook gruwelijk lelijk terugtrekken op de eigen helft en wachten op kansjes Alhoewel Liverpool in goede doen nog wel eens een prachtige pot mentaliteitsvoetbal laten zien en heugelijke wedstrijden hebben laten zien de afgelopen jaren. Chelsea en SCUM zijn echt schijtclubs, maar dat zal wel weer de finale worden dit jaar

Nooit de bijnaam Boring Arsenal gehoord? Die hebben ze destijds natuurlijk niet voor niks gekregen. Maar toegegeven, onder Wenger spelen ze bij tijd en wijlen leuk voetbal (al komen ze tegen ploegen als Chelsea vooral fysiek tekort)

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jeuj. Beetje als van der Meyde bij PSV....iemand die al jaren de bank verwarmd, goed op leeftijd is en waar je maar moet afvragen of je er nog wat mee kan...

Goed op leeftijd? Dudek is pas 36. Vergelijking met Van Dijk is het een broekie.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Van Dijk had zijn vader kunnen zijn

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.