• 16.343 nieuwsartikelen
  • 179.974 films
  • 12.390 series
  • 34.319 seizoenen
  • 651.361 acteurs
  • 199.651 gebruikers
  • 9.417.003 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Als je er niet bij was kun je er niet over oordelen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik zeg ook niet perse dat het compleet onwaar is, maar dit soort boehoe verhalen van zogenaamd goedwillende burgers die door willekeurige ME'ers worden gepakt hoor ik vreemd genoeg alleen uit de monden van zich, op z'n zachtst gezegd, niet erg netjes gedragende groepen voetbalsupporters.

Onderzoekje mag van mij altijd, tot die tijd: korrel zout.

Je maakt mij niet wijs dat een ME'er een weerloos kind in elkaar ramt. Buiten de vraag hoe achterlijk je als vader bent om een kind onder die omstandigheden mee te nemen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat de ME elke strohalm aangrijpt om te gaan meppen lijkt me geen geheim voor stadiongangers. Oh hey, jij kijkt het alleen op televisie. Iets over een korreltje en zout?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik héb niet eens een tv...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

I rest my case.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Je zegt iets wat niet klopt en dan berust je in je zaak?

Een groot rechtsfilosoof is aan je verloren gegaan...

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Er zijn zat netjes gedragenden die gewoon hun club volgen, wat een vooroordelen zeg.

De voorbeelden dat de ME er rucksichtlos op los gaat zijn er dus het zou me in dit geval totaal niet verbazen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Bottleneck schreef:

De voorbeelden dat de ME er rucksichtlos op los gaat zijn er dus het zou me in dit geval totaal niet verbazen.

De voorbeelden van huilverhalen van bij nader inzien toch niet zo heilige hooligans ook. Persoonlijk heb ik voorlopig meer vertrouwen in een ME'er dan een gemiddelde uitsupporter.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ach zolang je het niet zelf aan den lijve hebt ondervonden of gezien hebt blijft het bij zinloos gezwets gebaseerd op vooroordelen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Utregse jankwijven en huilies weer..

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Bottleneck schreef:

Ach zolang je het niet zelf aan den lijve hebt ondervonden of gezien hebt blijft het bij zinloos gezwets gebaseerd op vooroordelen.

Niks meer of minder waard dan anekdotisch uit de tweede hand bewijsmateriaal...

Ik ben tenminste nog zo reëel om gewoon het onderzoek af te wachten. Vraagtekens bij de eiser leken me op z'n plek.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ik heb het over de eerste hand die in het verleden al bevestigd zijn door onderzoek.

Bovendien oordeel ik nergens van tevoren.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

De voorbeelden van huilverhalen van bij nader inzien toch niet zo heilige hooligans ook. Persoonlijk heb ik voorlopig meer vertrouwen in een ME'er dan een gemiddelde uitsupporter.

ME'ers zijn gefrustreerde hooligans die er legaal op los willen meppen Het is algemeen bekend dat ze onnodig veel geweld gebruiken, alleen de leken weten dat niet en nemen alles klakkeloos over wat de media verteld.

YouTube - Broadcast Yourself.

YouTube - Trein teruggestuurd 2010 gewonde supporter

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Bottleneck schreef:

Ik heb het over de eerste hand die in het verleden al bevestigd zijn door onderzoek.

Blijft anekdotisch over andere individuen. Ik wacht gewoon lekker dit onderzoek af en ga tot die tijd idd uit van mijn vooroordelen.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

orbit schreef:

Utregse jankwijven en huilies weer..

Ik vind van niet, dit verneukt het voetbal. Je merkte ook aan de sfeer in het stadion dat het niet optimaal was, je mist toch die uitsupporters. Die een wedstrijd als dit een extra dimensie geven. Iets wat een leeg uitvak niet doet...

Dit gaat alle clubs aan, straks kunnen we geen uitwedstrijden meer bezoeken door dit soort malafide praktijken van o.a. de heer Cohen en de broeders van de ME.

Zei het van de week ook al, in 90% van de wedstrijden zijn die lui gewoon overbodig aanwezig, met als dieptepunt een stuk of 20/25 ME busjes vol met Me'ers die bij de wedstrijd Ajax-Vitesse aanwezig waren.

Als je dit ziet vraag je je af waarom ze er eigenlijk waren:

(afbeelding)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Eerlijk is eerlijk; dat zag er van de ME vrij achterlijk uit.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Eerlijk is eerlijk; dat zag er van de ME vrij achterlijk uit.

Inderdaad, tuurlijk is het gedrag van supporters hier en daar achterlijk. Alleen de supporters zijn niet de enige die altijd fout zitten.

Kan me overigens iets herinneren van een Feyenoord - Ajax van een aantal jaar geleden, iets van 800 Feyenoord supporters op een brug die werden gearresteerd of zo? Terwijl er ook gezinnen tussen zaten? Feyenoorders, enlighte me

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pijnlijk punt . Ik was toen helaas van de ongelukkigen. Toen werden er inderdaad zonder pardon mensen gearresteerd, ook vaders die met hun zoon waren, waren destijds de sjaak. Ook zijn er destijds wat klappen gevallen. Ook is er een kind destijds geraakt door een ietwat agressieve ME. Omdat wij niet snel geoeg de brug verlieten. Was op 23 april 2006.

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

Vind het belachelijk dat er de laatste jaren zoveel controle is op hooliganism etc. Oké sommige acties gaan gewoon te ver maar hier en daar een relletje moet kunnen toch? Dat hoort erbij anders zou het geen support meer zijn als iedereen hand in hand met elkaar naar de wedstrijd van hun ploeg ging kijken.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3290 stemmen

maar hier en daar een relletje moet kunnen toch

Met een paar doden, dat zou pas gaaf zijn. En dan genieten op YouTube.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hoezo zou dat niet kunnen. Een relletje moet kunnen? Wel een erg stomme opmerking.

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

Spreek ik over doden? Ik zeg toch dat ik dat ook niet normaal vind maar hier en daar een relletje/opstootje moet toch geen probleem zijn..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

Tsja, wat levenloos op een tribune zitten zonder zang en kreten lijkt me ook niet bepaald leuk.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4111 stemmen

Naomi Watts schreef:

Pijnlijk punt . Ik was toen helaas van de ongelukkigen. Toen werden er inderdaad zonder pardon mensen gearresteerd, ook vaders die met hun zoon waren, waren destijds de sjaak. Ook zijn er destijds wat klappen gevallen. Ook is er een kind destijds geraakt door een ietwat agressieve ME. Omdat wij niet snel geoeg de brug verlieten. Was op 23 april 2006.

Dat was het ja. Belachelijke zooi. Hoe is het afgelopen (voor jou) dan?

Laat staan de taferelen die gebeurd zijn met het Ajax publiek dat de hele middag (ook tijdens de wedstrijd) in een buffervak naast de Kuip werd gehouden in de brandende zon, met beperkt voedsel/water. Ondertussen werden zijn na de wedstrijd bekogeld met van alles en nog wat van buiten het uitvak. Ook is er een trein stil blijven staan in the middle of nowhere tussen wat weilanden in, urenlang! Altijd fijn

decicco schreef:

Vind het belachelijk dat er de laatste jaren zoveel controle is op hooliganism etc. Oké sommige acties gaan gewoon te ver maar hier en daar een relletje moet kunnen toch? Dat hoort erbij anders zou het geen support meer zijn als iedereen hand in hand met elkaar naar de wedstrijd van hun ploeg ging kijken.

Politici willen over de rug van voetbalsupporters goedkoop scoren bij het publiek dat er niet echt in zit. Zeer triest. Overigens ben ik niet zo van het knokken, ik heb wel zoiets van als die hooligans met elkaar willen knokken moeten ze maar ergens op een veldje of in een bos afspreken. Net zoals in Polen en Rusland en zo. Daarmee val je geen andere mensen lastig en moet je ook niet gaan zeuren als er gewonden vallen of zo. Laat ze dat dan maar ook zelf oplossen.

decicco

• 2856 berichten
  • 1143 stemmen

Ja, ben ik volkomen met je eens. Het hoeft ook niet in een stadion te gebeuren waardoor de club een vrijwel prijzige boete ontvangt. Maar die opstootjes zul je toch altijd blijven houden denk ik.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

ik heb wel zoiets van als die hooligans met elkaar willen knokken moeten ze maar ergens op een veldje of in een bos afspreken. Net zoals in Polen en Rusland en zo. Daarmee val je geen andere mensen lastig en moet je ook niet gaan zeuren als er gewonden vallen of zo. Laat ze dat dan maar ook zelf oplossen.

Hoe meer dooien hoe beter zelfs

Serieus; jullie weten dat de tijd van de holenmens een paar duizend jaar achter ons ligt toch? Als er een bal gaat rollen lijkt iedereen opeens achterlijk te worden ofzo.

De mens degenereert, bleek laatst al ergens uit een studie. We worden steeds dommer met z'n allen. Bewijs elke week rondom de potjes in de Mickey Mouse League. Wees er maar trots op.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ja het viaduct bij DHZ toch. Was er gelukkig niet tussen.

Bij de Arena waren ze ook al jarenlang goed bezig. Word je anderhalf uur vastgehouden met z'n allen tegen de enige uitgang gedrukt, om vervolgens door een haag van ME weg te strompelen waarbij een nutteloze klap niet wordt geschuwd, provocerend en onnodig agressie oproepend, iedereen wil dan toch zo snel mogelijk weg

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Als ze zichzelf uitroeien is de gewone voetballiefhebber wel van alle ellende af natuurlijk

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Maar als er niks op het veld wordt gegooid, er geen Joden aan het Gas wordt gegild en mensen gewoon gaan genieten van het spel is er immers geen 'sfeer' meer....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.