- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How I Met Your Mother
How I Met Your Mother
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Zo, dat was hem dan. De vorige drie seizoenen was het een beetje doorbijten, maar gelukkig maakte seizoen 9 heel veel goed. Heb op twee slechte afleveringen (11 & 14) genoten en ook de finale was mooi op een nuchtere, realistische en vooral schokkende, onverwachte manier die de hele serie in een ander daglicht stelt. Bijzonder ook dat ze dus al bewust 9 jaar naar dit einde toewerkten, gezien de uiteindelijke dialoog van Lyndsy Fonseca die aan het begin al moet zijn opgenomen.
Al met al een van de beste (zo niet dé beste), meest originele en uiteindelijk ook gewaagde komedieseries aller tijden.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Goh, bewust is veel gezegd. Ze hielden er gewoon rekening mee dat de kinderen ouder gingen worden en hadden het einde rond seizoen 2 al gefilmd. Kan me niet voorstellen dat de volledige 9 seizoenen al uitgewerkt waren in het hoofd van de makers. Het was gewoon een kwestie van wat zaken ertussen te gooien en dat was niet altijd even succesvol als je het mij vraagt.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Goh, bewust is veel gezegd. Ze hielden er gewoon rekening mee dat de kinderen ouder gingen worden en hadden het einde rond seizoen 2 al gefilmd. Kan me niet voorstellen dat de volledige 9 seizoenen al uitgewerkt waren in het hoofd van de makers. Het was gewoon een kwestie van wat zaken ertussen te gooien en dat was niet altijd even succesvol als je het mij vraagt.
Ik doel op de dood van de moeder, niet op alles wat ertussendoor zou gebeuren.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Aha, dan heb ik je zin verkeerd begrepen precies
Jellesteeg
-
- 517 berichten
- 208 stemmen
Tweede poging tot een spin-off: Weer spin-off van How I Met Your Mother in de maak | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Jellesteeg
-
- 517 berichten
- 208 stemmen
Gisteravond S06E13, 14 en 15 gekeken. Sterkste reeks afleveringen van HIMYM tot nu toe. Hier had ik pas echt door hoe gehecht ik ben geraakt aan de hele groep. Fantastisch gedaan.
eRCee
-
- 13380 berichten
- 1936 stemmen
Heb de serie grotendeels meegepakt op tv, dus kan wat afleveringen gemist hebben, maar seizoen 9 uiteindelijk helemaal gezien en vond het echt een prima einde. Zelfs vrij typisch voor HIMYM dat ze hun alternatieve vertelstijl ook hier doorvoeren. Seizoen negen krijgt zo de kenmerken van een "front-loaded joke": 9 jaar lang is de kijker aan het lijntje gehouden, en uiteindelijk is de moeder uit de titel maar een voetnoot en komt Ted gewoon uit bij z'n sweetheart Robin. Sterk gedaan.
Buiten dat gewoon een heel grappig seizoen (ringbear!), dat alleen op sommige momenten lichtjes te sentimenteel werd.
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
password: downtowntrain
voor de liefhebber, alle scenes met de moeder.
ik vond hem wel leuk.
deventerate
-
- 125 berichten
- 176 stemmen
Fantastische serie! Ik ben er eigenlijk "verslaafd" aan. Kan het de hele tijd wel kijken.