menu

Overig / Televisie / How I Met Your Mother

zoeken in:
AHWA
Ik had hier niet veel van verwacht, maar ben nu ergens begin seizoen twee en ik vind het toch een hele leuke comedyserie.

De serie gaat over Ted, een architect, die in 2030 als voiceover (met de stem van Bob Saget! ) vertelt aan zijn kinderen hoe hij hun moeder heeft ontmoet.

De Ted in 2006 wordt gespeeld door Josh Radnor. Bekendere acteurs in de serie zijn Alyson Hannigan uit Buffy en Neil Patrick Harris uit Doogie Howser.

Aan te raden serie.

ik ben hem ook aan het kijken en het is echt een grappige serie. vooral barney (neil patrick harris) is geweldig

AHWA
Nog steeds niemand die deze serie ook aan het kijken is (afgezien van picori)?

Ik volg het ook, inderdaad een erg aardige serie. Jammer alleen van die afgrijselijke lachband

AHWA
Vanavond eindelijk weer een nieuwe aflevering

paar clips bekeken op youtube,
echt grappige one-liners idd en die barney kreeg op slag m'n sympathie als personage...

AHWA
Leuke aflevering met enkele schitterende oneliners weer van Barney.

AHWA
Iets mindere aflevering dit keer met het vrijgezellenfeest van Marshall, maar het einde was dan wel weer mooi.

Barney had weer enkele sterke oneliners.

She's like a fifteen in blackjack.
-Not sure if you'd hit it?

ik heb toch paar keer kunnen lache om de vorige aflevering

AHWA
Leuke aflevering weer met Barney bij The Price Is Right, de Amerikaanse variant van Prijzenslag.

AHWA
Gisteren seizoen 1 op dvd binnen gekregen. Het commentaar bij die eerste aflevering is geweldig, zitten ze met 8 man een aflevering te becommentarieren.

AHWA
Fantastische finale van seizoen 2. Morgen krijgen ze in Amerika te horen of de serie een derde seizoen krijgt. Laten we hopen van wel. Dit is mijn favo sitcom van dit moment, elke aflevering is AWESOME

Het derde seizoen wordt vast ook weer legen....wait for it...

AHWA
Er komt een derde seizoen
It's gonna be legendary!

Suit up.............

AHWA
Neil Patrick Harris aka Barney is genomineerd voor een Emmy.
Awesome. Legen...wait for it...and I hope you're not lactose intolerant, cuz the second part of the word is...dary.

AHWA
Seizoen 3 is begonnen. Hopelijk vanavond de eerste aflevering kijken. Ben benieuwd of die met dary begint!

AHWA
Fantastische eerste aflevering! De trend van schitterende oneliners, heerlijke obscure references en prachtige continuiteit wordt doorgezet. Dit is de beste comedyserie op tv.

ik volg het ook al vanaf seizoen 1. Volgens mij is dit nog een van de weinige sitcoms. Het is een zeer leuke serie, misschien samen met the office de beste

deze serie is inderdaad heel erg goed!
Alleen jammer dat ie op de Nederlandse buis nog niet te zien is.

http://howimetyourmother.hy...

AHWA
How I Met Everyone Else. aflevering.

Die grafiek van Barney

Alleen al het idee dat Bob Saget hier de voice over van is, deed me huiveren. Vanmiddag liep ik bij een huisgenoot binnen die dit zat te kijken en per ongeluk blijven plakken, nog net aan avondeten toegekomen en tot ik naar mijn werk moest t/m afl. 20 gekomen. Ja, wij studenten hebben maar weinig te doen met ons leven.

Een vrolijke mix van Friends en King of Queens met een beetje Scrubs, heb ik het idee. Zeer scherp bij vlagen met een aantal leuke personages. Vooral Barney is een schot in de roos, een soort jonge en ietwat gesjeesde Gordon Ramsay.

Verder groot pluspunt de orginele invalshoek, de zoektocht voor de kijker naar wie nou de moeder van die kinderen is. Ik ben in ieder geval erg benieuwd .

2 Grote minpunten. Jordy haalt het hierboven al aan, dat klapvee bandje kan echt niet. En die slome muts uit Buffy, en American pie is vaak slecht te verteren.

Nu ik Scrubs en Entourage af heb tot zover de schrijverstaking doorgaat, kan ik hier weer een paar weken mee vooruit.

Ik las laatst nog dat How I met your Mother nog niet is opgepikt voor het volgende seizoen wat kan betekenen dat het wordt gecanceled.

Leuk... http://www.tv.com/story/109...

Britney heeft een gastrol in HIMYM

AHWA
Heb het ook gelezen, ja. Ach, misschiend at HIMYM kan helpen om haar imago te verbeteren. Tot nog toe is seizoen 3 nog niet zo sterk als seizoen 1 en 2, met een enkele uitzondering daargelaten.

17 maart gaat de serie weer verder. Dus dat wordt weer pindakazen.

Het wordt nu een klein beetje gossip, maar goed:
http://www.tvsquad.com/2008/03/12/alicia-silverstone-dumps-himym-because-of-britney/

Alicia Silverstone canceled nu dus haar gastoptreden vanwege Britney

Seizoen twee afgekeken afgelopen nacht, na een aarzelend begin is het vanaf episode 10 weer een feest. Hoogtepunt wellicht, Barney's tergend slechte toneelstuk.. 'moist' 'moist'

Geniale serie. Benieuwd naar seizoen 3.

... dary

AHWA
Seizoen 3 begint een beetje stroef, maar inmiddels zijn we bij aflevering 14 en het is weer zo verschrikkelijke awesome en legendary. Ik stoorde me zelfs niet aan de bijrol van Britney Spears, want in dezelfde aflevering kregen we niemand minder te zien dan Sarah Chalke uit Scrubs.

De continuiteit is weer hoogstaand, de verwijzingen zijn briljant en de berg cliffhangers en fake-outs wordt steeds groter, dus de komende afleveringen moeten nog beter worden.

HIMYM is zonder twijfel de allerbeste comedyserie van dit moment.

AHWA
The Chain Of Screaming was ook weer briljant

Ja weer een leuke aflevering. Ze zijn een beetje aan het side-betten heb ik het idee. Even rekken voor er naar de finale van het seizoen kan worden toegewerkt.

Jammer Sherbatsky had ik niet van je verwacht..

Mooie aflevering, vliegt toch altijd voorbij die 20 minuten. What aboet Dawson!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:24 uur

geplaatst: vandaag om 16:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.