menu

Overig / Televisie / How I Met Your Mother

zoeken in:
AHWA
De Barney en Robin-hookup was juist wel voorspelbaar. Het begon al in seizoen 1 toen Robin optrad als de bro van Barney en laatst in The Final Four toen Robin zich opwierp om door Barney versierd te worden.

En die zestien keer nee natuurlijk.

Ik zag het iid ook al aankomen, maar vind het een jammerlijke ontwikkeling. Daarom 'ik had het niet van je verwacht'.

AHWA
Vind het geen jammerlijke ontwikkeling, die twee passen juist heel goed bij elkaar.

Ja en nee. Eigenlijk past Barney natuurlijk bij niemand..

Ik heb gisteren de season finale gezien, het was een leuke aflevering en vooral de eerste miracle was hilarisch

Barney lijkt toch wel verliefd te zijn op Robin
En de grote vraag: is Stella nu de moeder waar het allemaal om draait?

AHWA
Nee, ik denk niet dat Stella de moeder is. Ze was wel op het St Patrick's Day, maar ik denk niet dat zij de eigenares was van de beruchte gele paraplu.

Het wordt afwachten, ik ben al lang blij dat er een vierde seizoen komt.

Heb de season finale live op de Amerikaanse buis gezien, was ook wel een keer een mooie ervaring, ipv altijd schimmige streaming sites afstropen (of torrentz). Aan de ene kant was het een briljante afleveringen, maar de Barney-Robin lijn trek ik nog steeds niet. .

En ben idd erg blij dat er een volgend seizoen komt!

AHWA
Maandag is How I Met Your Mother begonnen aan seizoen 4 en de eerste aflevering was wederom sterk. HIMYM gaat steeds meer de kant op van een scherpe, doch romantische comedy en dat bevalt me wel.

Voor meer hilarische comedy kun je op dit moment beter naar The Big Bang Theory kijken.

Moet zeggen dat ik de seizoensopener niet heel sterk vond. Een van de sterkere zaken aan HIMYM was toch de immer super strak uit de hoek komende Barney. Het verliefde gejammer is niet echt leuk. Hopelijk krijgt dat niet een te grote nadruk, al ben ik bang van wel.

Laatst toevallig een aflevering van op de BBC voorbij zien komen, zag er erg leuk uit.

Ook de tweede aflevering kon me niet echt bekoren. Alsof de oude schrijvers zijn ontslagen en vervangen met nieuwen, die wel een beetje weten hoe het moet, maar niet verder komen dan dat.

AHWA
Ik ga hem vanavond kijken. Ik vond de eerste aflevering wel erg goed, maar je ziet dat HIMYM een wat meer romkom-kant op gaat.

AHWA
Een aardige aflevering inderdaad, maar helaas niet meer dan dat. The Big Bang Theory is op dit moment stukken beter dan HIMYM.

Ik denk dat ik dat maar eens ga volgen.

AHWA
Dat kan ik je zeker aanraden, Respekked. Dat is om te gillen zo leuk, vooral Sheldon.

Jeuj! Ik heb weer gelachen. De entree van Barney in deze aflevering mag al weer legendary genoemd worden, en ook de salto van Robin was erg grappig. Fijne cliffhangert ook deze keer. Eindelijk weer een beetje het gevoel van de vorige seizoenen terug!

AHWA
Dat klinkt goed, Respekked. Ik ga hem vanavond kijken, dus ik ben benieuwd, want jij was niet zo te spreken over de vorige aflevering, dus dit bericht van jou belooft wat.

Heb je al iets van The Big Bang Theory gezien?

Nee hevige studie drukte. Moet me op dit moment beperken tot Entourage, HIMYM en Sopranos. Maar ik zal mijn best doen

AHWA
Hmmm... ik vond hem toch niet zo leuk als ik had verwacht. HIMYM is danig op z'n retour, vrees ik.

Nee seizoen 4 is tot nu toe lang niet zo leuk als de vorige seizoenen, maar ik vond deze aflevering een sprankje hoop geven.

AHWA
Eindelijk weer eens een klassieke aflevering van How I Met Your Mother, een van de beste afleveringen sinds seizoen 2!!

Barney als oude man, de Interventies, de verhalen over het appartement. Heel, heel goed en veel leuke one-liners.

R2-Sweet Tooth

Het was idd een geslaagde aflevering. Heerlijk ook die muziek die afgespeeld werd als er een interventie kwam. Er zit vast een dikke adder onder het gras wat betreft de foto in 2009. Show must go on he

HIMYM heeft zich toch aardig herpakt. Zeer zwakke opening, maar nu Stella weg is, zit er een stuk meer schwung in. HIMYM is toch op zijn best met Barney en Ted allebei vrijgezel.

In januari komt HIMYM dan toch in NL op televisie. Om 18:00 op rtl5.

Awesome

AHWA
AWESOME Helaas ben ik meestal pas om half zeven thuis en loop ik gelijk met de serie in seizoen 4, maar toch. Flight-suit up!

AHWA
The Fight (410) was weer een zeer sterke HIMYM. Leuke grapjes voor de vaste kijkers en die lightsaber

De nieuwe aflevering is ook weer geweldig. Vraag me alleen af hoe staks de afleveringen worden ondertiteld, woorden als Suit Up, awesome, lawyered of zelfs legendary....hoe gaan ze dat doen aangezien het vertaald totaal niet klinkt.....

AHWA
Grappig dat je daarover begint. Ik ben zelf ondertitelaar en heb daar al over na zitten denken. Ik zou Suit Up gewoon met Pak Aan vertalen. Heeft een leuke dubbele bodem.

Legend-en ik hoop dat je niet van Duitse afkomst bent, want het tweede deel van dat woord is- arisch.

Barney zal alleen te snel praten

AHWA
Suit up werd ondertiteld met "in pak". Ik vond "pak aan" toch ook wel een leuke Leuk om HIMYM eindelijk op de NL'se tv te zien. Hopelijk trekt het genoeg kijkers.

Heb ik het gemist? Hmm, vanaaf dan maar kijken...

Gast
geplaatst: vandaag om 06:23 uur

geplaatst: vandaag om 06:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.