- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Archer
Archer
JustMike
-
- 3218 berichten
- 751 stemmen
Archer Vice gaat goed worden
Na de eerste aflevering Archer Vice, ziet het eruit alsof het inderdaad erg goed gaat worden! Eerste aflevering was dus erg goed imo!
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
sorrybabysorrybabysorrybabysorrybabysorrybabysorrybabysorrybaby
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Nieuwe setting werkt. Pam blijft geniaal. Geweldige tweede aflevering en ik kan nu al niet meer wachten op de rest.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Briljante ep weer. Veel references weer naar eerder werk.
Shut your dicktrap.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Ron, next time get shot in the head.
Uitstekende ep weer. Iedereen heeft zo z'n momentjes en de ene hilarische oneliner na de andere komt eruit. Ook sterke scenes tussen Lana en Archer.
Phrasing
Eazy
-
- 569 berichten
- 298 stemmen
Ik vond de laatste episode iets minder. Jammer, want 04 vond ik juist weer classic Archer.
Tot nu toe vind ik het seizoen niet zo goed als ik hoopte. Hoewel die Krieger grap wel echt briljant was.
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Dat duet tussen Kenny Loggins en Charlene Hiiiiiiiiiiiiighway to the Dangerzone! Verder vond ik juist dit wat een mindere aflevering, omdat dit nieuwe seizoen juist heel veel focus heeft op plot en nu in deze aflevering juist niet.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
FX geeft de serie nog twee seizoenen van 13 eps.
JustMike
-
- 3218 berichten
- 751 stemmen
Nice. Heb je hier ook nog een link van?
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Outlaw different country, wooohooo!
D-ark
-
- 1755 berichten
- 420 stemmen
would you say we would venture in a zone of danger?
Ik beging ook maar eens aan vice, de vorige seizoenen zijn allemaal erg goed bevallen na wat opstart problemen.
JustMike
-
- 3218 berichten
- 751 stemmen
Voor de mensen die dit nog niet ontdekt hebben, seizoenen 1-5 staan nu op Netflix!
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1201 stemmen
Kenny loggins, daar istie dan. Wel een van de minste eps. Sowieso is Vice tot nu toe niet helemaal m'n kopje thee.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1201 stemmen
Ok 5.07 smugglers blues is weer heel vet. Beste elaborate voicemail hoax tot nu toe.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3211 stemmen
Kijkt iemand dit nog? Wordt weer beter en beter. Laatste episode met de tranquilizerdarts was hilarisch
Archer, wat een held...
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Seriously...I Just heard you get hard!
Burn!
(Willie)
-
- 425 berichten
- 85 stemmen
Kijkt iemand dit nog? Wordt weer beter en beter. Laatste episode met de tranquilizerdarts was hilarisch
Archer, wat een held...
Jep, 2 afleveringen in seizoen 6 onderweg, na een mager seizoen lijkt het weer helemaal terug.
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Zandkuiken
-
- 1718 berichten
- 1380 stemmen
Sinds kort geven ze dit op de zender Acht, en de eerste 2 seizoenen vond ik in ieder geval gewéldig. Ik blijf dit zeker verder volgen.