menu

Overig / Televisie / Archer

zoeken in:
Sealab staat in de pindakaas inderdaad. Vergeleken met Frisky is Archer redelijk normaal inderdaad, maar ook weer niet

Lol, 308 weer echt bizar, met een kleine hoofdrol voor Kruger, held. ook ....phrasing. Blijft toch een leuk terugkerend iets.

AHWA
Et tu, Brute?
-Et me, buddy.

Zo droog, zo

Barry! ... Polo

Mescaline (moderator)
Lekker serietje ja, heb nu 6 afleveringen gezien en moet wel bekennen dat ik even aan de soort humor moest wennen.
Het is overdreven over the top maar dat maakt het ook weer grappig en zeer luchtig om naar te kijken, Archer is wel een serie die ik blijf volgen denk ik

hahaha 309 weer.

Commander: I won't lie to you, this mission will be extremely dangerous
Archer: Would you say we're venturing into a ZONE of danger?
C: Well, yes obviously
A: But no, I mean, how would you phrase that?

enz. enz.

Oh en en eh Bryan Cranston in deze ep , dacht al dat de stem me bekend voorkwam...

AHWA
Archer in space.

Deze seizoensfinale was echt fantastisch. Archer blijft de crème de la crème van de comedy

Vond hem net ietsje minder dan deel 1 van het Space tweeluik, maar er zaten een aantal geweldige vondsten in.

Allemaal mooi en aardig wat er in space gebeurde, maar Krieger heeft seks met een hologram. Wat een baas.

Wat een serie!

AHWA
Ja, dat schuddende busje was het leukste aan deel 2.

Gave ontdekking!!!!!

Archer heeft zowat alles wat een topserie in zich hoort te hebben. Vooral de knotsgekke personages en de humor, uiteenlopend van zelfspot tot droge humor, zijn GEWELDIG!

Mallory Archer is ongetwijfeld mijn favoriete personage. Geweldig hoe ze in Skytanic op eigen houtje een bommelding in scene zet om haar rivale Trudy Beekman te dwarsbomen. Of hoe ze koppig blijft volharden om haar medewerkers geen loonsverhoging te geven, hoe ze schande spreekt dat iedereen op kantoor het alleen maar over sex heeft terwijl ze zelf geen haar beter is......

Sterling Archer is eigenlijk minstens even geniaal als zijn moeder. Heerlijk hoe vaak hij verzucht: That `s just so typical my moooom! Hij blinkt ook uit in onzinnigheden en die mierenopmerkingen zijn om je te bescheuren. Pam is ook een bijzonder fijn personage als kletsmiep van het kantoor en Cheryl idem dito, geweldig hoe passievol of gruwelijk ze verslag doet van de liefde.

In een ware rush ben ik door seizoen 1 gegaan. Binnenkort ga ik mij snel verdiepen in seizoen 2!

AHWA
Wacht maar tot je bij 209 bent.

esta corredo ou nao? of zoiets:)

No puedo esperar.

Aflevering 2.01 in Gstaad was echt geweldig, altijd leuk als de Isis crew zich in het buitenland begeeft. Ditmaal met Pam & Malory Archer op de versiertoer: What happens in Gstaad stays in Gstaad....Of dat meisje die Archer `s gehechte(!) piemel de hele tijd haar Wilhelm noemt in fout Duits.

En dit soort humor gaat er ook altijd bij mij in:

Archer ( shocked ): I Just Got Fingered.
Malory Archer: We Don `t Wanna Know.

Ook aflevering 2.03 is fantastisch. Heerlijk hoe iedereen misbruik maakt van Cyril als hij net onvrijwillig 1 liter bloed heeft afgestaan.

En dat Me Too, wat die Krieger op het feestje uitkraamt is ook te hilarisch voor woorden.

Inmiddels klaar met seizoen 2. De aflevering in Monte Carlo is echt briljant, maar eigenlijk geld dat voor zo `n beetje heel seizoen 2. Archer rules!

AHWA
17 januari gaan we weer verder

Heb Archer op FB geliked en komen laatste week constant korte previews voorbij. Zitten een paar fijne tussen.

edit: Hmm youtube kan alleen de hele playlist tonen ipv 1 filmpje. Vooral Time Share, Puppy en Vest

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=GIPS3X4RAmo

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Nog 2 dagen!

http://i.minus.com/jyJCSjT1JGPCI.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

http://i.imgur.com/vhEF6.gif

http://i.minus.com/iZedNV728jRkX.gif

https://www.youtube.com/watch?v=EjR8VphNdGo

AHWA
Son of a bitch!
-Your words.

Burn.

Heerlijke 20 minuten weer. Vooral die opening was

AHWA

http://cdn.uproxx.com/wp-content/uploads/2013/01/archer-401-phrasing.gif

Het is weer begonnen!

http://i.minus.com/iCOIEkSbMjew5.gif

Super aflevering weer inderdaad.

AHWA schreef:
(afbeelding)

Awesome gifje.

Krieger: We have to ease him back in to it. Like a latex gimpsuit.
En dat biggetje datie terloops in zijn labjas stopt haha. Wat een held.

Krieger en Cyril van de GayGB

AHWA
Entmoot

402 is ook weer zo

I Need you to repeat that....(I said..) no no, after I come back there and pull your tongue out through your..ASSHOLE

IEWWW

403

AHWA
Ja, 403 is ook weer zo goed. Zo veel quotable stuff.

Jonathan Katz (zoooooooo onderschat) en Jon Benjamin eindelijk weer eens bij elkaar.

https://www.youtube.com/watch?v=I8TLbUr4oV4

Wie kijkt/kent trouwens Explosion Bus? Ik zeg doen, aanrader!

Ongelofelijk hoe vet 4.03 is. Letterlijk elk woord uit het script kun je hier cursief neerzetten als hoogtepunt van de aflevering. Heerlijk veel continuity, en zelfs nog even een referral aan Frisky Dingo met het 'dry-erase' bord. Awesome. Met afstand de beste comedy die ik ken.

Even eea gegoogled en drie seizoen Dr. Katz in de pindakaas gezet. Ook 1 ep. Explosion Bus gekeken. Dat moet groeien neem ik aan Inland?

Dr. Katz is wel duidelijk beter dan Explosion (wat flauwer), dus het kan best dat je dat niet zoooo gaat vinden hoor, maar het is wel aparte humor ja. Amerikaans Joods he, dat heeft altijd wel een apart, understated tintje. Zie ook Woody Allen of Larry David. Home Movies is ook nog wel leuk. Beide met het vaste team van Jon Benjamin, Katz en Laura Silverman (zus van)

Grappig verhaal trouwens, dat productieteam van Explosion Bus is heel vriendelijk en open. Praat daar wel eens mee. Ze wisten me te vertellen dat Katz bijna weer een nieuwe show op tv had, pilot was al klaar enzo. Op het laatste moment werd het toch stop gezet en werd er gekozen voor een Seth Mcfarlane show..

Gast
geplaatst: vandaag om 13:19 uur

geplaatst: vandaag om 13:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.