menu

Overig / Televisie / Archer

zoeken in:
AHWA

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://smallscreenscoop.com/wp-content/uploads/2009/12/archer-fx-480x360.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Archer is een animatieserie over een spionagebureau genaamd ISIS. De humor is vergelijkbaar met Drawn Together, of The Adventures of Chico & Guapo.

De eerste vier afleveringen nu gezien en het wordt echt steeds beter. Razendsnelle dialogen met veel insider-jokes.

Best een aanrader dus.

Bekende stemmen van Jessica Walter uit AD, Aisha Tyler uit The Santa Clause 2 en Friends onder andere, Judy Greer, Chris Parnell (dr Spacemen uit 30 Rock) en Jeffrey Tambor, ook uit AD.

Te zien op Comedy Central.
Archer is vanaf 22 augustus elke zondag te zien om 22.30 uur.

AHWA
Archer krijgt een tweede seizoen in 2011. Wat een heerlijke serie is dit. Razendsnelle dialogen, een moord om te vertalen.

AHWA
Inmiddels ben ik bij aflevering 9 en wat een briljante serie is dit. Die humor, die delivery, die geweldige scenario's. Dit is zo mijn humor dit.

Dikke dikke aanrader.

Ik catch er wel eens een glimpse van op CC. Heeft een fijne cynische ondertoon of niet?

AHWA
Kun je wel zeggen, ja.

AHWA

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=sOI1S1yjl7M

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

AHWA
That chick was like the Pelé of anal

Nice . ik zal er een achteraan gaan.

Net aflevering 1 gezien! Leuk, lekker bizar. Beetje Hank Moody-ish die Archer.

AHWA

Haha die Archer, wat een n00b met zijn 'plan' in afl. 2. Wat een bizarre typetjes allemaal, denk dat ik elke avond voor het slapen gaan even een Archertje mee ga pakken vanaf nu.

Afl. 3 Hellooo senor Wingmaaan

AHWA
Archer zit vol van die briljante throwaway oneliners.

1.04 wat minder met dat Duitse hitman stel, maar 1.05 is echt geniaal. Sterling op zijn rolschaatsen of dat einde als hij helemaal dubbel ligt: Woodhouse he is all tied up somewhere, scared and alone, probably dehydrated

In januari eindelijk seizoen 2!

AHWA
Sweet, goed nieuws.

He, seriously, kidnappers, super not in the mood for this right now

Sterling Archer heeft zich zeker in mijn top10 favoriete personages ooit geluld. Wat een koning.

AHWA
Niet de beste aflevering van Archer, maar 201 was een leuke opener. Die Pam is geweldig. Archer blijft de koning van de oneliners.

Leuke serie inderdaad

Jeuj Archer is weer terug! Prima opener met zoals gewoonlijk een briljante Sterling Malory Archer. Met verongelijkte kop: I'm not like that

See? How I let that just go by? ... Look at me. I'm the perfect gentleman.
Geniaal stukje vond ik dat.

AHWA
Ja, qua delivery is Archer de ongekroonde koning op dit moment. Zelden zo'n droge delivery gezien.

Aflevering van deze week is echt

AHWA
Dat 'me too' steeds op de achtergrond, zo grappig, zo goed gevonden. Briljant.

You want breakfast? Try a diner. You obviously into greek. .

Erg leuke serie. Snelle delivery, erg fijne cell-shaded animatie en qua humor ook niet al te braaf. Erg leuke vondsten, komt zoveel leuk voorbij, in een moordend tempo. Briljante serie dit.

AHWA
He, kijk nou.

Ongelofelijk dat je me dit nooit hebt aangeraden. Zit je haat voor mij zo diep? .

AHWA
Een serie per week was toch de afspraak?

Dit kan ik er makkelijk bij doen . Van het weekend ben ik wel bij denk ik.

Met veel animatie comedy series heb ik niet veel (SImpsons, Family Guy) maar dit smaakt ehct goed. Precies mijn ding. Archer is een held. Babe magnet .

AHWA
Dan is dit zeker wat voor jou, ja. Hopelijk kun je de snelheid van de oneliners bijhouden, want Archer strooit er werkelijk mee.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:17 uur

geplaatst: vandaag om 13:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.