menu

Overig / Televisie / Archer

zoeken in:
AHWA
Was ook lastig om 209 te overtreffen natuurlijk, vandaar ook de compleet andere setting denk ik. Wat Archer zo uniek maakt, is de sterke grappen buiten beeld, iemand die op de achtergrond wat roept of zo. Balls in 210, maar ook al 'me too!' in een vorige aflevering van dit seizoen. Je moet constant blijven opletten.

Weer een geniale aflevering deze week, gewoon teveel oneliners om er eentje uit te kiezen.
edit: en eindelijk hebben ze de Archer-ringtone gereleased! Mulatto Butts!

AHWA
Ja, die van deze week was ook weer briljant. Je zag in het vliegtuig de turtleneck alweer Briljante continuiteit.,

FlyLo schreef:
gewoon teveel oneliners om er eentje uit te kiezen.

Doe het eigenlijk bij geen enkele andere serie, maar lees graag online reviews van Archer. Sowieso leuk om te lezen wat anderen grappig vonden, maar meer omdat de 20 minuten gevuld zijn met zoveel awesomeness. De ene grap verdringt de ander te snel, en de reviews vullen de gaten. Kwam er twee tegen die ik toch wilde vermelden:

"What is this? A broken glass factory?"

"I swear, I'm just a Finish sky diving enthusiast ... "

Wow, vette finale. Al is de rest van de ep. niet zo heel denderend. Einde is geniaal. Geweldig seizoen, Archer is mn lievelings!

That's when she strikes, like a slutty little ninja

What is it? The Alabama of Europe?

Yeah, I feel lucky. Let's see, sexually assaulted by a teenaged sociopath, interrogated by gendarmes, oh, three stitches in my penis, so, yep, it's all breaking my way.

Countess Von Fingerbang.

Oh-Em-Gee. Dit is pure comedy bukkake. Wat blijft dit toch briljant, en de delivery van Benjamin blijft zo geniaal. De timing, impreccable. Blij dat ik hier weer eens de tijd ovor neem. Zonder twijfel één van mijn favoriete series ooit en op comedy vlak het meest briljante wat ik ken. De heerlijke lines vliegen je om de oren, na een episode ben je al helemaal murw gebeukt. Heerlijk begin van S2.

AHWA
Archer is weer terug voor 3 eps dit jaar en de eerste was wederom briljant. Vooral de scenes met Archer zelf natuurlijk, schitterende tweestrijd met Joe uit Family Guy. De stem dan.

Sploosh.

2.14 schijnbaar. Dacht dat het seizoen er al op zat. Redelijk briljante ep als je het mij vraagt. Die Vincent Chase S5 baard van Archer is geweldig en de dood van zijn verloofde lijkt het hem alleen maar onhandelbaarder gemaakt te hebben . Leuke continuïteit met het oorpijn probleem en Malory was overigens geweldig op dreef Don't you sit there sweating like a gigantic cheese .

Archer is terug, en hoe!

Gaaf, zie nu pas dat David Cross (Tobias Fünke - AD) zijn entree heeft gemaakt in Archer als Noah.

AHWA
Nu is het wachten op een 'analrapist' reference. Of Blue Man Group.

AHWA
Die naakte Pam op de bank Archer met z'n vangnetje beetje casual granaten vangen

Archer moet ik 2 keer zien om alle leuke vondsten eruit te halen.

Wat is de 'Heart of Archness' triologie nou eigenlijk? Afsluiter van S2? Of start S3?

Part II is in ieder geval niet zo sterk als Part I. Vooral het gezeik van Malory v. Cheryl is redelijk vervelend. Archer's ignorance tegen een soort van inheemse Woodhouse is, hoewel vermakelijk, ook weinig nieuws onder de zon. Maar Pam op de bank maakt heel veel goed. Hoe vet!

AHWA
Ik weet ook niet precies wat, ik denk dat het een soort drieluik is wat los staat van S2 of S3. S3 begint in januari pas of zo.

AHWA
Lollig slot van het drieluik, maar de eerste was de beste. Phrasing en keep it moving, cripple zijn weer van die Archer-briljantjes. En Pam is

Leuke trilogie met zoals zo vaak in dit soort gevallen, part I als beste. Ray krijgt wel hard de deksel op zijn neus nadat hij dacht er een snoepreisje te van kunnen maken. Archer's Lacrosse elftal en Bucky mee in de chopper -- get a room!

Malory tegen Cheryl: That must be the funniest thing you ever said

Zeer goed nieuws: in December komen S1 en S2 uit op Blu-ray. Ben druk bezig met S2 nu, maar herzieningswaarde is sowieso hoog bij Archer.

Herzieningswaarde is enorm. Ben inmiddels weer bij 2.08. Allerlei dingen ontdekt die ik vorige keer gemist had en vooral de 'continuity' valt me nu pas op. Let eens op hoe vaak het ping pong batje terloops in beeld komt.

Ook weer helemaal dubbel gelegen om me too uit de 'We Baby Seamus'-baby shower aflevering.
Wow somebody's gotta full diaper, he. ...... me too

Straks 2.09 kijken, een van de beste 20 minuutjes tv ooit gemaakt.

How are you holding up?
Not great. As you can see I have winecoolers on my feet.

19 Januari keert Archer terug.

AHWA
Dan heb je nog tijd om bij te komen!

Ik doe er elke avond één. Al is het er deze en afgelopen week bij ingeschoten. Vanavond 209 trouwens! Je hebt de verwachtingen torenhoog gemaakt .

19 januari. I'm counting the days.

2.09 = best. episode. ever.

AHWA
Dan verwacht ik morgen wel een lyrische review met vele .

Ouwehoer! 3.04 (of 3.01) was gewoon niet te beschrijven, zo totally freakin' AWESOME!!

Burt Reynolds voor de win! Beste aflevering van een serie die ik ooit heb gezien, zoveel references, ongepaste grappen, awkwardness en Herro
En dan heb ik nog gezwegen over de bat-pole conversatie. Goud waard.

I'm sorry I can't hear you over the sound of my giant throbbing erection

AHWA, your thoughts?

AHWA
Ik heb onlangs een boel afleveringen van Jon Benjamin Has A Van moeten ondertitelen, en het was even wennen om Archer weer als Archer te horen, maar het is knap hoe Benjamin gestalte aan hem weet te geven door middel van zijn stemdelivery. Echt briljant.

Uiteraard zeer blij dat Archer weer terug is. Ben niet zo bekend met het oeuvre van Reynolds, maar hier scoort hij heel veel punten mee. Gewooon al het feit dat Archer offertes heeft laten maken voor die batpole

Niet zo goed als 209 voor mij, maar beste moment voor mij was het feit dat toen Archer besloot z'n 'vrienden' te gaan redden meteen die coltrui weer aanhad. Continuity for the win!

AHWA

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://s3-ec.buzzfed.com/static/enhanced/web05/2012/1/20/15/enhanced-buzz-14298-1327090580-14.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Hier meer: "Sterling Archer Draper Pryce" Is Perhaps The Most Perfect TV Mashup Ever - buzzfeed.com

Gave Mashup idd!

Gisteren 3.04 herzien. blijft geweldig. De zeker niet subtiele Buster van Malory naar Reynolds was ook best leuk, voor de AD fans that is.

Season 1 Bluray review en Season 2 Bluray review

En zelfde geldt voor de season 2 bluray . Zeer goed nieuws, hierdoor kan de serie binnen mijn top 5 alleen maar groeien, want duidelijk dat de dvd versie en de HD downloads gewoon van inferieure kwaliteit zijn. Laat het snel 7 mei zijn.

3.02 is helaas niet leuk. Op wellicht de hallucinaties van Ray, Pam en Cheryl na. Hoop niet dat Cyril meer screentime krijgt. Zeker het minste personage van de serie.

AHWA
Vond het nog best wel grappig, zeker in de jungle met Archer. Cyril is minder, maar Archer en Cyril zijn altijd wel grappig samen. Maar idd niet zo sterk als 301.

Ook maar aan begonnen, aangezien alle fans hier. Nu 5 afleveringen gezien en ik denk dat de 5e by far het grappigst was tot nu toe. Leuke dialogen, maar nu ook te midden van veel chaos. Fijne oneliners, maar ik moet zeggen dat het me voorlopig nog niet te snel gaat, het is allemaal nog aardig bij te houden.

Leuke ontdekking dit ja.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:24 uur

geplaatst: vandaag om 19:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.