- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Raar. Nja, ik ben dan zeker alleen maar sites gewend waar dat wel zo is. Moet ik dan toch eens wat research naar doen... 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Op het moment doet hij het overigens weer normaal.
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Hij gaat opeens snel
Nadat hij vanmiddag een half uur bezig was alle updates te openen is dit een verademing 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja ik heb eerder vanavond toch nog wat aan kunnen passen. Nog steeds niet zoals het moet zijn, maar wel acceptabel tot er een server bij komt (over een weekje, als het goed is)
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
AAhh kijk goed nieuws. Het loopt nu gewoon al goed en er komt zelfs een tweede server bij, top!
Hannibal
-
- 9405 berichten
- 3338 stemmen
's ochtends en overdag MovieMeteren, 's avonds film kijken is de oplossing. (behalve als iedereen dit nu plotseling gaat doen natuurlijk) 
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Ik heb m'n profiel zo ingesteld dat de filmgames niet meer zichtbaar zouden moeten zijn (aangezien het forum bijna alleen nog maar uit filmgames bestaat). Toch blijf ik ze nog zien bij de updates. Doe ik iets verkeerd?
Hannibal
-
- 9405 berichten
- 3338 stemmen
Dat kun je toch niet instellen bij je profiel?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik vraag me ook af hoe hij dat heeft gedaan.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Niet, want dat blijkt ook wel uit dat het niet werkt.
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Ik heb even een vraag over de prijsvragen die we af en toe organiseren.
Lezen jullie de voorpagina, of hebben velen van jullie de updates pagina gebookmarked en missen jullie zo de prijsvraag.
Staat het prijsvragen topic in jullie updates ('toevoegen aan mijn updates'):
http://www.moviemeter.nl/forum/1/687
?
Misschien is het anders een idee om de nieuwsbrief geintresseerden op de hoogte te stellen van prijsvragen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat kun je toch niet instellen bij je profiel?
Mensen die nog gebruiken (mogen) maken van de oude updates, kunnen in hun profiel aangeven dat ze bij deze oude updates geen filmgames willen zien.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik heb even een vraag over de prijsvragen die we af en toe organiseren.
Lezen jullie de voorpagina, of hebben velen van jullie de updates pagina gebookmarked en missen jullie zo de prijsvraag.
Staat het prijsvragen topic in jullie updates ('toevoegen aan mijn updates'):
http://www.moviemeter.nl/forum/1/687
?
Misschien is het anders een idee om de nieuwsbrief geintresseerden op de hoogte te stellen van prijsvragen.
Ik lees altijd de voorpagina, als ik de tijd neem om MM uitgebreid te bezoeken. Als het even tussendoor gaat typ ik gewoon het adres van my_films en my_updates in. Maar ik zie altijd wanneer er een prijsvraag is, het topic staat niet in mijn updates (of was die vraag niet voor gewone gebruikers bedoelt
)
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Thanks. Als het niet voor de gewone gebruikers bedoeld was, dan had ik het wel in het crewforum gezet. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ik lees alle prijsvragen op de voorpagina, maar de meeste interesseren me niet zo
En dan sla ik gewoon over in de hoop ooit iets tegen te komen waar ik echt warm voor loop.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Wat Quido zegt. Al bekijk ik eigenlijk nooit de voorpagina maar mis de aankondigingen in het forum eigenlijk nooit. Ben slechts 1 keer vergeten mee te doen.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik open de site altijd op de voorpagina en scroll dan gelijk door naar de televisietip. Als er een vierde poster is merk ik dat er een prijsvraag is. Ik doe gewoonlijk ook mee.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Ik kom altijd via de voorpagina binnen en mij valt de prijsvraag altijd op. Het topic staat niet in mijn updates, ik maak van die feature eigenlijk niet zoveel gebruik.
Ik doe niet altijd mee. Een prijsvraag waarbij alleen maar vrijkaartjes te winnen zijn, is voor mij niet zo interessant.
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Er gaat iets mis met het overzicht voor Afghanistan:
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Een vraagje:
Hoe vaak wordt de Wiki-moviemeter site geupdate?
Want er zijn weer wat veranderingetjes:
- Favoriete acteur/actrice is afgelopen
- Ik heb een nieuw topic gemaakt (knock-out avontuur films)
- We zouden het wel leuk vinden als de makers op de wiki site erbij mogen staan (van de knock-out's)
Al weet ik niet of jullie het 3e idee goed vinden
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Het is overigens "Avonturenfilms" !
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Ik kom ook altijd binnen via de hoofdpagina dus zie de prijsvraag altijd. Het lijkt me trouwens alsnog een goed idee het naar de nieuwsbrief mensen(kom even niet op een betere term
) te sturen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hoe vaak wordt de Wiki-moviemeter site geupdate?
Het idee van de Wiki is in principe dat iedereen (jij ook) de gegevens kunt bijwerken.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Dat mag dan wel de bedoeling zijn maar als ik de tabel wil veranderen is het voor mij echt wartaal
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Het is al gelukt, ik heb het favotiete acteur/actrice afgesloten en ingevuld en de avonturen film topic erbij gezet. Daarbij heb ik ook de makers erbij gezet
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Het is al gelukt, ik heb het favotiete acteur/actrice afgesloten en ingevuld en de avonturen film topic erbij gezet. Daarbij heb ik ook de makers erbij gezet
Wolverine
-
- 526 berichten
- 888 stemmen
Vreemd, als ik in de zoekfunctie "Bin" intyp krijg ik wel Bin-Jip, maar als ik "Rent" intyp krijg ik geen Rent-a-Friend.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.