- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Thx Jordy, hij is weer de oude. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Misschien een opmerking voor de moderators, weet ik verder niet, maar op de beginpagina staat bij Cinderella, vanaf maandag 17 Oktober. Terwijl bij de film zelf 18 Oktober staat.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Ik heb hetzelfde merk ik net. Maar dat is bij alle films die ik gezien heb. Als je dan stemt, blijft hij op 'selecteer' staan.
Ik nam toen Das Boot even als proefkonijn en zie net dat mijn stem ook in de 10 laatst geplaatste stemmen van de film en van mij staat.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Jordy, is er eigenlijk een speciale reden dat The Perfect Storm de eerste film op MovieMeter is?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Jordy, is er eigenlijk een speciale reden dat The Perfect Storm de eerste film op MovieMeter is?
BESTE FILM OOIT!!!!1
Nee, ik begon destijds (september 2000) met de films die die week in de bios gingen draaien.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Haha, ok
ik was weer eens nieuwsgierig.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Een vraagje op dit late (vroege?) tijdstip. Bij Bin-jip (waarschijnlijk ook wel andere films) staat onder het kopje 'links' de link 'beheer externe links'. Ik vroeg me af waar die link voor is (het klikken levert een leeg scherm op)?
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Die link hoort er bij niet-crewleden niet bij te staan.
Met die tool kunnen koppelingen naar MusicMeter ingevoerd worden (score albums). Neo voert die links in.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja da's niet zo netjes inderdaad, zal ik dit weekend ook even naar kijken.
Hannibal
-
- 9405 berichten
- 3338 stemmen
Eerder kon ik bij de statistieken van de film zien wanneer hij op tv is geweest en op welke zender. Ik zie het nu niet meer.
Freak
-
- 98 berichten
- 994 stemmen
Ja inderdaad Hannibal!
Waarom is dat weg?
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Waarom staat er bij berichten tegenwoordig uu in plaats van uur? 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ohja dat probleem weer, zal het even fixen
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Heb ik er alleen last van? MovieMeter is zooooo traag vanavond. Het duurt tot 30 seconden eer ik een andere pagina krijg.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Sorry dat ik zo laat reageer (ik kreeg de pagina niet geladen), maar ik heb er geen last van.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik wel, en vandaag ook al een beetje.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
MovieMeter is idd een beetje traag, de laatste tijd merk ik dat wel vaker. Kan gebeuren natuurlijk 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Jordy heeft toch al een tweede server besteld?? Meer kan je er niet aan doen lijkt me...
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Inactieve users verwijderen...persoonlijke berichten van langer dan een maand verwijderen...
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Er wordt dan bandbreedte bespaard, gevolg: een snellere site inderdaad...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
wat schattig toch, dit soort berichten
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Ja, wat jij wil he. Ik heb uit ervaring van andere sites opgenomen dat dit wel degelijk het geval is. Maar ja, als jij liever zo'n trage site hebt...moet jij weten.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het is inderdaad duidelijk dat je erg goed weet waar je het over hebt.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Ja, mag jij mij weleens uitleggen waarom het niet zo zou zijn...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Omdat het verwijderen van databaserecords niets met bandbreedte te maken heeft? Omdat bandbreedte niets met de traagheid van de server te maken heeft?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.