- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik vind het maar niks dat alles zo langzaam vernieuwd
Gut gut, er worden een keer één nachtje geen grafiekjes bijgewerkt...
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Gut gut, er worden een keer één nachtje geen grafiekjes bijgewerkt...
Ik dacht dat ik op de vorige pagina had gelezen dat het definitief was, zodat de server minder belast zou worden. Dat het dus veeel minder werd gedaan, ik wist niet dat het gewoon voor een avond was/week of wat dan ook.
Wou er ook helemaal niet over zeuren, alleen als het permanent zou zijn, zo wat ik dacht te lezen, tja dan maakte ik me een beetje zorgen ja. Drom zei ik effe, maar heb ik dus helemaal verkeerd en sorry.
Vind wel jammer dat je dan meteen wordt weg-geserfeerd als een zeurende lid. Was namelijk alles behalve de bedoeling.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nou nou, niet overdrijven, je leest volgens mij wat teveel in m'n berichtje. Jij roept "ik vind het maar niks...", ik reageer daar even in dezelfde toon op.
Ik ben nou eenmaal niet iemand die op zo'n bericht gaat reageren op een toon van "bedankt voor je kritiek, maar..." 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Als je in een berichtje '< - -' typt maar dan zonder de spaties, dan verdwijnt alle tekst die daarna komt. Waarom is dat eigenlijk? Ik heb het per ongeluk ontdekt, maar ben wel nieuwsgierig
.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1546 stemmen
Nou nou, niet overdrijven, je leest volgens mij wat teveel in m'n berichtje. Jij roept "ik vind het maar niks...", ik reageer daar even in dezelfde toon op.
Ik ben nou eenmaal niet iemand die op zo'n bericht gaat reageren op een toon van "bedankt voor je kritiek, maar..." 
Dan is het goed, dan begrijpen we elkaar 
Bedoelden het allebei niet zo 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Als je in een berichtje '< - -' typt maar dan zonder de spaties, dan verdwijnt alle tekst die daarna komt. Waarom is dat eigenlijk? Ik heb het per ongeluk ontdekt, maar ben wel nieuwsgierig
.
Ik ontdekte dat een tijdje terug ook al, maar stelde het te lang uit om het hier te posten. Je bent me voor. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
da's de tekencombinatie voor HTML commentaar, slordig dat je dat "mag" plaatsen.
Onderhond
-
- 87687 berichten
- 13053 stemmen
da's de tekencombinatie voor HTML commentaar, slordig dat je dat "mag" plaatsen.
Hmmm, dat is normaal toch met een '!' tussen dan ?
< ! - -
Bas17
-
- 986 berichten
- 1010 stemmen
Even een feedback iets 
Het is misschien mierenneuken, maar Vili, a Vereb (1989) en de Princess and the Goblin (1993) zijn toch echt door dezelfde regisseur gemaakt. Maar ze zijn niet gelinkt op regisseur, omdat bij Vili, a Vereb (1989) de voor en achternaa m zijn omgedraaid.
Nja, enuff mierenneuken 
Bas17
-
- 986 berichten
- 1010 stemmen
Tnx voor de info, correctie is opgestuurd
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hmmm, dat is normaal toch met een '!' tussen dan ?
Je hebt natuurlijk gelijk, merk nu dat het probleem ook alleen maar is dat je *eigen* bericht voor de rest verwijderd wordt. Ik zou even moeten na zoeken hoe het precies zit, maar alles tussen < en > wordt op een bepaalde manier verwijderd, om gebruik van HTML te voorkomen, daar zit de reden.
Hannibal
-
- 9405 berichten
- 3338 stemmen
Ik zat net 'toevallig' even met Firefox te surfen
, en het viel mij op dat het stem 'scrolmenu' half wegvalt.
Niet alleen bij die film, maar bij alle films.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Dan heb jij wel een erg rare versie van Firefox (geen wonder), want ik heb nergens last van 
Onderhond
-
- 87687 berichten
- 13053 stemmen
Heb ik ook m'n werk gehad. Zit jij met die beta versie te surfen Hannibal ?
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Hoe krijg je't voor elkaar Hannibal, lukt mij niet dat na te doen 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik kan geen topics meer aan Updates toevoegen. Fout op de

Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Ik krijg ook een foutmelding wanneer ik wil gaan stemmen of een map binnen 'Mijn films' wil openen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Als ik een film wil toevoegen aan Mijn films zegt hij Javascript:'void':()
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Yep, alles doet het weer, bedankt.
Hannibal
-
- 9405 berichten
- 3338 stemmen
Heb ik ook m'n werk gehad. Zit jij met die beta versie te surfen Hannibal ?
Ja, nu je het zegt. Beta. Ach ja....
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Ik merk af en toe dat stemmen die ik heb gegeven ineens verdwijnen, net nog Double Dragon, The Running Man en Bewitched tegen gekomen waarvan ik zeker weet dat ik ze een stem heb gegeven, maar er stond niks?
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Hmm nou merk ik dat als ik alsnog stem, er evengoed niets komt te staan. Iets stuk op de server?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2148 stemmen
Ik heb hetzelfde merk ik net. Maar dat is bij alle films die ik gezien heb. Als je dan stemt, blijft hij op 'selecteer' staan.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Die stem van Double Dragon staat er toch gewoon?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ah, je huidige stem staat inderdaad niet meer voorgeselecteerd, zal er even naar kijken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.