• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.044 films
  • 12.557 series
  • 34.727 seizoenen
  • 655.146 acteurs
  • 200.361 gebruikers
  • 9.458.763 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Het kan aan mij liggen, maar de zoek optie werkt niet echt lekker. Wanneer ik naar 'Bullet for the General' zoek worden er geen zoekresultaten gegeven terwijl de film wel degelijk onder deze alternatieve titel op de site staat:

http://www.moviemeter.nl/film/18926

Ik zie nu ook dat er bij deze link zelf geen alternatieve titels staan, maar wanneer ik de film wil corrigeren wel. Zijn de alternatieve titels tijdelijk uitgeschakelt?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dat de titel niet getoond werd was inderdaad een foutje. Dat "Bullet for the General" geen resultaat geeft gaat op de lijst.

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2896 stemmen

Hmm.. het valt me op dat de stemmen die ik vandaag heb gegeven geen invloed hebben op gemideldes van films,.. niet dat het van levensbelang is maar ik dacht ik laat het even weten, toch leuk als het nog nut heeft om een stem uit te brengen.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

Volgens mij worden die stemmen iedere nacht verwerkt in het gemiddelde.

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Transporter, The (2002)

Ik voeg altijd alle films toe aan een film lijst, dus alle films die ik heb gezien. Gisteren was The Transporter aan de beurt en nu wil ik die toevoegen maar zie nergens die link van 'Voeg film toe aan filmlijst'

links: IMDb | Vergelijk prijzen van deze DVD

terwijl dit er moet staan:

acties: toevoegen aan Mijn Films | toevoegen aan Mijn Updates

links: IMDb | Vergelijk prijzen van deze DVD

Leno

• 5922 berichten
  • 4455 stemmen

pascal83 schreef:

Volgens mij worden die stemmen iedere nacht verwerkt in het gemiddelde.

Ik dacht ook dat dat voortaan zou gebeuren, maar ik zie nog steeds regelmatig dat mijn cijfers direct invloed heeft op het gemiddelde.

Het moge duidelijk zijn dat je lang niet altijd het gemiddelde beinvloed, helemaal niet bij films waarop al honderen malen is gestemd!

Onderhond

• 87687 berichten
  • 13053 stemmen

De berekening van de toplijsten gebeurt geloof ik nu vooral snachts, de gemiddelden nog steeds direct.

Hoewel ik moet zeggen dat ook dat niet meer het geval blijkt. Als ik bij Yume no Ginga m'n stem van 4.5 naar 0.5 breng blijft er 4.5 staan (en ik ben de enige stemmer daar).

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Het systeem gelooft dan gewoon niet dat je zo extreem van mening verandert.

(Ik heb hetzelfde bij Zorba en Asmali Konak. Bij de laatste staat nog steeds dat er maar 4 keer is gestemd: de mijne moet de vijfde zijn.)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik heb gisteren wat dingetjes aangepast, zodat er meer filmgegevens gecached worden. Blijkbaar gaat dat nog iets te drastisch De gemiddelden worden blijkbaar niet vernieuwd na het plaatsen van een stem. Zal er vanavond even naar kijken.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Men kan sommige films niet meer toevoegen aan Mijn Films | toevoegen aan Mijn Updates ,

Gezien bij o.a. Harrison Bergeron en Star Wars.

Ik heb trouwens een stem gegeven aan Harrison Bergeron, maar er staat nog steeds vermeld: niet gestemd.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Daarnaast valt het me de afgelopen dagen op dat de stemgemiddelden die bij de film staan niet overeenkomen met de stemgemiddelden in het tv-overzicht + toplijsten (ook al zijn daar de afgelopen dagen geen stemmen bijgekomen/veranderd/weggehaald). Bijv. bij Sunset Blvd. en Nosferatu, eine Symphonie bladiebla.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

speedy23 schreef:

Men kan sommige films niet meer toevoegen aan Mijn Films | toevoegen aan Mijn Updates ,

Gezien bij o.a. Harrison Bergeron en Star Wars.

Hier hetzelfde probleem. Ik had het bij The Motorcycle Diaries.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Art schreef:

(quote)

Hier hetzelfde probleem. Ik had het bij The Motorcycle Diaries.

Hetzelfde probleem bij Limelight...

Stevo

• 499 berichten
  • 429 stemmen

Al veel over gesproken, maar ik moet het toch even kwijt.

Ik waardeer de mening van iedereen omtrent films, maar door mensen zoals Mystery zijn de scores bij sommige films gewoon niet meer serieus te nemen. Het is onbegonnen werk, maar zulke figuren vragen om een ban.

Hè hè, dat lucht op.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

foei Stevo. Die Help (Wiki) wordt nog niet veelvuldig gelezen blijkt maar weer.

http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Fraude

Gehenna

• 669 berichten
  • 6750 stemmen

Stevo schreef:

Al veel over gesproken, maar ik moet het toch even kwijt.

Ik waardeer de mening van iedereen omtrent films, maar door mensen zoals Mystery zijn de scores bij sommige films gewoon niet meer serieus te nemen. Het is onbegonnen werk, maar zulke figuren vragen om een ban.

Hè hè, dat lucht op.

[edit]zie mug [/edit]

Gehenna

• 669 berichten
  • 6750 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Hetzelfde probleem bij Limelight...

Hetzelfde probleem bij een hoop aantal films :S

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Volgens mij moet dit gefixed zijn (mijn films / mijn updates / verversen stemgemiddelde na stemmen), zo niet zal ik het wel weer horen

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Het probleempje van mij is nu opgelost Ik kan weer films toevoegen aan Mijn Films. Dank u!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Om de druk op de server te verminderen ben ik bezig om meer dingen op de site statisch te maken. Net zoals al het geval was bij de toplijsten, wordt nu ook de homepagina (alles onder de lijst van online gebruikers) 's nachts éénmalig gegenereerd. Het kan dus zijn dat de stemmen iets uit de pas lopen bij het "echte" aantal (zoals dat ook bij de toplijsten is).

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Dus als je stemt op een film die op de homepage staat, dan zie je het nieuwe gemiddelde niet op de homepage en in de toplijsten (mits de film daar in staat) maar wel bij de film zelf?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Yup.

Een latere noodzakelijke stap zou denk ik zijn om de gemiddelden bij de films ook één keer per dag te herberekenen, zoals imdb dat ook doet. Maar goed, da's voor later.

N00dles

• 639 berichten
  • 2319 stemmen

In De Site > Algemeen > Zoeken naar zelfgeplaatste berichtjes:

Voor zover ik weet is het zoeken naar zelfgeplaatste berichtjes wél mogelijk op het forum, maar nog niet in de filmreacties-pagina's.

Of zie ik die optie ergens over het hoofd?

Het lijkt me iig een nuttige functie, aangezien je al gauw vergeet bij welke films je al gereageerd had en of er op je eigen berichten is gereageerd door andere gebruikers.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Ja, hij staat er gewoon

Stevo

• 499 berichten
  • 429 stemmen

Mug schreef:

foei Stevo. Die Help (Wiki) wordt nog niet veelvuldig gelezen blijkt maar weer.

http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Fraude

Ai, sorry. Weer een te grote bek gehad.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Als het je echt ergert, dan weet je wat je moet doen...

Locutus

• 606 berichten
  • 5915 stemmen

Als ik zoek op 'taken' vind ik niks... Is er weer iets veranderd aan de zoekfunctie?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee hoor, niet "weer'. Maar ik zal het op de lijst zetten.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

Wat ik me net bedenk; waarom geen aparte categorie voor alle slotjes? Dan kunnen users zo zien welke topics niet toegestaan zijn op de site. Lijkt me wel handig...

en nog een idee voor bij films: Taglines...of ondertitels of hoe je het wilt noemen

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Ik vind het maar niks dat alles zo langzaam vernieuwd, heb gisteren in de ochtend gewoon veel stemmen aangepast. Omdat ik mijn pioriteiten van een 4* wat had aangepast, aangezien ik er bijna niks had staan.

Maar nog steeds staat me oude grafiek onder 'stemmen' .... Beetje langzaam, ging altijd sneller. Is Jammer

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.