132.207 gebruikers | 83.199 films | 30.189 regisseurs | 3.421.760 berichten | 4.775.387 stemmen

Het grote MovieMeter prijsvraag topic

gebruiker
bericht

starbright boy
(moderator)
bericht [permalink] geplaatst op 2 januari 2012, 21:30 uur
Gefeliciteerd! Echt een topprijs. Ik ben een beetje jaloers maar ik gun het je van harte.

bericht [permalink] geplaatst op 2 januari 2012, 23:21 uur
Wow! Gefeliciteerd man! Geweldige prijs! :)

Heb zelf ook meegedaan, nu eerst weer ff Film1 unliken. ;)

bericht [permalink] geplaatst op 29 januari 2012, 21:39 uur
Inmiddels weer terug uit Park City. Een ervaring om nooit te vergeten. Heb twee volle dagen op het Sundance Film Festival mogen rondlopen en heb er met volle teugen van genoten. Heerlijk om 's avonds heuvel op door Main Street te lopen met uitzicht op alle Sundance borden en vlaggen.

Verder vlucht, hotel, kaartjes, een gift bag en zelfs het vervoer van Salt Lake City Airport naar het hotel, alles was perfect geregeld. In totaal drie films gezien (ook geen extra kaartjes proberen te bemachtigen want kregen al snel in de gaten dat er zoiets bestaat als een wachtrij voor de wachtrij op het Sundance Film Festival) waarvan Luv met afstand de beste was.

Moviemeter (Jordy) thanks voor promoten van prijsvraag, want had deze reis anders nooit mogen maken. Voor wie een iets uitgebreider verslag van Sundance festival wil, hier een verslag: Tim's Filmblog - filmmad.wordpress.com

bericht [permalink] geplaatst op 29 januari 2012, 21:41 uur
Wow :o Voor drie films naar Sundance !!! 8) (+ nog een paar in het vliegtuig zeker ?? ;))
Ongelofelijke buitenkans - gaaf hoor, ik ga snel het blog eens lezen.

edit:
Amerikanen die intens meeleven met films en als het uitkomt zelfs spontaan beginnen te klappen tijdens een vertoning. Een enorm contrast met het veelal zuchtende, kreunende en klagende publiek –ook het enige minpunt- van het IFFR, het festival dat ik woensdag met veel plezier nog een dagje aandoe.
Dit herken ik niet van Rotterdam trouwens - juist wel applaus - en kreunen en klagen?

bericht [permalink] geplaatst op 29 januari 2012, 22:05 uur
Haha op heenweg bleek tv het niet te doen. Dus kon geen film kijken. Op terugweg draaide Moneyball en Crazy Stupid Love en die had ik al gezien dus viel mee qua aantal films.

Wat Rotterdam betreft: Wel applaus na afloop, maar als er eens iemand wat later binnenkomt, er een film iets later begint, er een korte film voor een hoofdfilm zit of er een plaats doorgeschoven moet worden is mijn ervaring dat het gekreun en gesteun vaak niet van de lucht is.