• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.011 films
  • 12.557 series
  • 34.722 seizoenen
  • 655.105 acteurs
  • 200.355 gebruikers
  • 9.458.466 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Je kunt foute gegevens corrigeren via de "corrigeer"-link die bij elke film staat, alvast bedankt

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Aangezien IMDb inmiddels weer teruggekeerd is naar hun vroegere spelling Oshii (die volgens hun richtlijnen juist is), zijn het juist alle andere films van Oshii die gecorrigeerd moeten worden. Zal ik bij deze meteen wel even doen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De database van MusicMeter is inmiddels verhuisd naar de nieuwe server. Over een kwartiertje zal dit ook met MovieMeter gebeuren, de site is dan even een paar minuutjes offline.

Hannibal

• 9405 berichten
  • 3338 stemmen

What!!??? Wat moet ik dan doen?!

Doom

• 8214 berichten
  • 1546 stemmen

Hannibal schreef:

What!!??? Wat moet ik dan doen?!

hehe, zat ik ook al aan te denken...

Maar wat dacht je van een filmpje kijken ?

U-96

• 11875 berichten
  • 2148 stemmen

Kan zijn dat het al eens naar voren is gebracht, maargoed.

Idee om bij het filmoverzicht van een regisseur 2 soorten sorteringen te doen? Dat je kunt kiezen dat ze in volgorde van jaartal staan (zoals nu) of dat ze in volgorde staan van gemiddelde? Lijkt me erg interessant.

Tevens zag ik net dat de stemmen bij films zijn gesorteerd op datum. Hoort dat of zou het misschien weer terug kunnen worden gezet op gebruikersalfabet?

Hannibal

• 9405 berichten
  • 3338 stemmen

Misschien kan ik eens een ander internetadres proberen, er schijnt nog meer te zijn.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

U-96 schreef:

Dat je kunt kiezen dat ze in volgorde van jaartal staan (zoals nu) of dat ze in volgorde staan van gemiddelde? Lijkt me erg interessant.

Denk niet dat ik dat ooit zal doen, dan moet het gelijk op de hele site mogelijk gemaakt worden om sorteringen in te kunnen stellen. Ik vind dat persoonlijk een beetje overkill.

Tevens zag ik net dat de stemmen bij films zijn gesorteerd op datum. Hoort dat of zou het misschien weer terug kunnen worden gezet op gebruikersalfabet?

Inderdaad logischer om dat op alfabet te doen, gaat op de lijst

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Daar zijn we weer, benieuwd hoe het gaat

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nou, eerste voorzichtige conclusie: het loopt weer erg lekker

Ik zal de uitgebreide zoekmogelijkheden voor niet ingelogde mensen weer aanzetten.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Het gaat inderdaad supersnel nu.

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Ik weet niet maar misschien is het wat om bij de films de kijkwijzer erbij te zetten?

Zou dat een idee zijn?

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Waarom zou je dat willen, met andere woorden: wat is de toegevoegde waarde van een kijkwijzer bij de films?

kappeuter (crew films)

• 74733 berichten
  • 5988 stemmen

Een link naar Kijkwijzer lijkt me op zich wel handig.

Misschien dat het zoekscript uit de onderstaande pagina te halen is:

http://www.kijkwijzer.nl/classificaties.php

Door op regisseur en titel te zoeken kom je bij de juiste film uit.

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Dat weet ik ook wel, maar het zou toch wel handig zijn en je weet gelijk een beetje wat je kan verwachten, dus met white noise had ik verwacht dat hij vet eng zou maar dat was ie niet en blijkt de film uiteindelijk voor 12+ te zijn...

dus een linkje of het er gewoon bij zetten lijkt mij opzich wel handig

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kappeuter schreef:

Een link naar Kijkwijzer lijkt me op zich wel handig.

Ja mij ook, lijkt me wel grappig om die icoontjes bij (relatief) nieuwe films er bij te hebben staan.

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2896 stemmen

Overdreven al dat kijkwijzer gedoe. Ach mocht ik ooit kinderen krijgen dan mogen ze van mij alles zien wat ze willen. Zo ging het bij mij ook, en ik ben goed geindigd . Kunnen ze teminste op de kleuterschool opscheppen dat ze alle films van George A. Romero al hebben gezien

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Telkens ik van 'forumtopics' naar 'mijn films' wil switchen krijg ik volgende mededeling:

MovieMeter is vanwege technische werkzaamheden tijdelijk niet bereikbaar

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Ja mij ook, lijkt me wel grappig om die icoontjes bij (relatief) nieuwe films er bij te hebben staan.

Dat is wel zo, maar je kan het er altijd bij zetten, zodat je teminste weet wat je kan verwachten... Want een horror film kan van alle kijkwijzers iets bevatten, dus krijg je een wat beter overzicht wat je kan verwachten...

Maarja dat vind ik er dan van

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het nogal overbodige informatie. Het zegt namelijk weinig over de film en vooral veel over degene die de keuring heeft gedaan.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2624 stemmen

Inderdaad. Zo was een paar weken terug The Godfather op tv en in mijn gids was de keuring: 6 jaar en ouder. :S

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

speedy23 schreef:

Telkens ik van 'forumtopics' naar 'mijn films' wil switchen krijg ik volgende mededeling:

MovieMeter is vanwege technische werkzaamheden tijdelijk niet bereikbaar

Vreemd, ik denk dat je de pagina even 'hard' moet refreshen, oftewel via het icoontje

cornelis

• 4744 berichten
  • 682 stemmen

Lijkt me ook dat er nogal wat films op deze site staan die niet Kijkwijzergekeurd zijn. Voordeel is wel dat het heel gemakkelijk op te zoeken is.

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Ach als jullie het overbodig vind maakt het mij niet uit, maar ik zou het wel heel handig vinden

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Ik was bezig op de site en nadat hij plotseling heel langzaam ging had ik even internet afgesloten op het opnieuw geprobeert. Toen verscheen de tekst: "Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak." op mijn scherm. Inmiddels doet hij het weer maar het is wel erg vreemd

stan

• 4649 berichten
  • 1288 stemmen

Ik heb dat ook al is een paar keer gehad, ik weet ook niet wat dat is

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Jordy schreef:

Vreemd, ik denk dat je de pagina even 'hard' moet refreshen, oftewel via het icoontje

Het wil niet lukken. Even getracht zonder ingelogd te zijn, maar het lukt ook niet. Als ik op 'toevoegingen' of 'mijn films klik krijg ik steevast : http://www.moviemeter.nl/up...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

feanaro surion schreef:

Ik was bezig op de site en nadat hij plotseling heel langzaam ging had ik even internet afgesloten op het opnieuw geprobeert. Toen verscheen de tekst: "Er is een onbekende fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak." op mijn scherm. Inmiddels doet hij het weer maar het is wel erg vreemd

Zeker, op MusicMeter las ik ook al dat de site net traag was, laten we hopen dat het een tijdelijk probleempje was, want het gaat nu prima.

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

Misschien is het wel weer eens tijd om het minimum aantal stemmen voor in de top-250 te komen te verhogen. Er staan denk iets te veel films in die eerder in de tip-150 horen.

kappeuter (crew films)

• 74733 berichten
  • 5988 stemmen

Dat is jouw mening.

De onderkant van de lijst toont een gemiddelde van 3,67. Dat is wat mij betreft niet bepaald een aanleiding om het benodigde aantal stemmen nu op te hogen.

Ik zou zeggen nog even een half jaartje wachten tot meer films 150 stemmen hebben behaald.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.