• 15.792 nieuwsartikelen
  • 178.170 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.055 gebruikers
  • 9.374.138 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

doodah schreef:

De stem van stinissen lijkt niet meegeteld te zijn.

Misschien gebeuert dat stiekem overal. Ik stuitte pas via een filmgame op deze film en vond het toen al zo gek dat ik de enige zou zijn die m gezien had. De stem van stinissen is niet eens zo recent gelpaatst. Vreemd. Lijkt me toch wel goe dom eevn naar te kijken.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik heb het gefixed.

Als jullie het weer ergens zien kunnen jullie het zelf oplossen door zelf even een stem uit te brengen en die vervolgens weer te verwijderen.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8155 stemmen

Complimenten trouwens voor de toevoeging van de filmlog. Erg mooi gemaakt moet ik zeggen. Ga zo door!

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

Kunnen trailers handmatig toegevoegd worden? Ik kom af en toe trailers tegen op apple.com die niet gelinkt worden bij de films hier.

Voorbeeldje

Apple trailers worden in principe toch gewoon dagelijks opgehaald?

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4896 stemmen

Pure schreef:

Apple trailers worden in principe toch gewoon dagelijks opgehaald?

Ja, dat klopt. Alleen het kan best zijn dat er eens een titel tussendoor glipt, omdat Apple geen unieke code (zoals elke film op IMDb) levert, die aangeeft welke trailer het betreft. Als Apple bijvoorbeeld een andere schrijfwijze hanteert (in de titel) dan ons, word een trailer ook niet gelinkt en komt ie' ook niet op de site. Of misschien staat de trailer wel niet bij de RSS feed die gebruikt word om nieuwe trailers binnen te halen. Ik weet trouwens niet zeker hoe het precies zat, maar volgens mij kan één van deze dingen er wel wat mee te maken hebben

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3281 stemmen

kos schreef:

(afbeelding)

gebeurt de laatste tijd wel vaker (of eigenlijk altijd) bij een lange lijst (oude) updates. Sinds vorige week ongeveer, na een tijdje herstelt het zich meestal, maar het is wel erg raar.

Daar heb ik soms ook last van.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Jordy schreef:

Er staat een puntje op de wensenlijst om elke lijst op de site sorteerbaar te maken op de gewenste kolom / eigenschap. Tot die tijd staan de lijsten gesorteerd op de "beste" manier, en naar mijn mening is dat voor de meningen/recensies een alfabetische.

Ook bij grote filmlijsten zie ik dat het nu op alfabet is gesorteerd en alleen per letter kan worden getoond. Een grote filmcollectie van iemand doorkijken wordt zo een stuk lastiger.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

Film Pegasus schreef:

Daar heb ik idd al veel aan gehad, maar geeft enkel de films weer waar ik een bericht heb geplaatst. Wel handig om die dan te merken als mening, maar de films zonder berichten vallen er dan wel naast...

Zou hier een oplossing voor zijn of ben ik de enige die op deze optie wacht?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kos schreef:

gebeurt de laatste tijd wel vaker (of eigenlijk altijd) bij een lange lijst (oude) updates..

Die oude updates moeten we inderdaad maar eens definitief afschaffen voor niet-mods.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Tienduizend meter.

Zo, dat was een grote opmerking.

kos

• 46695 berichten
  • 8850 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Die oude updates moeten we inderdaad maar eens definitief afschaffen voor niet-mods.

. ik hou al op.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Er is een probleem met de meningen ik heb het al opgemerkt bij mezelf en daarnet bij deze user: http://www.moviemeter.nl/user/90680

Hij schreef een recensie bij No Country For Old men, en hij markeerde het ook als persoonlijke mening maar je kan geen credit vinden op zijn pagina.

Probleem is als je naar nieuw bericht gaat en je schrijft een mening onderaan staat, Markeer dit bericht als mijn persoonlijke mening of recensie, als je dat doet rekent hij je mening niet mee. Maar als je het sterretje aanvinkt meestal wel.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

In de filmlogs zijn de spoilers gewoon leesbaar...

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3086 stemmen

Reservoir Dogs schreef:

Er is een probleem met de meningen ik heb het al opgemerkt bij mezelf en daarnet bij deze user: http://www.moviemeter.nl/user/90680

Hij schreef een recensie bij No Country For Old men, en hij markeerde het ook als persoonlijke mening maar je kan geen credit vinden op zijn pagina.

Probleem is als je naar nieuw bericht gaat en je schrijft een mening onderaan staat, Markeer dit bericht als mijn persoonlijke mening of recensie, als je dat doet rekent hij je mening niet mee. Maar als je het sterretje aanvinkt meestal wel.

Ik zie zijn recensie anders gewoon staan in zijn filmlog

Edit: ik snap wat je bedoelt, het zinnetje "waarvan zoveel als mening" ontbreekt.

otherfool schreef:

In de filmlogs zijn de spoilers gewoon leesbaar...

Niet waar, alleen als je de film gezien hebt, dan zijn spoilers te zien (In de filmlog zijn spoilers wel hetzelfde lettertype btw, daardoor niet te onderscheiden als je de film gezien hebt).

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Goldenskull schreef:

(quote)

Ik zie zijn recensie anders gewoon staan in zijn filmlog

Edit: ik snap wat je bedoelt, het zinnetje "waarvan zoveel als mening" ontbreekt.

Ja in zijn filmlog wel maar niet op zijn profiel.

Aantal berichten: 525 (waarvan 34 als mening gemarkeerd)

Voorbeeld van mij. En dat heeft hij niet, (waarvan ... als mening gemarkeerd.)

Wat hij anders wel gedaan heeft.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Goldenskull schreef:

Niet waar, alleen als je de film gezien hebt, dan zijn spoilers te zien (In de filmlog zijn spoilers wel hetzelfde lettertype btw, daardoor niet te onderscheiden als je de film gezien hebt).

Excuus, niet goed gekeken dan.

OlafK

• 955 berichten
  • 1814 stemmen

Reservoir Dogs, dat probleem heb ik ook!

Wanneer je via 'nieuw bericht' een 'recensie/mening' typt en dan het hokje 'markeer dit bericht als [...]' aanvinkt, dan telt ie m in je berichtaantal (waarvan [...] als mening gemarkeerd) niet mee als mening.

Schrijf je t bericht en klik je het sterretje zelf naderhand handmatig aan, dan wordt ie wel meegeteld.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3086 stemmen

Nooit opgelet, maar dan zal ik vast ook nog wel een paar markeringen missen in mijn profiel.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Het laatste bericht in m'n filmlog is niet van mij, maar van mister blonde. Er is ergens iets fout gegaan in het weglaten van de quotes.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3086 stemmen

Jouw filmlog loopt bij mij ook door aan de linkerkant..

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Bij mij ook...

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Ik vind het wel uitermate onhandig dat wat vroeger een lijst was, nu alfabetisch wordt weergegeven. Kan ik niet weer instellen dat mijn filmlijsten en mijn 'meningen' weer als één lange lijst weergegeven worden?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Reservoir Dogs schreef:

(quote)

Ja in zijn filmlog wel maar niet op zijn profiel.

Aantal berichten: 525 (waarvan 34 als mening gemarkeerd)

Voorbeeld van mij. En dat heeft hij niet, (waarvan ... als mening gemarkeerd.)

Wat hij anders wel gedaan heeft.

Opgelost, bij het eerst volgende bericht dat je/hij markeert zal het weer goed staan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bedankt, verwijderd

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Halcyon schreef:

Het laatste bericht in m'n filmlog is niet van mij, maar van mister blonde. Er is ergens iets fout gegaan in het weglaten van de quotes.

bedankt, gaat op de lijst

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik zie het nu pas maar knap dat het terug de posters van de films en niet de avatars van de gebruiker bij het meningen tabje staat! Oogt echt veel mooier.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3086 stemmen

Metalfist schreef:

Ik zie het nu pas maar knap dat het terug de posters van de films en niet de avatars van de gebruiker bij het meningen tabje staat! Oogt echt veel mooier.

Ik zag het net ook

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Mooie updates, zeg! Wat wel erg leuk zou: de mogelijkheid om op iemands stemmenpagina te filteren per genre of land. Vaak ben ik erg lang bezig met het overlopen van stemmenlijstjes om tips in een bepaald genre op te doen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Adrenal schreef:

Mooie updates, zeg! Wat wel erg leuk zou: de mogelijkheid om op iemands stemmenpagina te filteren per genre of land. Vaak ben ik erg lang bezig met het overlopen van stemmenlijstjes om tips in een bepaald genre op te doen.

Top idee, ook wel eens de behoefte aan gehad!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.