• 15.792 nieuwsartikelen
  • 178.171 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.056 gebruikers
  • 9.374.277 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Vraagje, als je op je stemmenlijst klikt dan kan je wel zien welke films je allemaal bijvoorbeeld een 1 of een 4* hebt gegeven, maar je kan niet exact het aantal zien. Is het mogelijk om die lijst te kunnen nummeren? Zodat als ik op mijn * klik, ik meteen zie hoeveel er in die lijst staan?

coldheaven

• 623 berichten
  • 188 stemmen

Of het exacte aantal boven elke staafdiagram zetten

Vinokourov

• 3143 berichten
  • 2909 stemmen

Adrenal schreef:

Mooie updates, zeg! Wat wel erg leuk zou: de mogelijkheid om op iemands stemmenpagina te filteren per genre of land. Vaak ben ik erg lang bezig met het overlopen van stemmenlijstjes om tips in een bepaald genre op te doen.

Misschien is het een idee om op de site per film 5 recommendations te geven, zoals ook Imdb het doet. Deze site maakt er echter prutswerk van, als je bijvoorbeeld Stalker neemt: Stalker (1979) - imdb.com Solyaris kan ik begrijpen als aanrader, de anderen een stuk minder goed (The Incredibles ). Aan de hand van de complete stemmendatabase, genres en landen kun je met wat dosis statistiek precies nagaan welke films net zo goed gewaardeerd worden door de MM-leden als bijvoorbeeld een Stalker.

Het voert te ver om het hier uit de doeken doen, hoe je dat kunt bepalen, maar ik wil wel een opzetje sturen, wanneer hier enthousiasme voor is.

dumble

• 268 berichten
  • 225 stemmen

In De Site > Algemeen > Nieuwe berichten (sinds laatste bezoek):

Hoi,

Is het misschien mogelijk om een knop toe te voegen waarbij je alleen de 'nieuwe berichten' sinds je laatste bezoek kan zien.

Dit lijkt me best handig, ik hoor het wel.

gr.

dumble

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Dat is er:

Updates

http://www.moviemeter.nl/updates/

Persoonlijk in te stellen updates:

http://www.moviemeter.nl/updates/my/

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5746 stemmen

Ik heb de laatste tijd op MM dat ik op een link een keer of vijf moet klikken voordat ie 'm opent. Als ik er maar één keer op klik en het laat laden, dan duurt dat heel lang en zegt ie uiteindelijk dat ie 'm niet kan weergeven. MM is de enige site waar ik er last van heb, dus volgens mij ligt het niet aan mijn computer. Ben ik de enige die hier last van heeft?

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

serpico schreef:

Kan ik niet weer instellen dat mijn filmlijsten en mijn 'meningen' weer als één lange lijst weergegeven worden?

Please?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Vraagje,

Als ik op Saw zoek in de zoekfunctie rechts bovenaan de pagina dan krijg ik alleen Saw 1, 2, 4 en 5 als resultaat.

Kan iemand Saw 3 niet daarbij krijgen? Alternatieve titel Saw 3 ofzo? Zoals de overige delen ook hebben.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4896 stemmen

Als ik rechtsboven Saw intik, krijg ik ze allemaal gewoon te zien. Deel drie dus ook

- edit - Ah, je bedoelt het uiteindelijke schermpje, als je direct op enter drukt. Hmm, vreemd. Die hoort er gewoon bij te staan.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik bedoel inderdaad als je Saw typt en op enter drukt...

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Ik zat vandaag eens te kijken in de statistieken van de film en ik vroeg me af wat de standaard afwijking precies inhoud? Kan iemand daar antwoord op geven?

OlafK

• 955 berichten
  • 1814 stemmen

Standaardafwijking is een statistische maat voor de gemiddelde afwijking van het gemiddelde.

doodah

• 1538 berichten
  • 1233 stemmen

Kunnen miniseries, zoals bijvoorbeeld XIII, ook in de top 250 komen?

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

Nope.

Edit: ik zie dat er van XIII ook een dvd-versie is, dan misschien wel.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Albus Dumbledore schreef:

Ik zat vandaag eens te kijken in de statistieken van de film en ik vroeg me af wat de standaard afwijking precies inhoud? Kan iemand daar antwoord op geven?

Staat voor de gemiddelde afwijking van het gemiddelde. Feitelijk geeft dat de spreiding aan, dus in hoeverre je stemmen gespreid zijn.

erwku

• 529 berichten
  • 2482 stemmen

bij deze nog mijn complimenten en bedankje voor de recente vernieuwingen, ben er erg blij mee (filmlog en abc )

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

OlafK schreef:

Standaardafwijking is een statistische maat voor de gemiddelde afwijking van het gemiddelde.

Maar van welke stemmen is het een afwijking? Van de meest recente stemmen?

DieGo

• 5808 berichten
  • 2366 stemmen

Dat filmlog ziet er bij mij zo uit:

(afbeelding)

Wat me niet helemaal de bedoeling lijkt. Heb het ook op een andere PC geprobeerd en met Internet Explorer maar dat mocht niet baten.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Albus Dumbledore schreef:

Maar van welke stemmen is het een afwijking? Van de meest recente stemmen?

Van het gemiddelde. Als je met het pijltje op het woord gaat staan, zie je het ook: "geeft aan hoeveel een stem afwijkt van het gemiddelde".

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Van het gemiddelde van je eigen stemmen dan wel te verstaan.

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

DieGo schreef:

Dat filmlog ziet er bij mij zo uit:

(afbeelding)

Wat me niet helemaal de bedoeling lijkt. Heb het ook op een andere PC geprobeerd en met Internet Explorer maar dat mocht niet baten.

Heb precies hetzelfde probleem, op zowel PC (Safari en IE) als Mac (Firefox en Safari)

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Zelf geen problemen met filmlog (IE8).

Onderhond

• 87595 berichten
  • 12844 stemmen

Ligt volgens mij zeker niet aan de browser, wel gewoon aan de html code die zich ergens verslikt in bepaalde gevallen.

En als ik een gokje mag doen, heeft het wat te maken met de verwijderde quotes.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Nog nooit bekeken. Handig. Net zo handig als de aanpassingen in je profiel bij de PM Jordy

veelgemelde zaken waar niets aan gedaan gaat worden

Er zal nooit overgestapt worden naar een 1-10 stemmen schaal

Albus Dumbledore

• 2041 berichten
  • 884 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

Van het gemiddelde van je eigen stemmen dan wel te verstaan.

Kijk, dat wilde ik weten. Bedankt!

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb vandaag een PM ontvangen en zojuist ook gelezen; als ik vervolgens verder surf op de site is het zwarte eentje achter 'Berichten' gewoon verdwenen. Wanneer ik vervolgens via een bladwijzer de site opnieuw open, krijg ik echter opnieuw de melding dat ik een nieuw privébericht heb ontvangen (terwijl het dus dezelfde, zojuist gelezen, PM betreft). Het is geen ramp, maar hoort niet zo te zijn lijkt me?

Ik gebruik overigens Safari 3.2.1 op Mac OSX (Leopard).

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

(Tip lijst)

174. Quatre Cents Coups, Les (1959) - 3,81 (185)

175. All Quiet on the Western Front (1930) - 3,81 (185)

176. Zerkalo (1975) - 3,81 (185)

Hoe wordt de volgorde nu bepaalt?

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Goldenskull schreef:

Hoe wordt de volgorde nu bepaalt?

Mischien o.b.v. onafgeronde scores?

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

Uhm, ik ben even verder gaan kijken en de enige logische 'verklaring' van deze volgorde, lijkt me op volgorde van nummer. Oftewel, Quatre stond eerder op de site dan de andere twee.

Verder geen ramp natuurlijk, maar vroeg het me even af.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.