• 15.792 nieuwsartikelen
  • 178.171 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.351 acteurs
  • 199.057 gebruikers
  • 9.374.502 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Pure schreef:

Ik heb vandaag een PM ontvangen en zojuist ook gelezen; als ik vervolgens verder surf op de site is het zwarte eentje achter 'Berichten' gewoon verdwenen. Wanneer ik vervolgens via een bladwijzer de site opnieuw open, krijg ik echter opnieuw de melding dat ik een nieuw privébericht heb ontvangen (terwijl het dus dezelfde, zojuist gelezen, PM betreft). Het is geen ramp, maar hoort niet zo te zijn lijkt me?

Ik gebruik overigens Safari 3.2.1 op Mac OSX (Leopard).

Heb ik ook last van de laatste tijd (Firefox). Heb ook het idee dat de site heel traag wordt omdat ik mijn PM's niet weggooi. Zou dat kunnen? Verder geen last van traag internet, alleen met MovieMeter. Vooral als blijkt dat ik een bericht binnen krijg. Kan een pagina vijf minuten doen over het laden. Gisteravond vier pagina's in een half uur kunnen bekijken.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik heb echt geen idee waar dat aan kan liggen, jij wel Jordy?

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Op de wiki staat:

MovieMeter is een discussiesite voor filmliefhebbers. Dat impliceert dat gebruikers in hun berichten hun meningen serieus verwoorden en beargumenteren, in normaal Nederlands, en dus niet in sms-, BrEeZaH- of chattaal, en zonder geschreeuw door middel van het gebruik van enkel hoofdletters

Wat is BrEeZaH-taal?

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Zoals het er staat, veelvuldig gebruik van hoofdletters en kleine letters in één woord.

BrEeZaH dus

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Ok. bedankt.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Even gegoogled:

breezah

The dutch word for the american word preps.

A group of teenagers, usually not very intelligent. Wearing clothes which the media tells them are cool, usually watching the dutch version of MTV America (called TMF) and sending in text-messages to the on-screen 'games' that are played.

(People in Holland do have an MTV but for their kind of living that's a tad more 'alternative'.)

The actual word comes from the breezer drink sold by bacardi, which has been known to be drunk by 'BrEeZaH' people.

Just like the US preps, they like to T@Lk LiKe Di$ on instant-messaging programs.

They dislike any other person not dressing, talking and acting like them.

i'M a SuP3RsEksi gUrl (A)(K)(L)(L)(F) says:

hI BaBe WhAat'$ uP? wAaNa d0 s0mEthIng tOniGht?!!

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Een verschijnsel wat gelukkig al over zijn hoogtepunt heen lijkt te zijn (dat geldt voor dan zowel voor de Breezer als ook het bijbehorende taaltje ).

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 berichten
  • 5448 stemmen

Madecineman schreef:

Een verschijnsel wat gelukkig al over zijn hoogtepunt heen lijkt te zijn (dat geldt voor dan zowel voor de Breezer als ook het bijbehorende taaltje ).

In stilte verdwenen na het comazuipen waarschijnlijk...

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

(afbeelding)

De telefilms staan in het tv overzicht onder 12 april, terwijl de uitzenddata wel goed zijn ingevoerd.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Ik wilde een bericht plaatsen waarom ik nieuwe reclame op de filmpagina's zie, en kwam tijdens het plaatsen van het bericht tot de ontdekking dat ik helemaal niet meer ingelogd was. Dat verklaart wel de reclame, maar niet het feit dat ik "ineens" niet meer ben ingelogd, de browser moest afsluiten en opnieuw moest inloggen.

screenshot

Ik neem maar meteen van de gelegenheid gebruik om een aantal andere kleine dingen te melden:

-Op een filmpagina heb ik geen berichtvenster onderin als er 30 berichten op de pagina staan. Ik kan dan alleen een bericht plaatsen door bovenaan in de pagina op "nieuw bericht" te klikken, of om het laatste bericht te quoten, het tekstvlak leeg te halen en mijn bericht te schrijven.

- Als ik een PM krijg, en ik klik op 'naar laatste bericht' dan kom ik regelmatig op de één-na-laatste pagina en moet ik daarna op de laatste pagina klikken om het nieuwe bericht te kunnen lezen.

- Soms gebeurt het wanneer ik op de misbruik-knop klik dat ik dan ineens op een totaal andere site kom (reclame). Wanneer ik dan op de "back"-knop van de browser klik en vervolgens nogmaals op de 'meld misbruik' knop lukt meestal het wel, maar soms is de knop helemaal niet meer 'clickable' en moet ik de pagina verversen om alsnog misbruik te melden.

- Als ik een nieuwe avatar wil uploaden (Ik ben Dr. Evil zat ), wordt me gevraagd het gedeelte te selecteren dat ik wil gebruiken voor mijn avatar maar ik kan niets selecteren! Als ik zonder selectie op versturen klik krijg ik de melding: "selecteer een groter deel van de afbeelding" in Opera, en in Firefox krijg ik de melding: "selecteer een deel van de afbeelding"

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Hannibal schreef:

-Op een filmpagina heb ik geen berichtvenster onderin als er 30 berichten op de pagina staan. Ik kan dan alleen een bericht plaatsen door bovenaan in de pagina op "nieuw bericht" te klikken, of om het laatste bericht te quoten, het tekstvlak leeg te halen en mijn bericht te schrijven.

Vreemd. Ik heb m ook op 30 berichten ingesteld, maar heb wel een berichtenvenster onderaan.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Ja, ik heb ook wel een berichtenvenster, behalve als ik op de laatste pagina ben, en er staan 30 berichten op die pagina. (het gebeurt dus om de 30 berichten dat mijn berichtenvenster wegvalt, ook bij PM's trouwens)

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Hannibal schreef:

- Als ik een nieuwe avatar wil uploaden (Ik ben Dr. Evil zat ), wordt me gevraagd het gedeelte te selecteren dat ik wil gebruiken voor mijn avatar maar ik kan niets selecteren! Als ik zonder selectie op versturen klik krijg ik de melding: "selecteer een groter deel van de afbeelding" in Opera, en in Firefox krijg ik de melding: "selecteer een deel van de afbeelding"

Nu is het gelukt. Het plaatje was niet helemaal vierkant.

Toch blijft het wel vreemd dat je niets kunt selecteren.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

Hannibal schreef:

Ja, ik heb ook wel een berichtenvenster, behalve als ik op de laatste pagina ben, en er staan 30 berichten op die pagina. (het gebeurt dus om de 30 berichten dat mijn berichtenvenster wegvalt, ook bij PM's trouwens)

Heb ik altijd bij PM's, nooit bij gewone forum pagina's

frankenstein

• 56 berichten
  • 19 stemmen

Op het schema van films van vanavond mis ik diverse rtl films deze keer die worden uigezonden.

Ik mis een rtl 8 film die wordt uitgezonden om 20.30 hetzelfde geldt voor rtl5 en rtl7.

Groeten Frankenstein

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

frankenstein schreef:

Op het schema van films van vanavond mis ik diverse rtl films deze keer die worden uigezonden.

Ik mis een rtl 8 film die wordt uitgezonden om 20.30 hetzelfde geldt voor rtl5 en rtl7.

Groeten Frankenstein

Als je ze mist, kun je ze ook zelf toevoegen natuurlijk

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hannibal schreef:

Al die eigenaardigheden van Opera kunnen me gestolen worden (sorry), maar dit ga ik uitzoeken, bedankt.

frankenstein

• 56 berichten
  • 19 stemmen

Goldenskull schreef:

(quote)

Als je ze mist, kun je ze ook zelf toevoegen natuurlijk

Hoe dan?

Ik ben geen moderator

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

frankenstein schreef:

Groeten Frankenstein

RTL 8 om 20.30u. is Swimfan (2002)

rtl5 Nine Months (1995) Beter zoeken frankenstein ze staan allemaal op de site!

rtl7-> No Escape (1994)

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3092 stemmen

frankenstein schreef:

(quote)

Hoe dan?

Ik ben geen moderator

Sorry, mijn fout.. je bedoelde in het tv overzicht en ik dacht dat je bedoelde dat er een film niet op de site stond. (Te snel gelezen ofzo, ik weet niet)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

(quote)

Heb ik ook last van de laatste tijd (Firefox). Heb ook het idee dat de site heel traag wordt omdat ik mijn PM's niet weggooi. Zou dat kunnen? Verder geen last van traag internet, alleen met MovieMeter. Vooral als blijkt dat ik een bericht binnen krijg. Kan een pagina vijf minuten doen over het laden. Gisteravond vier pagina's in een half uur kunnen bekijken.

Ik weet helaas niet waar dit aan ligt. De site wordt in ieder geval niet traag als je je PM's niet opruimt.

stinissen (crew films & series)

• 23443 berichten
  • 76931 stemmen

De films staan erop hoor en vanaf morgen kan ik de zaterdag t/m de woensdag weer doen ik haal me info bij cinema.nl

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Tijdje terug is het mogelijk geworden de filmgames niet meer in de updates te laten verschijnen. Is dat geen optie voor de andere categorieën? Al die pakketservice- en koop en ruil-topics... voor mij hoeft het niet zo.

O, en films zoeken op berichtenaantal, dat zou pas tof zijn! (wat zijn de veelbesproken horrorfilms die in 2010 verschijnen, ...)

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Probleem met de filmlog lijkt opgelost. Bedankt Jordy!

dumble

• 268 berichten
  • 225 stemmen

Ik was dit bericht ff kwijt geraakt, maar ik bedoelde eigenlijk 'nieuwe berichten' in het forum. Niet bij reacties van de films, die discussies bij de films gaan meestal toch nergens over..

dumble

• 268 berichten
  • 225 stemmen

oh my bad

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

De locatiebalk van een topic werkt uitsluitend als je het topic via de updates of een andere omweg bezoekt. Heb je echter de snelle zoekfunctie gebruikt om het topic te vinden, en je klikt vervolgens in de locatiebalk op "algemeen" (of "spoilers" of "televisie" of ...), dan kom je niet in het specifieke forumgedeelte, maar in de algemene forumindex.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

gaat op de lijst, bedankt

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hannibal schreef:

Op een filmpagina heb ik geen berichtvenster onderin als er 30 berichten op de pagina staan. Ik kan dan alleen een bericht plaatsen door bovenaan in de pagina op "nieuw bericht" te klikken, of om het laatste bericht te quoten, het tekstvlak leeg te halen en mijn bericht te schrijven.

Trees Lounge (1996) heeft precies 30 berichten, en ik heb daar wel gewoon een "quickreply" venster onder de discussie staan, ook in Opera. Ik kan het helaas dus niet reproduceren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.