- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Tom1042
-
- 1 berichten
- 1 stemmen
klein schoonheids foutje in dit overigens perfect forum
de film JUDGMENT in BERLIN miste een E achter de G . het hoort te zijn JUDGEMENT ... daarom wat lastig te vinden..via acteurs gelocaliseerd..
mvg
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
klein schoonheids foutje in dit overigens perfect forum
de film JUDGMENT in BERLIN miste een E achter de G . het hoort te zijn JUDGEMENT ... daarom wat lastig te vinden..via acteurs gelocaliseerd..
mvg
Is geen foutje.
MovieMeter neemt de titel over van imdb.
Ook op de poster en dvd cover staat er Judgment.
Al heb ik ook een dvd cover gezien waar Judgement op staat.
Misschien een goed idee om als alternatieve titel Judgement in Berlin in te voeren.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3281 stemmen
Judgment is Amerikaans Engels. Judgement Brits Engels.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ook op de poster en dvd cover staat er Judgment.
Al heb ik ook een dvd cover gezien waar Judgement op staat.
Op de mijne staat ook Judgment.
elsenbram
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Sinds kort heb ik Vista Home Premium ge-installeerd
Nu heb ik bij het afdrukken van de eerste pagina van een opgezochte filmpagina dat het gedeelte dat de inhoud van de film weergeeft niet afgedrukt wordt. Wel dus de kop, de commentaren, het beeld van de affiche c.q. hoes, de linker- en de rechterkolommen,etc.
Dus alles behalve de filmbeschrijving.
Ook in het afdrukvoorbeeld ontbreekt dit.
Wat doe ik fout of wat is er aan de hand?
Wie helpt me uit de brand?
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Heb je Vista al geupdate naar Service Pack 1? Het is bij Vista sowieso aan te raden alle Microsoft updates te installeren, omdat een 'kale' Vista vreselijk instabiel is.
En check ook of je schermgrootte hetzelfde is als op je computer.
elsenbram
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Bedankt voor de reactie.
Maar alle updates zijn bijgewerkt, schermgrootte is ok, het vreemde is dan ook dat het ontbrekende deel midden in de pagina is.
Het lijkt of dit deel van een bepaalde code voorzien is.
Mysterie voor mij.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
In Opera gaat de film ook eerst naar de bovenste map van mijn films waarna ik hem naar de juiste map moet slepen. In Firefox werd ik onlangs aangenaam verrast door de andere (nieuwe?) manier van de film direct in de juiste map gooien.
Ligt weer aan Opera zeker?
Thanks Jordy, hij doet het nu ook in Opera! 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Wit is nieuw toch? Is frisser zo. En dat handje was er ook niet toch?
Het lijkt wel of ik Michael JAckson ben!
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
In het TV-overzicht staan bij a.s. zondag voor elke komende week 1 film vermeld.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hmn vreemd, maar dat herstelt zichzelf wel.
stinissen (crew films & series)
-
- 23443 berichten
- 76933 stemmen
In het TV-overzicht staan bij a.s. zondag voor elke komende week 1 film vermeld.
het tv overzicht wordt altijd op donderdag weer geupdate.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het topic Studio Sport wordt volledig verdeeld door vele voetballiefhebbers en enkele wielrenliefhebbers. Deze discussies staan uiteraard volledig los van elkaar. Over overige sporten wordt niet gesproken. Is het daarom ten behoeve van scheiding der geesten en meer overzicht niet mogelijk dit topic met terugwerkende kracht van drie dagen om te zetten in een topic voetbal en een topic wielrennen? Dit moet toch te doen zijn?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het topic Studio Sport wordt volledig verdeeld door vele voetballiefhebbers en enkele wielrenliefhebbers.?
Ik heb het ook aal een paar maal aangekaart. Ondanks dat de voetballiefhebbers een topic hebben over de UEFA-cup of zo, houden ze hun discussies haast altijd in het 'studio sport-topic'.
Ik ben er nog altijd voorstander van om één topic voetbal te creêren en één topic 'algemene sport'. Zo zijn er even veel topics en iedereen kan in zijn topic terecht en een post lezen van een andere sport zonder dat je eerst de posts van drie dagen voetbal moet doorspitten.
En neen ik ben niet anti-voetbal hoor, ik hou er ook van. Alleen is het voor iedereen makkelijker werken zo. Zelfs voor de voetballiefhebbers. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De huidige discussie over wie morgen Parijs - Roubaix gaat winnen wordt al weer volledig ondergesneeuwd door berichten over onze nationale voetbalcompetitie. Ik hou van sport op het aller hoogste nivo. Dat geldt voor zowel wielrennen als voetbal. Met discussies over onze inferieure nationale voetbalcompetitie hou ik me daarom niet bezig. Ik begrijp uit de berichten van AHWA en speedy23 dat ik zeker niet de enige ben met mijn pleidooi voor een voetbaltopic en een overige sport topic, zodat de discussies in laatst genoemde topic niet steeds worden ondergesneeuwd door de vele berichten over onze Mickey Mouse voetbalcompetitie.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Om de zoveel tijd komt die discussie weer aanwaaien maar MovieMeter is nu eenmaal een film discussie site en geen sport discussie site. Voor sport discussies bestaat een centraal topic en dat blijft ook zo.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Gewoon meer lullen over fietsen dus. Je kan tenslotte beter over een fiets lullen dan over een lul fietsen.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ligt eraan wiens lul het betreft.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Voor sport discussies bestaat een centraal topic en dat blijft ook zo.
Niet akkoord. Er zijn twee voetbalttopics. Als mod zou je dit toch moeten weten. 
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Dat is onderdeel van de MovieMeter geschiedenis en die zijn bovendien voor allerlei voorspellingen en pooltjes rond het EK en WK. Voor discussies bestaat het studiosport-topic... Dat zou jij als fanatiek gebruiker van dat topic toch moeten weten 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Fanatiek? Uitspitter van andere posts tussen de voetbalberichten door ja.
Laat ik het gewoon houden bij onwil en blijven steken in de 'geschiedenis'. Moest er nu nog een extra-topic voor gemaakt worden oké, maar dat is niet zo. Ach wat... laat het maar.
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Pfff... 2 zondagen op een rij wint er een Vlaming in de voorjaarsklassiekers dat zal toch wel iets van genoegdoening moeten geven beste Speedy 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind al die wielren aandacht ook erg vervelend. Kunnen we niet alle andere sporten boycotten in dat topic en het topic Studio Voetbal noemen? 
Ik snap overigens het probleem van de moderators niet zo. Ik zit ook op een voetbalforum waar ook zat andere sectie's zijn. Zelfs een complete sectie film, serie en tv. Niemand die het vervelend vind.
Wat maakt het uit of je 1 of 2 sporttopics neemt?
PS: Ik heb nog wel een andere vraag. Die is vast vaker voorgelegd maar kan er aub niet over nagedacht worden om een blijvende edit knop toe te voegen? Ik heb regelmatig dat ik oude berichten tegenkom met spelfoutjes of dat ik een oude recensie wil vervangen voor een nieuwe omdat ik een film heb herzien. Dan heeft mijn oude post geen waarde meer. En ik ken jullie reden, dat mensen er misbruik van maken door discussie's te wissen maar ik heb het idee dat dat soort misbruik echt minimaal is. Ik denk dat je een hele hoop gebruikers een plezier zal doen met een edit knop.
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
of dat ik een oude recensie wil vervangen voor een nieuwe omdat ik een film heb herzien.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Weet ik. Maar daarmee verdwijnt je oude reactie niet uit het topic.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat maakt het uit of je 1 of 2 sporttopics neemt?.
Het punt is dat er twee sporttopics zijn. Het is gewoon de zaak om ze te splitten in één voor voetbal en één voor algemene sporten zodat niet-voetballiefhebbers eerst geen 50 posts moeten doorspitten over voetbal voor ze iets anders vinden dan voetbal. Is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?...:?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat zeg ik toch snuggere Harry. Ik vraag juist om een extra topic omdat het in mijn ogen niks uitmaakt.
Vinokourov
-
- 3143 berichten
- 2909 stemmen
Ik vind al die wielren aandacht ook erg vervelend. Kunnen we niet alle andere sporten boycotten in dat topic en het topic Studio Voetbal noemen? 
Ik snap overigens het probleem van de moderators niet zo. Ik zit ook op een voetbalforum waar ook zat andere sectie's zijn. Zelfs een complete sectie film, serie en tv. Niemand die het vervelend vind.
Wat maakt het uit of je 1 of 2 sporttopics neemt?
PS: Ik heb nog wel een andere vraag. Die is vast vaker voorgelegd maar kan er aub niet over nagedacht worden om een blijvende edit knop toe te voegen? Ik heb regelmatig dat ik oude berichten tegenkom met spelfoutjes of dat ik een oude recensie wil vervangen voor een nieuwe omdat ik een film heb herzien. Dan heeft mijn oude post geen waarde meer. En ik ken jullie reden, dat mensen er misbruik van maken door discussie's te wissen maar ik heb het idee dat dat soort misbruik echt minimaal is. Ik denk dat je een hele hoop gebruikers een plezier zal doen met een edit knop.
Hear hear!
Mocht er misbruik (in wat voor vorm eigenlijk?) gemaakt worden, kan het altijd nog teruggedraaid worden. Ik zou het ook echt supertof vinden wanneer ik die lelijke onlogische zinnen kon verbeteren
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.