• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.204 films
  • 12.223 series
  • 33.998 seizoenen
  • 647.352 acteurs
  • 199.060 gebruikers
  • 9.374.845 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

remagwna

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Bij Before Sunrise (1995):

Jammer dat er een mogelijk is op Moviemeter om te gaan discussieren over films in het algemeen.

Iedereen heeft toch zijn of haar oordeel over een film, is het dan belangrijk om jouw mening te geven op moviemeter????

Ik trek mij weinig aan van alle commentaren en ook het waarderingscijfer van een film zegt mij niets.

Ik bepaal zelf wel of ik iets goed of niet goed vind en vind het niet belangrijk om mijn mening over een film te delen met anderen.

Leven en laten leven en laat eenieder in zijn/haar waarde ook al ben je het niet eens met iemands uitspraken.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

remagwna schreef:

Jammer dat er een mogelijk is op Moviemeter om te gaan discussieren over films in het algemeen.

Iedereen heeft toch zijn of haar oordeel over een film, is het dan belangrijk om jouw mening te geven op moviemeter????

Ik trek mij weinig aan van alle commentaren en ook het waarderingscijfer van een film zegt mij niets.

Ik bepaal zelf wel of ik iets goed of niet goed vind en vind het niet belangrijk om mijn mening over een film te delen met anderen.

Leven en laten leven en laat eenieder in zijn/haar waarde ook al ben je het niet eens met iemands uitspraken.

Kortom, het hele bestaan van MovieMeter staat je tegen.

Wat heeft dit trouwens met Before Sunrise te maken?

sinterklaas

• 11816 berichten
  • 3317 stemmen

Is SportMeter niet iets?

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

sinterklaas schreef:

Is SportMeter niet iets?

Natuurlijk niet! Want dan wil ik PokerMeter

OlafK

• 955 berichten
  • 1817 stemmen

Is het een idee (en mogelijk) om bij de bioscoopreleases ook aan te geven in welke bioscopen een film draait. Of wordt dat te veel werk?

coldheaven

• 623 berichten
  • 188 stemmen

sinterklaas schreef:

Is SportMeter niet iets?

En dan zeker elk sportevenement en -moment apart op een site gooien en beoordelen.. Doe jij dat even?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Als er voor het voetbal een EK-WK-raad-de-standtopic is, kun je met de Tour ook een Tour-topic maken als er weer een MovieMeter-poule wordt gestart? Dan blijf je daar gewoon voor het wielrennen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Reservoir Dogs schreef:

(quote)

Natuurlijk niet! Want dan wil ik PokerMeter

http://www.pokermeter.nl/

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Dat gaat toch wel snel bergafwaarts: PokerMeter.nl

gotti

• 14075 berichten
  • 5887 stemmen

Je staat er niet best voor:

PokerMeter.nl

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Toch zou ik een reactie op mijn post van 12 april van 1 vd moderators wel prettig vinden. Ik typ het immers met een reden.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4896 stemmen

Wat die sporttopics betreft lijkt het me toch wel aardig logisch dat er niet meer komen. We zitten immers op MovieMeter, een filmsite, niet een site om uitgebreid over verschillende sporten te discussiëren. Jij wilt graag een voetbaltopic, maar straks komen er mensen die graag een apart topic voor bijv. tennis willen hebben. Het lijkt me de bedoeling om dit soort topics zo centraal mogelijk te houden. Mjah, dat vind ik

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Voetbal is sport nr 1 in Nederland. Daarnaast is het DE sport waar men het meeste over praat. Ik kan me wel vinden in de sportliefhebbers die het soms vervelend vinden in het SS topic door alle voetbalberichten te moeten worstelen. Vandaar het verzoek om voetbal te scheiden van de overige sporten.

Enne, ik had ook een verzoek over een edit knop. Heeft iemand daar ook een antwoord op?

Bedankt.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Leland Palmer schreef:

Wat die sporttopics betreft lijkt het me toch wel aardig logisch dat er niet meer komen. We zitten immers op MovieMeter, een filmsite, niet een site om uitgebreid over verschillende sporten te discussiëren. Jij wilt graag een voetbaltopic, maar straks komen er mensen die graag een apart topic voor bijv. tennis willen hebben. Het lijkt me de bedoeling om dit soort topics zo centraal mogelijk te houden. Mjah, dat vind ik

Waarom wil haast niemand het hier snappen? Is er hier nu toch bijna niemand die één seconde zijn logisch verstand gebruikt? Maak van de twee voetbaltopics één voor voetbal alleen en het andere voor algemene sport (wielrennen, tennis, kloten gooien..) Toemetoch. Ongelooflijk...

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Er is een verschil tussen 'het snappen' en een andere mening hebben. Als mensen het niet met je eens zijn wil dat niet zeggen dat ze hun logisch verstand niet gebruiken.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Toemetoch: dat zei mijn eerste baas op men vakantiejob ook altijd tegen me

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Hannibal schreef:

Er is een verschil tussen 'het snappen' en een andere mening hebben. Als mensen het niet met je eens zijn wil dat niet zeggen dat ze hun logisch verstand niet gebruiken.

In Vlaanderen is er een nog groter verschil tussen 'het niet snappen' en 'het niet willen snappen'.

Wie heeft er dan al logisch gereageert?

Buiten de uitleg dat het 'een filmsite' is, ben ik nog geen enkele plausibele uitleg tegen gekomen. Terwijl ik dan nog een simpel, redelijk én logisch voorstel doe.

Deze ochtend bijvoorbeeld heb ik opnieuw enkele tientallen berichten over voetbal moeten doorspitten om een ander sportbericht terug te vinden. En die voetbal waar het over gaat, hoort dan eigenlijk nog in het uefa-topic plaats.

Onderhond

• 87595 berichten
  • 12845 stemmen

Volgens mij blijft gewoon het aloude argument staan. Nu een eigen voetbaltopic, morgen een eigen wielrentopic en volgende week een eigen hinkstapsprong topic.

Vind het wel best zo, als niet-sportneuroot. Hoef geen 10 verschillende sporttopics zien voorbijracen de hele dag.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Je kunt ook alle voetballiefhebbers vragen voortaan in het Champions League-topic te discussieren over voetbal.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Maar nu zijn er dus zowat twee voetbaltopics (wat ik uit Speedy's bericht begrijp). Eén algemeen topic die steeds volloopt van het voetbal en een apart UEFA-topic (dus ook vol voetbal). Lijkt me dan toch volkomen plausibel om het UEFA-topic te hernoemen voor alle niet-voetbalsporten? Zo heb je een mooi voetbal-topic en eentje waar de rest zich kan vermaken zonder bedolven te worden onder voetbal gedoe. (Of AHWA's voorstel te volgen.)

Geef die man toch eens z'n zin!

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 berichten
  • 5449 stemmen

Kan toch opgelost worden door de moderators. Maak van Champions League-topic een algemeen voetbaltopic. Dan komen er geen extra topics bij en worden al de voetbalberichten naar daar verhuist.

Al volg ik geen van beiden, dus echt druk maak ik me er ook niet in.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4896 stemmen

Hmm jah, het Champions League topic is er ook nog natuurlijk. Dan lijkt het me het makkelijkste om al het voetbal daar heen te gooien, zijn we daar ook vanaf. Ik volg het voetbal ook en kijk het ook altijd, maar ik kom hier niet op MM op daarover te discussiëren, dan ga ik wel naar een site die daarvoor bedoeld is. Het lijkt me ook logisch dat de sporttopics hier op MM zo centraal mogelijk gehouden worden, want voor je het weet zijn er mensen die een tennistopic of wat dan ook maar willen. Sowieso worden alle topics - die niets met films te maken hebben - zo centraal mogelijk gehouden volgens mij en dat is logisch. Die reactie van Speedy vat ik dan ook niet. Ik zeg alleen wat ik er van vind, krijg ik een uitbarsting over me heen. Ongelovelijk

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

danuz schreef:

Maar nu zijn er dus zowat twee voetbaltopics (wat ik uit Speedy's bericht begrijp). Eén algemeen topic die steeds volloopt van het voetbal en een apart UEFA-topic (dus ook vol voetbal).

Geef die man toch eens z'n zin!

Zo is het.

Wat het hellend vlak argument betreft, zoals onder andere door Onderhond en HarmJanStegenga aangedragen, dat is en blijft altijd net naast de kwestie en daarnaast louter theoretisch. Iedereen die de sporttopics op Moviemeter volgt kan zien dat voetbal een aparte positie inneemt.

Onderhond

• 87595 berichten
  • 12845 stemmen

Een theoretisch hellend vlak is altijd beter dan een praktisch hellend vlak. Dan is het namelijk vaak te laat om in te grijpen.

Als niet fervent bezoeker van het sport topic kan ik trouwens ook zien dat wielrennen een aparte positie inneemt. Welisweer niet zo aanwezig als voetbal, maar nog steeds een grote portie vertegenwoordigend. Lijkt me dan ook niet zo vreemd dat F1 fans straks gaan klagen over al dat wielrengezeik en omgekeerd.

En op een filmsite is een wildgroei van ongerelateerde topics nooit naast de kwestie.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Ik ben een groot wielerfan, maar ik heb helemaal geen behoefte om op MM over de koers te praten. Dat doe ik liever met kenners in een sportforum

Wat mij betreft gaan alle sporttopics van de site af. De bezem mag sowieso wel door een heleboel onzinnige topics heen.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Onderhond schreef:

Een theoretisch hellend vlak is altijd beter dan een praktisch hellend vlak.

Punt is dat het bestaan van een praktisch hellend vlak puur speculatief is. In feite bestaat dat hellend vlak namelijk (nog) niet, alleen als discussiepunt. Daarom vind ik het een slappe vorm van argumentatie, onbewijsbaar en nogal defensief gedacht. En, zoals gezegd, het is net naast de kwestie doordat het niet gewenst zijn van een apart 'hinkstapsprong-topic' niets zegt over de wenselijkheid van een apart voetbaltopic.

Blijft gewoon staan dat er al twee sporttopics zijn die duidelijk niet goed zijn onderverdeeld. Consequent gedacht zou je er of één moeten sluiten, of één echt reserveren voor alleen voetbal.

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 berichten
  • 5449 stemmen

Langs de andere kant is het UEFA-topic er nu toch al, maak daar een voetbaltopic van en iedereen is tevreden. Ik snap de vrees voor wildgroei van Onderhond, en terecht, maar als in praktijk het merendeel van de sport voetbal is kan je dat wel apart zetten. Waarom UEFA wel en algemeen voetbal niet dan?

Of je moet een sportmeter.nl beginnen natuurlijk.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

In het "Mijn Lijstjes Topic" had ik nog dit verzoek gedaan.

Kan dat beter hier posten, om Jordy's aandacht te krijgen denk ik (het gaat over dat je moet aanvinken of je een lijst openbaar wilt hebben):

Mochizuki Rokuro schreef:

Ik zou het handiger vinden als dat vinkje standaard aanstaat en je het kan uitvinken als je het niet wilt. Ik vergeet het ook nog wel eens namelijk.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Onderhond schreef:

Lijkt me dan ook niet zo vreemd dat F1 fans straks gaan klagen over al dat wielrengezeik en omgekeerd.

Neen, want 90% van de berichten bestaat uit voetbal. Dus kunnen alle andere sporten makkelijk in één, al bestaand topic.

En op een filmsite is een wildgroei van ongerelateerde topics nooit naast de kwestie.

Met azijn vang je geen vliegen, wel met stroop. Je mag de gebruikers zo weinig mogelijk redenen geven om naar een andere site gaan en daar eventueel ' te blijven hangen'.

Maar zeer blij dat er nu toch al goeie reacties beginnen te komen.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Is het niet zo dat bij alle andere topics dan Studio Sport het om toto's gaat, wat gezien de steeds herhalende posts met andere nummertjes logischerwijs in een ander topic wordt geplaatst?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.