- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3085 stemmen
Ik heb er vooral last van op de oudere computer hier, toch vind ik de site op de snelle computer nog steeds vrij traag, heb het wel eens beter gezien iig.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Deze afbeelding is voor mij wel zichtbaar maar niet voor de user die ik aan het uitleggen ben hoe je afbeeldingen kunt plaatsen. Is deze afbeelding inderdaad niet zichtbaar? Ik begrijp hier helemaal niets van. Wie kan mij uitleggen waardoor dit komt?

Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Bij mij staat er (afbeelding), zie dus niets.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Deze afbeelding mag je blijkbaar niet linken op andere sites. Jij ziet 'm wel omdat de afbeelding al in je cache geladen is.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Volgens mij is er een probleem met de bioscooprelease op de site.
Staat er normaal geen kader rond?
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Zou het niet handig zijn om hier ook een soort van traderslijst en een feedbacktopic te hebben, waar je elkaar plusjes of minnetjes kan geven zoals bij DVDforum.nl?
Zoiets als dit dus: DVDforum :: Onderwerp bekijken - Feedback topic CIII
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Volgens mij is er een probleem met de bioscooprelease op de site.
Staat er normaal geen kader rond?
Het viel mij ook op. Ik vind het -als het bewust gedaan is- bepaald geen verbetering.
wietje88
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In De Site > Algemeen > zoekfunctie:
hallo allemaal
Sinds gisteren werkt de zoekfunctie met het vakje "zoeken" linksboven niet meer bij.Hebben hier meer mensen last van of ligt dit aan mijn pc?
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Sinds gisteren werkt de zoekfunctie met het vakje "zoeken" linksboven niet meer bij.
Misschien moet je rechtsboven even proberen
Als je de uitgebreide zoekfuntie links, ergens in het midden bedoeld, die doet het bij mij gewoon.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Is het mogelijk om de 'verborgen' functionaliteit waarmee je kan zien wat de stemmen op films uit een bepaald jaar waren voor een bepaalde gebruiker ook op andere zaken toe te passen. Naast jaartal zou het extreem handig zijn voor het zoeken op genre en op regisseur. Of een andere mogelijkheid is om de zoekoptie uit te breiden zodat je kan zoeken op een bepaalde gebruiker.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ik kan de film "Pin..." via het zoekmenu niet vinden in het systeem. Wel als ik de naam van de regisseur invoer en zo doorklik naar de film.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
En nog een opmerking. Als ik films aan "mijn films" wil toevoegen gebeurt dat sinds deze ochtend automatisch zonder dat ik eerst een subfolder kan selecteren. Dat kan pas achteraf.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Is deze In de Gloria en deze In de Gloria niet hetzelfde?
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Ik kan de film "Pin..." via het zoekmenu niet vinden in het systeem. Wel als ik de naam van de regisseur invoer en zo doorklik naar de film.
Gewoon de titel intikken in het zoekmenu rechtsboven en dan op enter drukken. Dan krijg je 'm wel. Ook handig bij andere titels, als de zoekfunctie die niet direct pakt.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ah, da's ook een mogelijkheid natuurlijk
.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
http://www.moviemeter.nl/user/1092
Waarom staat hier niet wanneer hij zich geregistreerd heeft?
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3085 stemmen
En nog een opmerking. Als ik films aan "mijn films" wil toevoegen gebeurt dat sinds deze ochtend automatisch zonder dat ik eerst een subfolder kan selecteren. Dat kan pas achteraf.
Misschien dat je op een computer zat die minder capabel was? Ik heb zelf namelijk op een oude computer dat ik geen subfolders kan aanklikken (verouderde Internet Explorer). Als dit niet het geval is, vergeet mijn opmerking dan maar. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Vraagje;
Hoe kan je ook alweer de pagina krijgen waar je bij elke film waar je een reactie hebt achtergelaten de 1e reactie kan zien zodat je simpel je recensie's kan aanvinken?
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Is dat dit linkje?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
In Internet Explorer 6 staan diverse functionaliteiten uitgeschakeld, dat is er een van.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Kan ik ergens mijn postgeschiedenis van het forum terugzien, zodat ik makkelijk kan zien in welke topics ik heb gereageerd?
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
In Internet Explorer 6 staan diverse functionaliteiten uitgeschakeld, dat is er een van.
Kan kloppen. Thuis heb ik Mozilla en daar werkt het gewoon.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
In Opera gaat de film ook eerst naar de bovenste map van mijn films waarna ik hem naar de juiste map moet slepen. In Firefox werd ik onlangs aangenaam verrast door de andere (nieuwe?) manier van de film direct in de juiste map gooien.
Ligt weer aan Opera zeker? 
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Wanneer ik een bericht aanvink als mening komt er bijv. eerst te staan 23 recensies. Pas als ik de pagina herlaad staat er 23 meningen.
Vinokourov
-
- 3143 berichten
- 2909 stemmen
Wanneer ik een bericht aanvink als mening komt er bijv. eerst te staan 23 recensies. Pas als ik de pagina herlaad staat er 23 meningen.
Ja, ziet er wel grappig uit 
Overigens denk ik dat 'review' de beste benaming is ipv 'recensie' of 'mening'...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
In Opera gaat de film ook eerst naar de bovenste map van mijn films waarna ik hem naar de juiste map moet slepen. In Firefox werd ik onlangs aangenaam verrast door de andere (nieuwe?) manier van de film direct in de juiste map gooien.
Ligt weer aan Opera zeker? 
Opera wil ik (itt IE6) eigenlijk wel 100% ondersteunen, maar daar kreeg ik het ook niet direct aan de praat inderdaad. Gaat op de lijst.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
okee bedankt, zou weer gelijk getrokken moeten zijn (eventueel na een "harde" refresh)
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Is het niet handig om 24: Redemption
als alternatieve zoekfunctie ''24'' te geven? Als je 24 typt vind je niks, omdat je de dubbele punt niet erachter zet dan.
Denk dat een hoop 24 fans zo de film niet vinden op de site.
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1934 stemmen
Hier een gebruiker met een interessant stemgedrag...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.