• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.104 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.148 acteurs
  • 199.025 gebruikers
  • 9.373.111 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23441 berichten
  • 76927 stemmen

Mogen de films van Jesse Stone er nu wel op?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

(bij meer dan vijf delen is toevoeging slechts mogelijk bij een enkele uitzondering)

Hier krijg je weer gezeik mee.

Verder is 5 wel een hoog aantal, van '3' kan men al spreken van een reeks.

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Neem aan dat de crew die als goedmakertje weer zelf toevoegt?

lol @ alansmithee.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Mug schreef:

(bij meer dan vijf delen is toevoeging slechts mogelijk bij een enkele uitzondering)

Hier krijg je weer gezeik mee.

Verder is 5 wel een hoog aantal, van '3' kan men al spreken van een reeks.

Ik denk ook dat er bij bepaalde toevoegingen of verwijderingen terug discussies kunnen ontstaan.

Wat wordt er bedoeld met die uitzonderingen?

Gaat dit over een reeks tv-films die doorbroken wordt door een stv-film of een bios-film?

Of wanneer er plots na een aantal jaar terug een sequel komt? (zoals bij Rocky en Rambo bios-films bijvoorbeeld?). Wordt er dan net als bij miniseries gekeken naar het aantal jaar tussen de verschillende releases zodat het kan beschouwd worden als een aparte reeks tv-films? Zijn dat die uitzonderingen?

Al bij al wel een goed werkbare regel volgens mij .

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

We hebben lang geprobeerd om een regel te formuleren waarbij we geen uitzonderingen nodig zou hebben (vandaar dat het ook even geduurd heeft). Dat is uiteindelijk niet gelukt. Aan een uitzondering zijn vooralsnog geen directe voorwaardes verbonden, maar is slechts een stok achter de deur om series die wij wenselijk voor de site achten, toch op moviemeter te houden.

Het is niet de bedoeling dat mensen zich zomaar op een uitzondering gaan beroepen.

stephan73

• 6269 berichten
  • 14443 stemmen

stinissen schreef:

Mogen de films van Jesse Stone er nu wel op?

Sorry.. Die nieuwe regels zijn ook even wennen voor mij!

Jesse Stone valt onder de detective regel, dus zijn ze niet toevoegbaar!

• 23441 berichten
  • 76927 stemmen

Is toch jammer zijn toch films op zich....

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Als de crew het al niet eens is...

• 23441 berichten
  • 76927 stemmen

Ik ben geen Mod maar ik hoef toch niet het zelfde te denken als de andere mensen?

Ik heb hier een hele andere mening over maar dat zullen de meesten wel weten hier....

stephan73

• 6269 berichten
  • 14443 stemmen

Halcyon schreef:

Als de crew het al niet eens is...

Deze kwestie was een probleem voor de toevoegcrew. Stinissen is ook crewlid en verantwoordelijk voor de TV, bioscoop en video info. Dat hij het er niet eens mee is, is logisch omdat hij ook veel films toevoegd en heel veel kijkt!

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Is er al een beslissing wat betreft Sherlock Jr?

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb hem in ieder geval al probren toe te voegen met als tijdsaanduiding 45 minuten.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Legan schreef:

Is er al een beslissing wat betreft Sherlock Jr?

Dat is een beetje langs mij heengegaan. Ik heb alleen iets opgevangen dat je wat had uitgerekend, maar ik vraag me af in welke mate die info betrouwbaarder is dan een totale speelduur die op andere sites te vinden zijn.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Dat is een beetje langs mij heengegaan. Ik heb alleen iets opgevangen dat je wat had uitgerekend, maar ik vraag me af in welke mate die info betrouwbaarder is dan een totale speelduur die op andere sites te vinden zijn.
Als je zoekt op het internet wat de speelduur is van Sherlock Jr. in feet, dan is de conclusie zowat unaniem, namelijk 4065 feet. Als ik dan die converter gebruik om het in minuten te krijgen, krijg ik die minuten. Dus tja, don't blame the messenger .

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Laat hem toch gewoon toe ... Hij ligt iig rond de 45 minuten. Een paar seconden korter of langer maken toch ook niet zóveel uit.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12842 stemmen

En nog een paar seconden minder uiteraard ook niet. Lijkt me toch echt niet zo lastig te begrijpen dat je op zo'n regel niet echt een uitzondering kan maken.

Adrenal

• 1381 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt me ook erg lastig te bewijzen hoelang hij nu echt duurt.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Vandaar dat bij twijfel ook de informatie op imdb wordt aangehouden. Als men slim is, aldaar een correctie insturen.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Adrenal schreef:

Lijkt me ook erg lastig te bewijzen hoelang hij nu echt duurt.

Tja, als Keaton nu met zijn handjes van Sherlock Jr was afgebleven ipv het in te korten, dan hadden we nooit deze discussie gehad. Maar ja, zo is het leven.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Mug schreef:

Vandaar dat bij twijfel ook de informatie op imdb wordt aangehouden. Als men slim is, aldaar een correctie insturen.

Ook al gedaan, maar IMDB kennende kan dat nog wel een tijdje duren.

Demoniac

• 413 berichten
  • 1458 stemmen

Als je een film toevoegt aan je updates kun je elk nieuw bericht dat geplaatst wordt lezen. Is het misschien een idee om in de toekomst een optie te maken dat je kunt kiezen of je ieder nieuw bericht in je updates krijgt of alleen de nieuw geplaatste meningen/recensies bij de betreffende film?

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Er is iets mis met de trailerlinkjes.

Voorbeeld:

links: IMDb (6,8 / 30248) | Vergelijk prijzen van deze DVD | 16]" title="Step Brothers (2008)::HD: 480p | 720p | 1080p">trailer (QuickTime)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

thanks, volgens mij goed nu

Kraay

• 6190 berichten
  • 1474 stemmen

Voor de zoveelste keer lukt het niet om een titel in te voegen in mijn persoonlijke top-10, als ik de helft invoer en op een film uit het gegeven lijstje klik springt deze onmiddelijk weer uit de top-10.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Legan schreef:

Als je zoekt op het internet wat de speelduur is van Sherlock Jr. in feet, dan is de conclusie zowat unaniem, namelijk 4065 feet. Als ik dan die converter gebruik om het in minuten te krijgen, krijg ik die minuten. Dus tja, don't blame the messenger .

We zullen er uiteraard wel naar kijken, maar daarbij ook kijken naar andere bronnen.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Bij Iron Man heb ik een permalink geplaatst naar mijn recensie, maar in plaats daarvan zegt de link dat deze bij Planet of the Apes (2001) hoort?? Als ik er op klik word je wel gewoon doorverwezen naar de recensie.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Sinds kort probeert de site automatisch niet-opgemaakte links die geplaatst worden aan te te vullen met de naam van de gelinkte pagina. Bij een permalink gaat dat blijkbaar niet goed, zal er binnenkort naar kijken.

Zuzuu

• 557 berichten
  • 757 stemmen

Hoe zit het met de Babylon films?

Mogen die weg van de site?

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3086 stemmen

De laatste dagen is MM erg traag bij mij, ik dacht eerst nog dat het aan het internet lag, maar het ligt duidelijk aan de site zelf. Ik kan ongeveer 1 forumtopic per 3 minuten bekijken, nog al vervelend..

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

Dan zou iedereen er last van moeten hebben...hier gaat alles iig nog prima.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.