- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
stinissen (crew films & series)
-
- 23441 berichten
- 76927 stemmen
Mogen de films van Jesse Stone er nu wel op?
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
(bij meer dan vijf delen is toevoeging slechts mogelijk bij een enkele uitzondering)
Hier krijg je weer gezeik mee.
Verder is 5 wel een hoog aantal, van '3' kan men al spreken van een reeks.
Alastor
-
- 2634 berichten
- 3018 stemmen
lol @ alansmithee.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
(bij meer dan vijf delen is toevoeging slechts mogelijk bij een enkele uitzondering)
Hier krijg je weer gezeik mee.
Verder is 5 wel een hoog aantal, van '3' kan men al spreken van een reeks.
Ik denk ook dat er bij bepaalde toevoegingen of verwijderingen terug discussies kunnen ontstaan.
Wat wordt er bedoeld met die uitzonderingen?
Gaat dit over een reeks tv-films die doorbroken wordt door een stv-film of een bios-film?
Of wanneer er plots na een aantal jaar terug een sequel komt? (zoals bij Rocky en Rambo bios-films bijvoorbeeld?). Wordt er dan net als bij miniseries gekeken naar het aantal jaar tussen de verschillende releases zodat het kan beschouwd worden als een aparte reeks tv-films? Zijn dat die uitzonderingen?
Al bij al wel een goed werkbare regel volgens mij
.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
We hebben lang geprobeerd om een regel te formuleren waarbij we geen uitzonderingen nodig zou hebben (vandaar dat het ook even geduurd heeft). Dat is uiteindelijk niet gelukt. Aan een uitzondering zijn vooralsnog geen directe voorwaardes verbonden, maar is slechts een stok achter de deur om series die wij wenselijk voor de site achten, toch op moviemeter te houden.
Het is niet de bedoeling dat mensen zich zomaar op een uitzondering gaan beroepen.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14443 stemmen
Mogen de films van Jesse Stone er nu wel op?
Sorry.. Die nieuwe regels zijn ook even wennen voor mij!
Jesse Stone valt onder de detective regel, dus zijn ze niet toevoegbaar!
-
- 23441 berichten
- 76927 stemmen
Is toch jammer zijn toch films op zich....
-
- 23441 berichten
- 76927 stemmen
Ik ben geen Mod maar ik hoef toch niet het zelfde te denken als de andere mensen?
Ik heb hier een hele andere mening over maar dat zullen de meesten wel weten hier....
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14443 stemmen
Als de crew het al niet eens is...
Deze kwestie was een probleem voor de toevoegcrew. Stinissen is ook crewlid en verantwoordelijk voor de TV, bioscoop en video info. Dat hij het er niet eens mee is, is logisch omdat hij ook veel films toevoegd en heel veel kijkt!
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Is er al een beslissing wat betreft Sherlock Jr?
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Ik heb hem in ieder geval al probren toe te voegen met als tijdsaanduiding 45 minuten.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Is er al een beslissing wat betreft Sherlock Jr?
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
.
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Laat hem toch gewoon toe
... Hij ligt iig rond de 45 minuten. Een paar seconden korter of langer maken toch ook niet zóveel uit.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
En nog een paar seconden minder uiteraard ook niet. Lijkt me toch echt niet zo lastig te begrijpen dat je op zo'n regel niet echt een uitzondering kan maken.
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me ook erg lastig te bewijzen hoelang hij nu echt duurt.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Vandaar dat bij twijfel ook de informatie op imdb wordt aangehouden. Als men slim is, aldaar een correctie insturen.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Lijkt me ook erg lastig te bewijzen hoelang hij nu echt duurt.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Vandaar dat bij twijfel ook de informatie op imdb wordt aangehouden. Als men slim is, aldaar een correctie insturen.
Demoniac
-
- 413 berichten
- 1458 stemmen
Als je een film toevoegt aan je updates kun je elk nieuw bericht dat geplaatst wordt lezen. Is het misschien een idee om in de toekomst een optie te maken dat je kunt kiezen of je ieder nieuw bericht in je updates krijgt of alleen de nieuw geplaatste meningen/recensies bij de betreffende film?
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Er is iets mis met de trailerlinkjes.
Voorbeeld:
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Voor de zoveelste keer lukt het niet om een titel in te voegen in mijn persoonlijke top-10, als ik de helft invoer en op een film uit het gegeven lijstje klik springt deze onmiddelijk weer uit de top-10.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Als je zoekt op het internet wat de speelduur is van Sherlock Jr. in feet, dan is de conclusie zowat unaniem, namelijk 4065 feet. Als ik dan die converter gebruik om het in minuten te krijgen, krijg ik die minuten. Dus tja, don't blame the messenger
.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Bij Iron Man heb ik een permalink geplaatst naar mijn recensie, maar in plaats daarvan zegt de link dat deze bij Planet of the Apes (2001) hoort?? Als ik er op klik word je wel gewoon doorverwezen naar de recensie.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Sinds kort probeert de site automatisch niet-opgemaakte links die geplaatst worden aan te te vullen met de naam van de gelinkte pagina. Bij een permalink gaat dat blijkbaar niet goed, zal er binnenkort naar kijken.
Zuzuu
-
- 557 berichten
- 757 stemmen
Hoe zit het met de Babylon films?
Mogen die weg van de site?
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3086 stemmen
De laatste dagen is MM erg traag bij mij, ik dacht eerst nog dat het aan het internet lag, maar het ligt duidelijk aan de site zelf. Ik kan ongeveer 1 forumtopic per 3 minuten bekijken, nog al vervelend..
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Dan zou iedereen er last van moeten hebben...hier gaat alles iig nog prima.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.