- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1934 stemmen
Zo zie je er wel meer 
Dat is wel spijtig maar daar valt weinig aan te doen waarschijnlijk...
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Is het niet handig om 24: Redemption
als alternatieve zoekfunctie ''24'' te geven? Als je 24 typt vind je niks, omdat je de dubbele punt niet erachter zet dan.
Denk dat een hoop 24 fans zo de film niet vinden op de site.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Nee, dat kan niet
Vind het overigens niet echt nodig. Als mensen de film zoeken, vinden ze 'm toch wel. Duurt nu misschien tien seconden langer. Gewoon titel intikken rechtsboven, dan op enter tikken en voila. Anders zijn er nog wel andere - makkelijk voor de hand liggende - manieren om de film zo te vinden.
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen

Goed nieuws!! IMDB heeft de wijziging geaccepteerd. Buster Keaton's Sherlock Jr. duurt nu 45 minuten en mag dus op de site!!!! Ik heb de toevoeging gelijk erdoor gegooid.

Tiany
-
- 525 berichten
- 753 stemmen
In Filmdragers > Titels > Verdwenen:
Mijn bericht is verdwenen, kan iemand mij uitleggen waarom ?
of heb ik misschien niet goed gekeken ?
Groetjes Tiany... 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Welk bericht is verdwenen?
Misschien is je bericht verwijderd door een van de mods doordat je iets verkeerds gezegd hebt (persoonlijke aanval, offtopic of iets dergelijks...)
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5071 stemmen
Net zoals dit bericht is je vorige bericht alleen maar verplaatst omdat je een topic opende voor iets waar al lanmg een topic over bestaat.
Je bericht staat gewoon hier:
Mads Smikkelsen
-
- 525 berichten
- 2977 stemmen
In De Site > Algemeen > lastig zoeken met ....... voor de titel!!:
Beste mensen,
Als je/ik een titel zoek is het heeel onpractisch als jullie puntjes voor de titel plaatsen, het voegt ook nog eens niks toe aan de titel en het is lastig.
Groeten
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Dat is inderdaad heel onpraktisch net als het plaatsen van de titel tussen 12 aanhalingstekens en het neerzetten van een uitroepteken achter iedere letter "K".
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3085 stemmen
Ik sluit me hier bij aan.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
À l'Intérieur is ook een ramp om te vinden. Gelukkig weet ik nu de alternatieve titel.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
À l'Intérieur is ook een ramp om te vinden. Gelukkig weet ik nu de alternatieve titel.
Als ik gewoon a l'in of zelfs enkel l'in typ wordt de titel al gevonden. Je moet natuurlijk wel de juiste spelling hanteren. Jij schreef vroeger in die spelletjestopics steeds a la interieur ofzo. Logisch dat die titel dan niet gevonden wordt.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3085 stemmen
Punt voor Dragon
Ik heb zelf nooit problemen gehad met het vinden van een titel, maar de juiste spelling is natuurlijk wel een must.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Détective van Godard is onvindbaar hoe je het ook tikt. Maar verder nooit problemen met het vinden van titels eigenlijk
Tenzij mijn dochtertje op de spatie balk of andere toetsen probeert te tikken zoals nu. Gauw een fles maken 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ander toetsenbord erbij leggen. Doe ik ook altijd. Daar mept Robijn nu voortaan op. Heb ook een tweede muis. Die wil nog wel eens van het bureau vliegen 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Détective van Godard is onvindbaar hoe je het ook tikt. Maar verder nooit problemen met het vinden van titels eigenlijk
Zoek onder The Detective. Dan vind je hem wel.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Ander toetsenbord erbij leggen. Doe ik ook altijd. Daar mept Robijn nu voortaan op. Heb ook een tweede muis. Die wil nog wel eens van het bureau vliegen 
O jee, babytalk! Jonge vaders. We zullen maar een apart topic openen 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Zoek onder The Detective. Dan vind je hem wel.
Da's wel typisch. Want als je de franse titel (om het even met of zonder accent) intikt dan vind-ie niks.
Iron Maiden
-
- 2649 berichten
- 7061 stemmen
Kunnen we geen top 11 krijgen?
er komen steeds meer films uit, maar je top blijft hetzelfde!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Top 11 is nog altijd wat beperkt.
Ik heb ook de grootste moeite om een top 10 te maken.
Een top 25 zou echt ideaal zijn, daar krijg je al heel wat meer films in.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8149 stemmen
Top 11 is nog altijd wat beperkt.
Ja maar de bovenste 10 blijven dan toch hetzelfde als met een top 10?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ja maar de bovenste 10 blijven dan toch hetzelfde als met een top 10?
Misschien wel, mijn eerste 7 titels blijven er wel instaan. Maar het kan wel zijn dat er sommige dingen veranderen. Ik wil zowiezo Sword of Doom en Ikiru erin zetten.
En eigenlijk horen het eerste deel van Rocky en Rambo: First Blood ook wel in mijn top 10. Het is gewoon vreselijk moeilijk want er is zo weinig plaats. Er zijn nog mooie films die wel een plaats in mijn toplijst zouden verdienen. En dan moet je denken aan films die je nog moet zien, hoogstwaarschijnlijk gaan er daar ook nog wat absolute toppers tussenzitten.
Met een top 25 heb je veel meer ademruimte. Een top 15 zou ook al wat redding brengen denk ik.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3085 stemmen
Compleet overbodig als je het mij vraagt.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Zie daar ook niet zo het nut van in, tis gewoon de kunst van keuzes maken zo'n top 10 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Ook niet zo'n behoefte aan. Nog wel steeds aan een Top 10 regisseurs lijst die je in je profiel kunt aanmaken. Want in zo'n topic is dat gauw weer ondergesneeuwd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.