• 15.952 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.387.030 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

http://www.vi.nl/NieuwsItem...

ben ik nou echt de enigste die wat in leo zit, en manchuryan heeft nooit echt de kans gehad(mede door blessures), en vond mitea het nou ook niet echt slecht doen mits hij fit was.

en wat doping betreft in de tour, tja begrijp ik ook niks van ben wel blij dat ze gewoon gepakt worden.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Leo is een moeilijk opvoedbaar kind zeggen ze toch altijd? Als dat klopt dan weet je dat Van Basten daar helemaal geen zin in heeft.

Kijk maar naar het EK. Hij verkiest sfeer boven kwaliteit.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

Leo is een moeilijk opvoedbaar kind zeggen ze toch altijd? Als dat klopt dan weet je dat Van Basten daar helemaal geen zin in heeft.

ja, bassie was zelf de liefste.

Kijk maar naar het EK. Hij verkiest sfeer boven kwaliteit.

mwa, bommel en seedorf hebben zelf bedankt omdat ze geen veer in hun reet kregen, die hebben bij mij afgedaan als international.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Kai schreef:

al verwacht ik dat Cvitanich op de plek van Aissati komt.

Hm,dat lijkt me niet zo slim, da's net zoiets als Huntelaar achter de spits zetten.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Kai schreef:

Verder zou ik het enigzins kinderachtig van PSV vinden om Aisatti niet naar Ajax te laten gaan (mits ajax een redelijke prijs betaald). Willen ze de carriere van die jonge dan echt koste wat kost kapot maken?

Kinderachtig . Ik zou het wel gigantisch dom vinden als ze Aisatti naar een concurrent zouden laten gaan.

Heeft niks met carriere kapotmaken te maken, dan gaat ie maar ergens anders heen.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Als ze zo bang zijn voor zijn kwaliteiten, waarom laten ze hem dan gaan? Ik begrijp daar echt niks meer van.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Kinderachtig . Ik zou het wel gigantisch dom vinden als ze Aisatti naar een concurrent zouden laten gaan.

tja, daar zit natuurlijk wat in, maar mijn baas moet me ook niet gaan vertellen waar ik wel of niet naar toe mag, en als ajax het geld wil neerleggen hebben zij zich er maar bij neer te leggen, zekers hoe ze hem behandeld hebben, vergane talent op dit moment.

Heeft niks met carriere kapotmaken te maken, dan gaat ie maar ergens anders heen.

nou, hoe ze met zo een talent omgaan is al carriere kapot maken natuurlijk, die jongen moet gewoon spelen, hadden ze hem nog maar een jaar verhuurd aan twente ofzo, en niet laten verpieteren op de bank.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Het is een speler die het natuurlijk opeens heel goed kan gaan doen bij een club als Ajax, dat risico kun je niet nemen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

Als ze zo bang zijn voor zijn kwaliteiten, waarom laten ze hem dan gaan? Ik begrijp daar echt niks meer van.

ze willen hem niet zozeer laten gaan hij wil zelf weg, mar ze behandelen hem nu als dat ie voor de breedte er is, nou goed inprincipe moet dat kunnen alleen voor zo een jonge speler is het alles behalve goed(hij mist nu de olympische spelen daardoor bijvoorbeeld.)

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

combi schreef:

tja, daar zit natuurlijk wat in, maar mijn baas moet me ook niet gaan vertellen waar ik wel of niet naar toe mag, en als ajax het geld wil neerleggen hebben zij zich er maar bij neer te leggen,

Dat weet ik niet, als hij een gelimiteerde transfersom heeft klopt dat ja. Maar volgens mij is dat niet zo en heeft hij niks te zeggen.

nou, hoe ze met zo een talent omgaan is al carriere kapot maken natuurlijk, die jongen moet gewoon spelen, hadden ze hem nog maar een jaar verhuurd aan twente ofzo, en niet laten verpieteren op de bank.

Zij vinden gewoon dat ie er niet klaar voor was, dat het nog wel komt, dat er betere concurrenten waren of weet ik veel wat voor reden de trainers hebben gehad. Dat moeten zij zelf weten. Lijkt me niet dat ze het zo boeiend vinden wat allerlei anderen daar over zeggen...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Het is een speler die het natuurlijk opeens heel goed kan gaan doen bij een club als Ajax, dat risico kun je niet nemen.

ik denk dat hij het overal goed zou kunnen doen, begrijp ook niet dat hij niet wekelijks speelt, voor zulke mensen ga je naar het stadion.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Tja, ik ga er van uit dat ze redelijk wat voetbalkennis bij PSV hebben. Beetje moeilijk om te beoordelen van zo'n afstand. Er zal vast wel iets zijn.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Tja, ik ga er van uit dat ze redelijk wat voetbalkennis bij PSV hebben.

heel erg veel, kan niet anders zeggen.

Beetje moeilijk om te beoordelen van zo'n afstand. Er zal vast wel iets zijn.
tja, ze denken gewoon wat realistischer dan attractief, zit wat in maar blijft zonde van zo een begenadigd talent.

Max en Joep

• 1815 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Algemeen > Red Bull Air Race 2008:

Komend weekend is het weer zover:

De Red Bull Air Race 2008 in Rotterdam.

Ik zelf ben er nog nooit geweest maar nu overweeg ik het.

Waarom?

Ik werk in Rotterdam en op dit moment zijn de vliegtuigjes zo ongeveer voor mijn raam aan het oefenen en het is toch VET!!!!!

Hoepla, dat gaat er weer een, ik zie op dit moment steeds die witte en die bekende blauwe.

Gewoon vette dalingen n en loopings voor mijn raam, hahahahaha

GEWELDIG!!!!

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kan toch gewoon in het studiosport forum, maar idd erg vet.

Max en Joep

• 1815 berichten
  • 0 stemmen

Naaa..... ik vind het een beetje zonde om zo'n spectaculair evenement weg te stoppen in zo'n "gewoon" topic over sporten als wielrennen, schaatsen, korfbal en weet ik veel wat voor geneuzel.

EDIT:

en nu is er een groen vliegtuigje bezig!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik zie ze hiervanaf mijn werplek voorbij vliegen.

Max en Joep

• 1815 berichten
  • 0 stemmen

leuk he?

waar zit jij?

Mijn raam kijkt uit op de Westzeedijk.

EDIT:

nu is er een oranje-zwart vliegtuigje bezig, ook heel mooi.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Max en Joep schreef:

Naaa..... ik vind het een beetje zonde om zo'n spectaculair evenement weg te stoppen in zo'n "gewoon" topic over sporten als wielrennen, schaatsen, korfbal en weet ik veel wat voor geneuzel.

dus nu kunnen we wimbledon tour de france formule 1 ook een apart topic gaan aanmaken.

EDIT:

en nu is er een groen vliegtuigje bezig!

ik vind rood mooier.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

combi schreef:

ze willen hem niet zozeer laten gaan hij wil zelf weg, mar ze behandelen hem nu als dat ie voor de breedte er is, nou goed inprincipe moet dat kunnen alleen voor zo een jonge speler is het alles behalve goed(hij mist nu de olympische spelen daardoor bijvoorbeeld.)

Hij mist Olympische Spelen volgens mij voornamelijk doordat hij en Foppe op zijn zachtst gezegd geen vrienden zijn. Feit blijft bovendien dat geen enkele trainer bij PSV en hij heeft er toch vijf gehad hem allemaal geen vaste basisplek hebben gegeven. Iets zal er dus wel niet helemaal goed zijn. Denk ook dat hij echt wel weg mag maar niet naar een Nederlandse topclub en van de topclubs dan nog als laatste naar Ajax. Denk dat PSV het liefst heeft dat hij naar het buitenland vertrekt. of een ploeg als Twente of Utrecht. Desnoods nog Feyenoord of AZ. Ajax zal echter gewoonweg niet geaccepteerd worden door PSV supporters. Na de problemen bij PSV afgelopen zomer willen de bestuurders dat natuurlijk voorkomen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Hij mist Olympische Spelen volgens mij voornamelijk doordat hij en Foppe op zijn zachtst gezegd geen vrienden zijn.

hmm, er waren wat probleepjes maar die waren weer uitgepraat, of krijgt foppe nu ook bassie trekjes. hoewel niet te vergelijken aangezien die andere twee, bommel en seedorf zelf bedankt hebben.

Feit blijft bovendien dat geen enkele trainer bij PSV en hij heeft er toch vijf gehad hem allemaal geen vaste basisplek hebben gegeven.

als hiddink er nog was(en de beste onder hun allemaal) speelde hij gewoon netjes elke wedstrijd.

Iets zal er dus wel niet helemaal goed zijn.

mwa. hun kiezen voor affelay en daarna twee verdedigende middenvelders hun goed recht zekers gezien de resultaten maar wel talent dodend.

Denk ook dat hij echt wel weg mag maar niet naar een Nederlandse topclub en van de topclubs dan nog als laatste naar Ajax.

hmm, dan heeft PSV op dat gebied nog heel wat te leren vind ik.

Denk dat PSV het liefst heeft dat hij naar het buitenland vertrekt.

wat PSV wil is in dit geval niet relevant, aissati mag toch zelf wel bepalen waar hij naar toe wil als hij weg mag.

of een ploeg als Twente of Utrecht.

hadden ze verleden jaar maar aan moeten verhuren, ik vind dat ze daar geen zeggenschap meer over mogen hebben.

Desnoods nog Feyenoord of AZ. Ajax zal echter gewoonweg niet geaccepteerd worden door PSV supporters.

er word zoveel niet geacepteerd door supporters maar wanneer word daar nou naar geluisterd, hadden ze reker maar de laan uit moeten sturen hadden ze nu nog hun beste speler over gehouden, bull dus.

Na de problemen bij PSV afgelopen zomer willen de bestuurders dat natuurlijk voorkomen.
hmm, volgens kunnen ze dan beter maar allemaal opstappen tenzij het natuurlijk weer cresendo gaat en kampioen worden(wat er nog steeds dik inzit trouwens) maar owee als het niet gebeurd.

ik wens aissati in ieder geval alle sterkte en een mooie nieuwe club toe.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Max en Joep schreef:

leuk he?

waar zit jij?

Mijn raam kijkt uit op de Westzeedijk.

EDIT:

nu is er een oranje-zwart vliegtuigje bezig, ook heel mooi.

Ik zit aan de Maasboulevard ter hoogte van de Willemsbrug.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ja, had ik ook al vermeld, maar dat berichtje is denk ik verdronken tussen alle voetbalberichten. Is het al ooit geopperd om een apart voetbaltopic te starten, zodat andere, minder bekende sporten niet ondergesneeuwd raken?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

http://www.sportweek.nl//de... maar het hele nederlands elftal moet zich wel aan hem aanpassen.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

AHWA schreef:

Ja, had ik ook al vermeld, maar dat berichtje is denk ik verdronken tussen alle voetbalberichten. Is het al ooit geopperd om een apart voetbaltopic te starten, zodat andere, minder bekende sporten niet ondergesneeuwd raken?

Er is bewust een algemeen / centraal sporttopic.

We willen niet dat MovieMeter voor driekwart een algemeen discussieforum wordt en er een wildgroei aan topics komt.

Daarom is er een centraal sporttopic.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Een extra topic erbij is niet echt wildgroei, maar oke. Bedankt voor de reactie.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

We hebben er dus voor gekozen een centraal sporttopic te hebben, ipv tig sporttopics over allerlei sporten en evenementen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ja, als je het voetbal een apart topic geeft, willen mensen straks ook een apart topic voor iets anders en dan breekt de hel los. Ik snap het.

Max en Joep

• 1815 berichten
  • 0 stemmen

en het is en blijft een film site, true.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.