• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.921 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.236 gebruikers
  • 9.387.225 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

combi schreef:

wat PSV wil is in dit geval niet relevant, aissati mag toch zelf wel bepalen waar hij naar toe wil als hij weg mag.

hadden ze verleden jaar maar aan moeten verhuren, ik vind dat ze daar geen zeggenschap meer over mogen hebben.

Huh? ken je de regels voor voetbaltransfers wel helemaal? PSV is gewoon eigenaar van Aisatti en mogen doen wat ze willen hoor. Had ie maar geen contract moeten tekenen.

Ze kunnen aan Arsenal 1 miljoen voor hem vragen en aan Ajax 10 miljoen als ze dat willen. Of hem zelfs gratis weggeven.

Max en Joep

• 1815 berichten
  • 0 stemmen

ja, of hem als sexslaaf aanbieden bij de lokale gay-SM-bar.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

kos schreef:

Huh? ken je de regels voor voetbaltransfers wel helemaal? PSV is gewoon eigenaar van Aisatti en mogen doen wat ze willen hoor. Had ie maar geen contract moeten tekenen.

Ze kunnen aan Arsenal 1 miljoen voor hem vragen en aan Ajax 10 miljoen als ze dat willen. Of hem zelfs gratis weggeven.

Lariekoek. Ze blokkeren die jongen al twee jaar in zijn ontwikkeling, hebben toegestemd hem te laten vertrekken, maar willen niet meewerken aan een transfer naar een club die tot nu toe als enige concrete interesse toont en waar Aissati voor open staat. Daar zal een arbitrage-commissie vast niet ongevoelig voor zijn. Spelers zijn geen slaven of poppen aan touwtjes.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Contract is contract.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

(quote)

dat zal allemaal wel, imo hebben ze het zelf bij hem verprutst om hem dingen te beloven die ze niet na komen(zeker weten doe ik het niet maar zal vast een kern van waarheid inzitten)dan vind ik er nu wel of geen contract is dat die jongen zelf mag bepalen waar hij naar toe wil, uiteraard tegen een vergoeding maar geen 10 miljoen, daarvaor heeft hij veel te weinig gespeeld bij PSV.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

Contract is contract.

slaaf is slaaf.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Tja, vind het altijd maar frappant heel onverschillig voetballers met een contract omgaan. Als je tot 2012 tekent, blijf je ook tot 2012, behalve als jij en je team erover eens zijn dat je naar een andere club gaat.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Quido schreef:

[

Lariekoek. Ze blokkeren die jongen al twee jaar in zijn ontwikkeling,

Omdat jij dat vind Heb je met hem op de training gestaan of zo? Weet je iets van zijn mentale weerbaarheid op het veld of hoe hij zijn taken in de ploeg uitvoert?

hebben toegestemd hem te laten vertrekken, maar willen niet meewerken aan een transfer naar een club die tot nu toe als enige concrete interesse toont en waar Aissati voor open staat.

Is toch volkomen logisch. Net alsof PSV Huntelaar zou mogen kopen als ze het geld hadden... dat geloof je toch zelf niet.

Snap sowieso niks van deze hele discussie. In andere competities is het gewoon echt not done om je eigen spelers op die manier naar concurrenten te laten vertrekken.

Daar zal een arbitrage-commissie vast niet ongevoelig voor zijn. Spelers zijn geen slaven of poppen aan touwtjes.

Nee, maar ze tekenen wel gewoon een contract voor ik weet niet hoeveel geld. Er zijn vast genoeg clubs die hem willen hebben hoor.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

combi schreef:

dan vind ik .

Tja sorry hoor, maar dat gaat echt nergens over. Is gewoon niet reeel. Je kunt wel van alles vinden.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Knisper schreef:

Tja, vind het altijd maar frappant heel onverschillig voetballers met een contract omgaan. Als je tot 2012 tekent, blijf je ook tot 2012, behalve als jij en je team erover eens zijn dat je naar een andere club gaat.

Precies, het is niet voor niks dat biedende clubs eerst de verkopende club moeten benaderen en dan pas de speler. Zou me wat moois worden anders.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Leuke kopgroep trouwens vandaag. Ballan, Pozzato, Arvesen, Moerenhout, Botcharov, Wegmann, Velo, Vaugrenard, Fofonov, Elmiger, Fedrigo en Moinard. Wordt een mooie finale.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

combi schreef:

er word zoveel niet geacepteerd door supporters maar wanneer word daar nou naar geluisterd, hadden ze reker maar de laan uit moeten sturen hadden ze nu nog hun beste speler over gehouden, bull dus.

Is niet waar. Pakweg 75 % van de PSV supporters staat aan de kant van Reker sinds alle 'feiten' naar buiten zijn gekomen. Dat er van alles wordt geroepen op het moment dat nog niets duidelijk is is een ander verhaal.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Quido schreef:

Lariekoek. Ze blokkeren die jongen al twee jaar in zijn ontwikkeling, hebben toegestemd hem te laten vertrekken, maar willen niet meewerken aan een transfer naar een club die tot nu toe als enige concrete interesse toont en waar Aissati voor open staat.

Sinds wanneer heeft PSV toestemming gegeven. Reker heeft nog niets anders geroepen dan dat een mondelinge overeenkomst ook een overeenkomst is. Lijkt me niet ech een instemming met een vertrek.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Knisper schreef:

Leuke kopgroep trouwens vandaag. Ballan, Pozzato, Arvesen, Moerenhout, Botcharov, Wegmann, Velo, Vaugrenard, Fofonov, Elmiger, Fedrigo en Moinard. Wordt een mooie finale.

Heb vandaag Fofonov, Fedrigo en Arvesen in mijn rondemaster team. Hoop dat het nog een leuk ritje wordt maar ben bang dat Moinard gevlogen is.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Tja sorry hoor, maar dat gaat echt nergens over. Is gewoon niet reeel. Je kunt wel van alles vinden.

wel zo menselijk dunkt me, zij gebruiken hem toch niet kan je wel strooien met contracten maar die stellen in het voetbal wereldje niet veel voor, en btw hij wil zelf weg, lijkt me dan niet verstandig om iemand te houden die niet meer voor de club wil spelen, maar goed, we zullen zien wat er gebeurd.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

is een mondeling akkoord met voorwaardes die de club zelf niet na komt, dus bull, en buiten dat als de speler niet in hun plannen voorkomen moeten ze ook oprotten en gaan dan ook in de eeste gevallen tenzij je deze neger buigt voor niemand heet.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Is niet waar. Pakweg 75 % van de PSV supporters staat aan de kant van Reker sinds alle 'feiten' naar buiten zijn gekomen.

welke feiten, dat reker een leugenaar is en mensen nu op straat zet waar PSV heelveel aan heeft te danken.

Dat er van alles wordt geroepen op het moment dat nog niets duidelijk is is een ander verhaal.
er is nog steeds niks duidelijk en dat zal het ook nooit worden en is ook nooit anders geweest.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

timbo_ schreef:

Sinds wanneer heeft PSV toestemming gegeven. Reker heeft nog niets anders geroepen dan dat een mondelinge overeenkomst ook een overeenkomst is. Lijkt me niet ech een instemming met een vertrek.

Sinds ze hem wilden ruilen tegen Pieters en afgelopen week hebben toegezegd mee te werken aan een transfer, maar niet naar een directe concurrent.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

kos schreef:

Net zo als jij van alles kunt roepen (en dus vinden).

kos schreef:

Is toch volkomen logisch. Net alsof PSV Huntelaar zou mogen kopen als ze het geld hadden...

Totaal onvergelijkbare situatie. Niet alleen vanwege de nog resterende contractduur, de situatie van de speler de afgelopen twee jaar en het gesjoemel met allerlei vermeende mondelingen toezeggingen van beide kanten.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

combi schreef:

welke feiten, dat reker een leugenaar is en mensen nu op straat zet waar PSV heelveel aan heeft te danken.

er is nog steeds niks duidelijk en dat zal het ook nooit worden en is ook nooit anders geweest.

Feit is dat Gomes heeft toegegeven dat hij een vertrek heeft willen forceren en dat zijn uitspraken zijn ingegeven door Lemic. Dat zorgt er in ieder geval voor de Reker een stuk sterker staat dan voor die tijd. Dat hij een leugenaar is en veel mensen op straat zet zijn jouw woorden en zie er nog weinig argumenten voor die dat ondersteunen. Verder komt er niet voor niks geen afscheidswedstrijd voor Gomes. Bestuur en supporters hebben daar geen behoefte aan. Dus onder PSV supporters is er volgens mij toch wel een brede concensus over waar hun symphatie in deze zaak ligt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Quido schreef:

Sinds ze hem wilden ruilen tegen Pieters en afgelopen week hebben toegezegd mee te werken aan een transfer, maar niet naar een directe concurrent.

Dat eerste is zover ik weet nooit aan de orde geweest. Was volgens mij een of ander sensatie verhaaltje. Dat tweede inderdaad wel zie ik nu had ik even gemist.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

combi schreef:

wel zo menselijk dunkt me, zij gebruiken hem toch niet kan je wel strooien met contracten maar die stellen in het voetbal wereldje niet veel voor, en btw hij wil zelf weg, lijkt me dan niet verstandig om iemand te houden die niet meer voor de club wil spelen, maar goed, we zullen zien wat er gebeurd.

Hij mag toch ook weg maar niet na Ajax. Snap werkelijk niet wat daar zo raar aan is. Je grootste concurrent in de strijd om het kampioenschap direct versterken zou wel oerdom zijn. Andersom zou het ook niet gebeuren en terecht.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Feit is dat Gomes heeft toegegeven dat hij een vertrek heeft willen forceren en dat zijn uitspraken zijn ingegeven door Lemic.

hoor ik voor het eerst, wat een loser dan zeg.

Dat zorgt er in ieder geval voor de Reker een stuk sterker staat dan voor die tijd.

tja, dat lijkt me ook dan als het zo is.

Dat hij een leugenaar is en veel mensen op straat zet zijn jouw woorden

nee hoor, van gomez(dus nu liegt hij blijkbaar) tot piet visser.

en zie er nog weinig argumenten voor die dat ondersteunen.

mwa, hij zegt wat ie denkt dus dat er wel is iets uitkomt wat hij niet kan waarmaken komt en zal nog vaker voorkomen, maar dat siert hem eigenlijk wel vergeleken met andere algemeen directeuren.

Verder komt er niet voor niks geen afscheidswedstrijd voor Gomes.

nee logisch als hij het bestuur voor leugenaars uit maakt.(wat dus volgens jou blijkbaar weer een leugen is)

Bestuur en supporters hebben daar geen behoefte aan.

dus eerst 4 jaar gomez en nu gomez rare jongens die boeren

Dus onder PSV supporters is er volgens mij toch wel een brede concensus over waar hun symphatie in deze zaak ligt.
tja, ik neem aan dat psv supporters het beter weten als een ajacied.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Hij mag toch ook weg maar niet na Ajax.

Snap werkelijk niet wat daar zo raar aan is.

eind jaren 80 word snel vergeten in boerenland.

Je grootste concurrent in de strijd om het kampioenschap direct versterken zou wel oerdom zijn.

blijkbaar niet anders zouden ze hem wel opstellen.

Andersom zou het ook niet gebeuren en terecht.
perez zeker vergeten, sterke wiet daar in boerenland.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

combi schreef:

blijkbaar niet anders zouden ze hem wel opstellen.

Nou hoeft niet. PSV heeft gewoon drie spelers die op die positie beter zijn dat de spelers die Ajax voor die positie heeft. Net zo als Ajax op het moment drie spelers voorin heeft rondlopen die beter zijn dan de beste speler van PSV op die positie.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

combi schreef:

perez zeker vergeten, sterke wiet daar in boerenland.

Vond Perez ook een geval apart en vind het ook nog steeds raar dat het zo gelopen is. Ga er nog steeds maar vanuit dat dit kwam omdat hij geen langdurig Ajax of PSV verleden had.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Nou hoeft niet. PSV heeft gewoon drie spelers die op die positie beter zijn dat de spelers die Ajax voor die positie heeft.

2 affelay en aissati.

Net zo als Ajax op het moment drie spelers voorin heeft rondlopen die beter zijn dan de beste speler van PSV op die positie.
mee eens, zekers sinds het vertrek van farfan maar psv kennende toveren ze wel weer iemand uit de hoge hoed.

edit. hmm amrabat gaat het ook erg goed doen als hij doorgroeit en denk dat dat onder stevens geen probleem zal zijn.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

combi schreef:

nee logisch als hij het bestuur voor leugenaars uit maakt.(wat dus volgens jou blijkbaar weer een leugen is)

Dat zei ik niet. Ik zei dat Gomes heeft gezegd dat zijn uitspraken waren gedaan om een vertrek te forceren. Wat er dan wel of niet van waar is is een andere vraag.

combi schreef:

dus eerst 4 jaar gomez en nu gomez rare jongens die boeren

Weet ik niet als Huntelaar nu een vertrek gaat forceren door de club in discrediet te brengen verwacht ik dat ze in Amsterdam ook zeggen het waren vier prachtige jaren en we mogen blij zijn dat we zo'n spits hebben gehad maar dit nemen we hem niet in dank af.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

combi schreef:

2 affelay en aissati.

Vind Bakkal ook beter dan Perez en De Jong maar die speelt bij PSV meestal iets meer teuggetrokken. Maar vind hem ook een betere aanvallende middenvelder dan die twee.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

PSV heeft nauwelijks geld...maar ze kunnen wel een spits gebruiken want die 2 die ze nu hebben zijn erg matig voor een topclub als PSV.

Ajax kan Aissati best gebruiken, maar ze zijn zelf op het middenveld best goed al bezet. Toch kan het geen kwaad, Perez speelt ook max. nog 1 jaar bij Ajax denk ik...

PSV en Aissati is afgelopen, Aissati wil alleen naar een andere topclub in NL en dan kom je alleen bij Ajax uit die hem graag wilt. Kortom, ik verwacht dat PSV wel akkoord gaat, willen ze nog miljoenen verdienen aan iemand wiens contract in november afgelopen is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.