• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.982 acteurs
  • 199.238 gebruikers
  • 9.387.391 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Vind Bakkal ook beter dan Perez en De Jong maar die speelt bij PSV meestal iets meer teuggetrokken. Maar vind hem ook een betere aanvallende middenvelder dan die twee.

Ik vind Gabri ook beter dan Isaksson....

Bakkal is een controleur, Perez en De Jong zijn nrs 10. Niet te vergelijken.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Vind Bakkal ook beter .

heeft potentie, maar moet zich nog wel bewijzen, te wisselvalig imo.

tarentino

• 313 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik vind Gabri ook beter dan Isaksson....

Bakkal is een controleur, Perez en De Jong zijn nrs 10. Niet te vergelijken.

Bakkal heeft volgens mij ook een paar keer aanvallend gespeeld en dat kan hij ook redelijk. Isaksson is trouwens wel een hele goede keeper hoor. Ik dacht even dat PSV de zak was na het vertek van Gomes maar nu ze Isaksson hebben gehaald... Als hij in topvorm is, is hij minimaal gelijkwaardig aan Gomes. Gomes moet zich nog maar es bewijzen in een topcompetitie als de Premier League.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kortom, ik verwacht dat PSV wel akkoord gaat, willen ze nog miljoenen verdienen aan iemand wiens contract in november afgelopen is.

Denk het niet. Ik zou hem liever gratis aan een buitenlandse club schenken dan voor miljoenen naar Ajax laten gaan. Op termijn misschien voordeliger.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bakkal is samen met Simons bijna heel het seizoen controleur geweest. Dat Bakkal een goaltje of 5 gezet heeft (helaas 1 belangrijke in Amsterdam zuchttt) doet daar niks aan af.

Verder vind ik je tekst over Gomes best grappig. Maar dat hoor je vaak als speler weg zijn, dan zijn ze plots niet meer zo goed als men eerst riep. Gomes is wereldklasse of dicht in die buurt, Isaksson is een 2 jaar lange bankzitter van Man City...

Gomes heeft de laatste 2 titels bijna in zn eentje gepakt, dat gaat Isaksson niet kunnen, zo enorm belangrijk wezen. Nuttige keeper terwijl Gomes een beslissende keeper a la vd Sar is.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Quido schreef:

Net zo als jij van alles kunt roepen (en dus vinden).

Nou, nee, ik beroep me gewoon op de geldende transferregels, niet op 'maar eigenlijk zou het moeten zijn dat, blabla'.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Denk het niet. Ik zou hem liever gratis aan een buitenlandse club schenken dan voor miljoenen naar Ajax laten gaan. Op termijn misschien voordeliger.

Aissati wil NL niet uit dus PSV kan kiezen: Of ze houden hem en hij is over een paar maand vrij en dan komt hij naar Ajax. Wij redden het die maanden wel zonder hem en hebben hem toch en PSV verdiend niks. Of PSV verkoopt hem nu aan ons, krijgen ze nog een aantal miljoen euro's.

Benieuwd of men bij PSV realistisch genoeg is om het clubbelang voor te laten gaan.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Tuurlijk was Gomes werelds, totdat hij zo dom was te gaan blaten en dan wordt je meteen gezien als een sukkel. En terecht. betekent niet dat ze daardoor alles zijn vergeten natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Tuurlijk was Gomes werelds, totdat hij zo dom was te gaan blaten en dan wordt je meteen gezien als een sukkel. En terecht. betekent niet dat ze daardoor alles zijn vergeten natuurlijk.

Dat is toch onzinnig? Na 4 topjaren krijgt hij niet eens een afscheid aangeboden om de Brabants huilebalken boos zijn en zouden gaan fluiten. Je moet zon gozer eren voor 4 jaar topwerk en dito liefde voor de club want dat had Gomes zeker.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

[

Aissati wil NL niet uit

Hij heeft weinig te willen.

dus PSV kan kiezen: Of ze houden hem en hij is over een paar maand vrij en dan komt hij naar Ajax.

Dan nog liever dat.

Wij redden het die maanden wel zonder hem en hebben hem toch en PSV verdiend niks. Of PSV verkoopt hem nu aan ons, krijgen ze nog een aantal miljoen euro's.

Benieuwd of men bij PSV realistisch genoeg is om het clubbelang voor te laten gaan.

Hte clubbelang is in ieder geval Zéker niet Aissati naar Ajax laten gaan, dat lijkt me duidelijk.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat is toch onzinnig? Na 4 topjaren krijgt hij niet eens een afscheid aangeboden om de Brabants huilebalken boos zijn en zouden gaan fluiten. Je moet zon gozer eren voor 4 jaar topwerk en dito liefde voor de club want dat had Gomes zeker.

Ja, hij kan na 4 jaren ook opeens z'n reet gaan afvegen met een PSV-shirt. . dan moet je hem ook nog steeds eren natuurlijk. Lul toch niet man.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

De kans dat PSV in het gelijk gesteld wordt bij een eventuele zaak lijkt me erg minimaal. Fifa regels zeggen dat je max. 3 jaar mag tekenen als minderjarige. Dus in nov. 2008 is Aissati vrij. Hij wilt in NL blijven aan de top en dus kies je buiten PSV Ajax. Je kan eigenwijs zijn en hem niet laten gaan, dan komt hij met een half jaartje gratis over. Wij redden het tot de winter prima zonder hem, maar liever is hij er meteen bij. Dus PSV ziet hem toch wel gaan want hij wilt er perse weg. Laat je je dan nu 3-5 miljoen door de neus boren om hem niet meteen te verkopen als je weet dat hij via een omweg toch wel naar ons toe komt?

PS: Over Gomes zit je fout. Dat hij nu weg is wilt niet zeggen dat hij minder om PSV is gaan geven. Intern was het daar een zootje, Aissati bevestigd dat ook in de media deze week. Reker is een leugenaar die het nu zo brengt dat het allemaal meevalt, maar Gomes heeft 3,5 geen problemen gebracht en de laatste maanden wel. Toeval? Eens loopt de emmer over, ook bij een zachtaardig vriendelijk iemand als hij.

tarentino

• 313 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bakkal is samen met Simons bijna heel het seizoen controleur geweest. Dat Bakkal een goaltje of 5 gezet heeft (helaas 1 belangrijke in Amsterdam zuchttt) doet daar niks aan af.

Verder vind ik je tekst over Gomes best grappig. Maar dat hoor je vaak als speler weg zijn, dan zijn ze plots niet meer zo goed als men eerst riep. Gomes is wereldklasse of dicht in die buurt, Isaksson is een 2 jaar lange bankzitter van Man City...

Gomes heeft de laatste 2 titels bijna in zn eentje gepakt, dat gaat Isaksson niet kunnen, zo enorm belangrijk wezen. Nuttige keeper terwijl Gomes een beslissende keeper a la vd Sar is.

Gomes is bij PSV uitgegroeid tot een hele goede keeper, maar wereldklasse is nog te zien. het gekke is dat hij bij Brazilie maar weing heeft gespeeld. Ik hoop het voor hem dat hij het gaat waar maken bij Tottenham. Isaksson vind ik een hele goede keeper die zich in de zweedse selectie en bij rennes ook al heeft bewezen. Bij Man city had hij 2 hele goede concurenten, maar het verbaast me toch dat hij daar niet veel heeft gespeeld. Ik vind juist hem qua stijl erg op vd Sar lijken. Heeft hij trouwens ook samen mee gespeeld bij Juventus. Ik verwacht veel van PSV dti jaar die ik tov vorig jaar hoger inschat en ik denk ook dat isaksson een bealngrijke rol kan gaan spelen. Ik verwacht alleen dat Ajax nog meer verbeterd is en de titel gaat pakken.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Issakson is bij Man City voor een Engels talent op de bank gezet...zoveel goeds keepte daar niet.

Maare, ik zie in Gomes iemand die wereldtop kan halen. Tot nu toe lijkt het er wel op. Brazilie heeft met Dida natuurlijk een grote naam en met Cesar een prima keeper dus dat hij daar niet speelde is te snappen. Eredivisie trekt ook niet snel de Braziliaanse bondscoach aan....zie ook Alex, bij Chelsea nu is hij bekender als bij PSV en mag hij wel in de ploeg.

Trouwens, als ik PSV mag beoordelen: Sterker dan vorig jaar overall, individueel zwakker door Gomes en Farfan. Zeker die 1e gaat je punten kosten.'

Ajax: Idem alleen andersom. Als team door Davids en Heitinga zwakker geworden, individueel door de voorhoede niet te verslaan. Als Huntelaar blijft heb je een voorhoede die internationaal in de CL niet zou misstaan.

Wie van de 2 (AZ doet niet mee en Feyenoord haakt met die oudjes weer tijdig af gok ik) kampioen wordt....het ligt eraan wie niet eens keer instort. Ajax doet dat altijd vlak voor de winterbreak. Als ze dat eens nalaten geef ik ze een goede kans.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Kortom, ik verwacht dat PSV wel akkoord gaat, willen ze nog miljoenen verdienen aan iemand wiens contract in november afgelopen is.

En daar gaat dus iedereen in de fout. PSV staat nog steeds op het standpunt dat ze een overeenkomst heeft met Aisatti tot 20?? (Weet het zo even niet uit mijn hoofd) Aisatti bevestigt dit maar beweert dat de situatie nu anders is. Vraag blijft natuurlijk wat een rechtbank daarvan vindt. Bij de arbitragecommissie hoeft Aisatti in ieder geval niet aan te kloppen lijkt me want Ajax zal nooit kunnen hardmaken dat een stap naar Ajax een stap hoger is als zelfs Groningen op dat vlak gelijk wordt gesteld aan Ajax zoals bij Suarez gebeurde.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik ken Isaakson niet zo heel goed maar het zou me toch ernstig verbazen mocht die in de beurt komen van het niveau van Gomes. En ik kan jullie geruststellen dat iedere PSV supporter er wel van overtuigd is dat dat niet gaat gebeuren. Dus ben maar niet bang dat we hem nu ineens niet meer zo goed vinden. Wel vinden veel supporters hem minder symphatiek.

Overigens pakt niemand in zijn eentje een titel maar die discussie is al vaker gevoerd.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Excuses voor mijn late reactie, maar hier nog even.

Ik denk via de bronnen die ik rondom Cvitanich heb gehoord, en wat ik van hem gezien heb, namelijk wel degelijk dat Cvitanich regelmatig als middenspeler in een 4-2-3-1 vlak achter Huntelaar zal gaan voetballen. Vooral wanneer we tegen kleinere clubs spelen. Dit heeft hij in Argentinie ook regelmatig gedaan, en het is sowieso een erg bewegelijke aanvaller, een heel ander type dan KJH dus.

Verder vind ik dat Aisatti op dit moment wel misbruikt wordt door PSV. Je zult maar 16 jaar zijn, goed debuteren tegen AC Milan, het hele land vol lof om dan 3 jaar lang gewoon keihard op de bank te worden gezet! De rede dat hij nu niet naar de OS mag, is dus WEL omdat hij te weinig heeft gevoetbald, dat zei Foppe zelf. Dat het zonde voor PSV is dat hij zo weinig voor ze heeft gebracht is jammer, maar als een talent niet goed functioneert moet je kijken wat het best voor hem is. Ajax heeft destijds de ontwikkeling van De jong, Maduro en vooral VD Vaart ook niet koppig tegen gehouden.

PSV wil hem echter alleen naar middelmatige clubs laten gaan of naar het buitenland. Wat eigenlijk het beste voor hem is (Ajax) dat mag niet van ze, terwijl die meer betalen dan die subtoppers. Tuurlijk is een contract een contract, maar moet dat dan per se ten koste gaan van van talent? Waar heeft Aisatti dit aan verdiend? Om spelers star vast te houden met het motto, "Liever geen carriere dan een carriere bij de concurrent", vind ik gewoon erg fout. PSV kan hem niet bieden wat een jongen van 19 nodig heeft, dus dan moet je doen wat het best voor hem is. Nog een jaar bankzitten is dodelijk voor zijn carriere, wat Foppe ook al zei.

Maar de clubs komen er nog wel uit verwacht ik, anders hebben we hem in november gratis, want een arbitragezaak over het nieuwe contract van Aisatti gaat PSV echt never nooit winnen.

EDIT: dat het verkopen van spelers aan concurrenten in het buitenland niet gebeurt is nonsens. Denk maar aan Frankrijk (Ben Afra) en bijvoorbeeld Italie (Pirlo). In deze situatie ging het ook om talent wat misbruikt werd. In Italie zijn transfers tussen de topclubs overigens de normaalste zaak van de wereld.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Zoals ik al langer zei, PSV moet Aissati wel verkopen willen ze er nog aan verdienen. Ajax heeft hem bijna.

'Ajax nadert vraagprijs Aissati'

Geschreven op donderdag, 17 juli om 08:21

Van PSV hoeft het niet zo nodig, maar de kans dat Ismaïl Aissati de komende jaren te bewonderen zal zijn in het shirt van concurrent Ajax wordt met de dag groter. Volgens De Telegraaf hebben de Amsterdammers het bod op de jonge middenvelder inmiddels verhoogd.

Hierdoor is het gat tussen de vraagprijs van PSV en het bod van Ajax geslonken, en is de kans dat de 19-jarige jeugdinternational aan zijn laatste dagen in Eindhoven bezig is steeds groter aan het worden. “Er is nog een gat, maar wij willen ook graag een constructieve oplossing,” aldus technisch manager Adrie van Kraaij van PSV.

De landskampioen wilde aanvankelijk niet met Ajax praten, omdat het er weinig voor voelt een directe concurrent te versterken. Nu de hoofdstedelingen echter bereid zijn om aan de gevraagde prijs te voldoen en de onderhandelingen ‘in goede sfeer’ verlopen, lijkt de transfer alsnog aanstaande.

Overigens is men in Eindhoven nog wel altijd van mening dat de jonge Utrechter mondeling al een akkoord heeft gesloten om zijn verbintenis tot 2012 te verlengen, maar de speler zelf vindt dat PSV de afspraken niet na is gekomen. Toch lijkt een gang naar het gerecht uit den boze. “Van een arbitragezaak heb ik nog niets gehoord. Dat willen we allemaal voorkomen,” besluit Van Kraaij.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Ik moet het nog zien, De Telegraaf is ook niet bepaald objectief natuurlijk.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Ik moet het nog zien, De Telegraaf is ook niet bepaald objectief natuurlijk.

maar meestal wel goed ingelicht, vind het voor de rest een kut krant maar enfin. geef mij dan maar en zekers op sportgebied de ad.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Als het Eindhovends dagblad het eveneens meldt, met verse quotes van Jan Reker, zal er vast wel iets van kloppen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zoals ik al langer zei, PSV moet Aissati wel verkopen willen ze er nog aan verdienen. Ajax heeft hem bijna.

Je leest de laatste alinea gewoon niet of wat? Daar staat toch duidelijk dat hij volgens PSV mondeling een contract heeft tot 2012 waarom zou hij dan verkocht moeten worden om er nog wat aan te verdienen??

Het probleem is gewoon heel simpel. Aisatti heeft een bedrag in zijn contract staan waarvoor PSV hem moet laten gaan. Als Ajax dat biedt kan PSV simpelweg niet weigeren.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Kai schreef:

PSV wil hem echter alleen naar middelmatige clubs laten gaan of naar het buitenland. Wat eigenlijk het beste voor hem is (Ajax) dat mag niet van ze, terwijl die meer betalen dan die subtoppers.

En dat beslis jij dat dat het beste zou zijn voor Aisatti? Misschien is het wel veel beter voor Aisatti om twee jaar lang iedere week bij Twente of Utrecht te spelen in plaats van het risico bij Ajax ook weer op de bank te belanden met concurrenten als De Jong, Perez en die nieuwe Argentijn.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Aisatti is beter als die drie bij elkaar hoewel ik die argentijn niet kan beoordelen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

fuck het wielrennen.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Dat is wel heel droevig nieuws.

Maar combi, in voetbal, tennis en atletiek wordt evenveel doping gebruikt, alleen wordt dat lang niet zo streng gecontroleerd en verdwijnt veel in de doofpot.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ongelofelijk. Daar gaat m'n tourpool...

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

zucht

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.