- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen

Tja, hij ging wel erg hard inderdaad. Dit is echt een klap, dat nu ook zo'n jonge renner gepakt wordt.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen

fuck het wielrennen. 
In wielrennen wordt er teniminste iets aan gedaan, in tegenstelling dat bij het corrupte voetbal.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Je leest de laatste alinea gewoon niet of wat? Daar staat toch duidelijk dat hij volgens PSV mondeling een contract heeft tot 2012 waarom zou hij dan verkocht moeten worden om er nog wat aan te verdienen??
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Dat is wel heel droevig nieuws.
Maar combi, in voetbal, tennis en atletiek wordt evenveel doping gebruikt, alleen wordt dat lang niet zo streng gecontroleerd en verdwijnt veel in de doofpot.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Is hij al uit de Tour gezet?
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
The absent riders were: Riccardo Ricco, Juan Jose Cobo, David De La Fuente, Josep Jufre Pou, Leonardo Piepoli.
DIt staat op letour.fr. Zou de hele ploeg aan de doping zijn?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
GODVER. M'n favoriete renner...
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
De hele ploeg is er in ieder geval uitgestapt.
Edit: Bijzonder jammer, zij zorgden voor vuurwerk.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
The absent riders were: Riccardo Ricco, Juan Jose Cobo, David De La Fuente, Josep Jufre Pou, Leonardo Piepoli.
DIt staat op letour.fr. Zou de hele ploeg aan de doping zijn?
Als het van Ricco waar is zou het me niet verbazen, ze reden wel erg goed, allemaal. En het is weer een Spaanse ploeg...
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
De hele angel is nu uit de Tour. Zij waren de enige die echt aan durfden te vallen in de bergen, op Schleck na dan.
Evans, Mentsjov en de rest kijkt alleen naar elkaar.
Zonde.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Maar oke, dat een Piepoli het goed doet in de bergen, is niet nieuw natuurlijk. Verder had ik ook Cobo in m'n team, dus ook geen echte verrassing.
Maar toch, wat een klap.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Ik had Ricco niet in mijn pool op het werk maar Cobo en De la Fuente wel. Dat wordt strafpunten...
Vreemd idd dat er opzichtig wordt gepakt door de renners, als de pakkans zo hoog is. Ik denk dat er in andere sproten idd ook voldoende wordt gepakt en dat de lijn tussen medicatie, herstelmiddelen en doping (te) klein is. Ricco schijnt ook een hoge hematocriet van zichzelf te hebben. Mar heb nu de berichten nog niet gelezen.
De wielersport blijft populair (ook bij mij), maar het is niet makkelijk bij dit soort ontluisteringen. Heb vorig jaar na Vino en Rasmussen ook de Tour niet meer uitgekeken.
Heeft Ricco eigenlijk ontkent of niet? Nog niet bekend zeker? Dat vind ik namelijk het allerstomste. Vino die dan gaat volhouden van niks te weten en dan maar te gaan blaten "ik kom terug". Net als die Landis. Ongeloofwaardig.
En inderdaad opnieuw een Spanse ploeg.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
De wielersport blijft populair (ook bij mij), maar het is niet makkelijk bij dit soort ontluisteringen. Heb vorig jaar na Vino en Rasmussen ook de Tour niet meer uitgekeken.
Ja, ik ook. Het komt hard aan voor de wielerliefhebbers, waar ik er één van ben, maar aan de andere kant bewijst dit wel dat er echt aan gewerkt wordt. Kunnen sommige andere sporten nog wat van leren. Ik hou m'n hart vast voor de Olympische Spelen, ik vrees flink wat dopingschandalen.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Zwartmakerij van die Fransen...Riccò heeft een attest, heeft van nature een te hoog hematocriet gehalte
.
Saunier Duval uit de tour, en terecht, ik zou ook niet meer in dat klote land willen rijden
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Zwartmakerij van die Fransen...Riccò heeft een attest, heeft van nature een te hoog hematocriet gehalte
.
Saunier Duval uit de tour, en terecht, ik zou ook niet meer in dat klote land willen rijden
.
en het rijmt ook nog.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
.
Er zijn sporen van EPO gevonden in z'n urine...
.
Spanje bedoel je? 
Ja, de Fransen zijn hypocriet, want de Franse renners worden bijna niet gecontroleerd (lees maar), maar dat Ricco gebruikt heeft is niet de schuld van de Fransen lijkt me.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Nou rijden de Fransen ook nooit resultaten. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
, maar volgens mij deze tour al een aantal ritzeges.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Chavanel dit voorjaar...helemaal uit het niets....
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Chavanel dit voorjaar...helemaal uit het niets....
Uit het niets? het is duidelijk dat jij het wielrennen niet volgt.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
, maar volgens mij deze tour al een aantal ritzeges.Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Uit het niets? het is duidelijk dat jij het wielrennen niet volgt.
Het rendement van koersende Fransen ten opzichte van winnende Fransen is zelfs nog lager dan dat van de Nederlanders.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het rendement van koersende Fransen ten opzichte van winnende Fransen is zelfs nog lager dan dat van de Nederlanders.
Niet gaan overdrijven he? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.