• 15.961 nieuwsartikelen
  • 178.934 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.536 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

GODVER. M'n favoriete renner...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Tja, hij ging wel erg hard inderdaad. Dit is echt een klap, dat nu ook zo'n jonge renner gepakt wordt.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

combi schreef:

fuck het wielrennen.

In wielrennen wordt er teniminste iets aan gedaan, in tegenstelling dat bij het corrupte voetbal.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Is hij al uit de Tour gezet?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Haha, weer een dopinggeval?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

timbo_ schreef:

Je leest de laatste alinea gewoon niet of wat? Daar staat toch duidelijk dat hij volgens PSV mondeling een contract heeft tot 2012 waarom zou hij dan verkocht moeten worden om er nog wat aan te verdienen??

Een mondelinge contract-overeenkomst is geen rechtsgeldige overeenkomst.

Het probleem is gewoon heel simpel. Aisatti heeft een bedrag in zijn contract staan waarvoor PSV hem moet laten gaan. Als Ajax dat biedt kan PSV simpelweg niet weigeren.
Naar verluidt zo'n drie á vier miljoen, mooi bedrag voor een (groot) talent.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

Dat is wel heel droevig nieuws.

Maar combi, in voetbal, tennis en atletiek wordt evenveel doping gebruikt, alleen wordt dat lang niet zo streng gecontroleerd en verdwijnt veel in de doofpot.

mee eens neem ook me woorden deels terug, maar ik kan gewoon niet begrijpen dat uberhaupt een renner nog pakt, niet dat de andere sporten het moeten doen ofzo maar ik vind het wel wielrennend kapot makend, levens lang schorsen die mensen, en chappeau voor de controleurs.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

AHWA schreef:

Is hij al uit de Tour gezet?

Hij is vlak voor de etappe meegenomen voor verhoor, dus hij zal wel niet gestart zijn.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

The absent riders were: Riccardo Ricco, Juan Jose Cobo, David De La Fuente, Josep Jufre Pou, Leonardo Piepoli.

DIt staat op letour.fr. Zou de hele ploeg aan de doping zijn?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Finisterra schreef:

GODVER. M'n favoriete renner...

precies ik hield wel van zijn grote mond en dat ie het nog waar maakte ook, zware teleurstelling voor me.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

De hele ploeg is er in ieder geval uitgestapt.

Edit: Bijzonder jammer, zij zorgden voor vuurwerk.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

AHWA schreef:

The absent riders were: Riccardo Ricco, Juan Jose Cobo, David De La Fuente, Josep Jufre Pou, Leonardo Piepoli.

DIt staat op letour.fr. Zou de hele ploeg aan de doping zijn?

Als het van Ricco waar is zou het me niet verbazen, ze reden wel erg goed, allemaal. En het is weer een Spaanse ploeg...

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

De hele angel is nu uit de Tour. Zij waren de enige die echt aan durfden te vallen in de bergen, op Schleck na dan.

Evans, Mentsjov en de rest kijkt alleen naar elkaar.

Zonde.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Maar oke, dat een Piepoli het goed doet in de bergen, is niet nieuw natuurlijk. Verder had ik ook Cobo in m'n team, dus ook geen echte verrassing.

Maar toch, wat een klap.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Ik had Ricco niet in mijn pool op het werk maar Cobo en De la Fuente wel. Dat wordt strafpunten...

Vreemd idd dat er opzichtig wordt gepakt door de renners, als de pakkans zo hoog is. Ik denk dat er in andere sproten idd ook voldoende wordt gepakt en dat de lijn tussen medicatie, herstelmiddelen en doping (te) klein is. Ricco schijnt ook een hoge hematocriet van zichzelf te hebben. Mar heb nu de berichten nog niet gelezen.

De wielersport blijft populair (ook bij mij), maar het is niet makkelijk bij dit soort ontluisteringen. Heb vorig jaar na Vino en Rasmussen ook de Tour niet meer uitgekeken.

Heeft Ricco eigenlijk ontkent of niet? Nog niet bekend zeker? Dat vind ik namelijk het allerstomste. Vino die dan gaat volhouden van niks te weten en dan maar te gaan blaten "ik kom terug". Net als die Landis. Ongeloofwaardig.

En inderdaad opnieuw een Spanse ploeg.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

De wielersport blijft populair (ook bij mij), maar het is niet makkelijk bij dit soort ontluisteringen. Heb vorig jaar na Vino en Rasmussen ook de Tour niet meer uitgekeken.

Ja, ik ook. Het komt hard aan voor de wielerliefhebbers, waar ik er één van ben, maar aan de andere kant bewijst dit wel dat er echt aan gewerkt wordt. Kunnen sommige andere sporten nog wat van leren. Ik hou m'n hart vast voor de Olympische Spelen, ik vrees flink wat dopingschandalen.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Zwartmakerij van die Fransen...Riccò heeft een attest, heeft van nature een te hoog hematocriet gehalte .

Saunier Duval uit de tour, en terecht, ik zou ook niet meer in dat klote land willen rijden .

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Niemand draagt nu de bolletjestrui.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Timmy757 schreef:

Zwartmakerij van die Fransen...Riccò heeft een attest, heeft van nature een te hoog hematocriet gehalte .

Saunier Duval uit de tour, en terecht, ik zou ook niet meer in dat klote land willen rijden .

kan me ergens wel in vinden van wat je zegd. fransen zijn erg hypocriet op dat gebied.

en het rijmt ook nog.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Timmy757 schreef:

Er zijn sporen van EPO gevonden in z'n urine...

Spanje bedoel je?

Ja, de Fransen zijn hypocriet, want de Franse renners worden bijna niet gecontroleerd (lees maar), maar dat Ricco gebruikt heeft is niet de schuld van de Fransen lijkt me.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Nou rijden de Fransen ook nooit resultaten.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Knisper schreef:

Nee, precies. Als je ziet hoeveel Fransen er in de Tour rijden en hoeveel die klaarspelen (ook in andere koersen door het jaar heen) is er vrijwel nooit een Fransman met een aansprekend resultaat. De enige die een beetje van zich deed spreken was Virenque (need I say more???)

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

verkeerde dope , maar volgens mij deze tour al een aantal ritzeges.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

(quote)
Nee, precies. Als je ziet hoeveel Fransen er in de Tour rijden en hoeveel die klaarspelen (ook in andere koersen door het jaar heen) is er vrijwel nooit een Fransman met een aansprekend resultaat. De enige die een beetje van zich deed spreken was Virenque (need I say more???)

Chavanel dit voorjaar...helemaal uit het niets....

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Baden Cooke gevallen en afgestapt.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Timmy757 schreef:

Chavanel dit voorjaar...helemaal uit het niets....

Uit het niets? het is duidelijk dat jij het wielrennen niet volgt.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

combi schreef:

(quote)
verkeerde dope , maar volgens mij deze tour al een aantal ritzeges.
Nogmaals als je ziet hoeveel Fransen er meedoen, is een ritzege (een toevalstreffer) niet inverhouding. De Noren scoren heel wat beter.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

das waar.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Uit het niets? het is duidelijk dat jij het wielrennen niet volgt.

Precies. Helemaal niet uit het niets. Bovendien zijn er natuurlijk jaarlijks Franse overwiningen te noteren, die hoef je echt niet gaan opsommen. Het schijnt dat ook het Franse kampioenschap ook door een Fransman wordt gewonnen. Moreau bijvoorbeeld. Waar is die nu? Precies.

Het rendement van koersende Fransen ten opzichte van winnende Fransen is zelfs nog lager dan dat van de Nederlanders.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Het rendement van koersende Fransen ten opzichte van winnende Fransen is zelfs nog lager dan dat van de Nederlanders.

Niet gaan overdrijven he?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.