- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij moeten Ajax, Feyenoord en PSV altijd ambities uitspreken. Ik las gister Huub Stevens die 30 meter naar voren wilde spelen (goedzo) en denkt dat PSV een ploeg heeft die bovenin kan meespelen. Hahaha....dat zegt de 4 voudig kampioen op rij 
PSV moet altijd titelkandidaat zijn. Net als Ajax.
Ik ook, maar dit jaar is anders. Nieuwe frisse wind door bestuur en door de trainersstaf. Geen depressieve Koster meer met zijn laffe voetbalinstelling. En geen kwantiteit maar kwaliteit. Zie ook onze 2 dure spitsenaankopen.
van de tour blijf je af 
Je mag hem hebben haha. Kan me niet voorstellen wat er leuk aan is om 5 uur naar een stel fietsers te kijken. Minus de laatste 5 minuutjes voor de dagwinst is er niks aan in mn ogen.
Ik had dat alleen na Ajax-Twente en NL-Rusland. Kortom, als mijn teams eruit liggen en een prijs of beloning mislopen, dan ben ik effe voetbalmoe. Maar das ook weer snel over 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
ik vind vertonghen een goede verdediger maar iets te langzaam als je het mij vraagt voor linksback, en vergeet emanuelson niet, bassie heeft het altijd wel in hem zien zitten.
Urby liever vandaag dan morgen nog verkopen. Topvoetbal ongeschikt met zijn dromerige instelling.
Vertonghen is niet supersnel nee, maar is wel heel sterk. Vorig jaar was hij echt heel goed, werd meen ik talent vd club van 2008.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Ik hoop in ieder geval dat Huntelaar nog vertrekt.
.
En verder is vooral het middenveld een beetje minimaal vind ik.
Gabri, Perez en Lindgren...mwa. Misschien net voldoende voor NL, maar in Europa wordt dat niet veel denk ik.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Er mag best een versterking daar bij komen jah...
Maar Gabri en Lindgren is zeer behoorlijk voor NL en de Uefa Cup. Perez kan zich revancheren voor een tegenvallend seizoen. Al waren zijn cijfers bij PSV als Ajax niet verkeerd vorig jaar.
PS: Van Basten heeft Huntelaar aanvoerder gemaakt. Ik hoopt dat dat zijn ego streelt maar de kans op vertrek zit er zeker nog in.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
F. Shleck gaat de tour trouwens winnen, hoop niet op menchov of evans, tenzei ze is een keer in de aanval gaan in de alpen, maar waarschijnlijk niet!
Frank gaat nog één gigantisch slechte dag hebben zoals hij die altijd heeft waarin hij zes minuten verliest. Sastre, Menchov en Evans gaan gewoon de drie zijn die het gaan uitmaken of de Sauniers moeten bergop nog een keer grandioos toeslaan. Vond zelf Menchov gisteren de sterkste indruk maken en verwacht nog veel van hem in Alpen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Je mag hem hebben haha. Kan me niet voorstellen wat er leuk aan is om 5 uur naar een stel fietsers te kijken. Minus de laatste 5 minuutjes voor de dagwinst is er niks aan in mn ogen.
Och voetbal kun je ook op dergelijke manier wegzetten. Voor mij persoonlijk kan er niets tippen aan een bergetappe in de tour. Dan moet ook een EK, WK of Champions Leaugue finale passen. (Of PSV moet erin staan dan wordt de keuze moeilijk.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Mja, Menchov heeft anders ook wel altijd een keer een slechte dag. Gelukkig kan Evans ook voor geen meter demarreren.
Hopelijk kan Sastre iets, die heeft wel veruit de beste ploeg om zich heen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik geef toe , wielrennen kijk ik regelmatig maar ik heb er de ballen verstand van. Maar een vraagje voor de 'kenners', waarom rijdt Menchov voor Rabobank dit jaar? Buiten Menchov en Freire bestaat de rest voornamelijk uit peleton opvulling volgens mij. Volgens mij zou Menchov precies dezelfde tijd hebben als hij in een eigen eenmansploeg rijdt. Mijn vraag is nu dus eigenlijk wat de overige renners nou eigenlijk toevoegen aan een goed resultaat voor Rabobank deze tour, behalve dan dat de talentjes wat ervaring op doen?
Je hebt helemaal gelijk. Het leuke is wel dat als volgend jaar Dekker, Gesink en Menchov alledrie meedoen zoals het er nu naar uitziet. Iedereen zegt met wat voor een geweldige ploeg Rabobank rondrijdt. Kortom het kan nog verkeren en er is nog hoop.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Och voetbal kun je ook op dergelijke manier wegzetten. Voor mij persoonlijk kan er niets tippen aan een bergetappe in de tour. Dan moet ook een EK, WK of Champions Leaugue finale passen. (Of PSV moet erin staan dan wordt de keuze moeilijk.
Vind ik anders. Bij voetbal heb je 90 minuten, dat weet je. En in die tijd gebeurd er van alles. Wielrennen vind ik niks aan omdat je uren naar hetzelfde kijkt. Allemaal fietsers die urenlang fietsen en waarvan er maar een paar echt meedoen om de prijzen.
Maar das geheel persoonlijk. Mijn pa vind wielrennen kijken wel fantastisch, dus af en toe zie ik een stukje...
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Wielrennen hoef je ook niet urenlang naar te kijken. Bovendien gebeurt er in een bergetappe ook constant van alles. Bij voetbal kan ook 90 minuten niks gebeuren; ik heb genoeg saaie wedstrijden gezien op het EK.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Vind ik anders. Bij voetbal heb je 90 minuten, dat weet je. En in die tijd gebeurd er van alles. Wielrennen vind ik niks aan omdat je uren naar hetzelfde kijkt. Allemaal fietsers die urenlang fietsen en waarvan er maar een paar echt meedoen om de prijzen.
Maar das geheel persoonlijk. Mijn pa vind wielrennen kijken wel fantastisch, dus af en toe zie ik een stukje...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Bij voetbal gaat het ook maar om een paar momenten, kan ook verschrikkelijk saai zijn.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Bij voetbal gaat het ook maar om een paar momenten, kan ook verschrikkelijk saai zijn.
starbright boy (moderator films)
-
- 22422 berichten
- 5127 stemmen
Ik vind voetbal bijna per defintie saaier dan wielrennen. Ik kijk liever een vlakke etappe in de tour dan een champions league wedstrijd (om over bergetappes en klassiekers nog maar te zwijgen). Helemaal als het dan ook nog gelijk wordt. Heb ik altijd raar gevonden. Dan heb je een wedstrijdje en aan het einde heeft er nog niemand gewonnen. maar zulke dingen zijn uiteraard puur persoonlijk.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
[neemt niet weg dat de gemiddelde voetbal wedstrijd gewoon ook echt supersaai is.
huh.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Ik kan zelfs van amateurwedstrijden genieten (sterker nog, die zijn vaak het leukst).
Ik hoef geen flitsend, aanvallend voetbal te zien om me te vermaken. Er zijn altijd genoeg dingen om op te letten.
Ik snap ook nooit van die mensen die als ik ergens kom na een wedstrijd die 0-0 is geworden, concluderen dat het dan wel een saaie wedstrijd was.
Ik heb 0-0 wedstrijden gezien die enerverender waren dan Oranje op het EK.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik kan zelfs van amateurwedstrijden genieten (sterker nog, die zijn vaak het leukst).
Ik hoef geen flitsend, aanvallend voetbal te zien om me te vermaken. Er zijn altijd genoeg dingen om op te letten.
bij amateur wedstrijden sta je op het veld,(praktisch) heerlijk idd.
Ik snap ook nooit van die mensen die als ik ergens kom na een wedstrijd die 0-0 is geworden, concluderen dat het dan wel een saaie wedstrijd was.
Ik heb 0-0 wedstrijden gezien die enerverender waren dan Oranje op het EK.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Niet alleen dat, het mooie aan amateurwedstrijden is dat de teams nog niet van die geoliede machines zijn. Er worden nog allerlei fouten gemaakt waardoor het veel spannender en onverwachtser wordt.
Ongeveer hetzelfde met bijvoorbeeld vechtsporten. Ik heb daar helemaal niks mee, maar ging wel eens mee met een vriend van me die zelf aan kickboksen deed.
Dan had je van die gala's 'waar iedereen uitkeek naar de toppers, maar die kunnen elkaar hardstikke goed inschatten, zijn ervaren en zo'n wedstrijd wordt beslist door 1 trap of zo.
Ik vond het mooiste al die opwarmmannetjes die net 2 van die westrijden in hun leven hadden gevochten en elkaar dan helemaal verrot stampten.
.
Die waren gewoon nog niet zo goed, dus gebeurt er meer.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik vind voetbal bijna per defintie saaier dan wielrennen.
Hier bij ons zeggen ze dan dat wielrennen een sport voor mannen is en voetbal een sport voor 'jeanetten'. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik hou wel van voetbal, maar wielrennen vind ik de mooiste tv-sport, zeker de grote rondes, omdat er vanalles gebeurt onderweg. Natuurlijk is het ook wel eens saai, maar dat geldt voor alle sporten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
mwa, als je naar je favo club kijkt heb je altijd wel een beetje spanning in je lijf, neemt niet weg dat de gemiddelde voetbal wedstrijd gewoon ook echt supersaai is.
Als je een Favo renner hebt blijft dat hetzelfde
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Zijn ook erg leuk. Wordt door de krant veel liever naar een amateurwedstrijd in de vierde klasse gestuurd dan dat ik naar eeen profduel moet.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Als je een Favo renner hebt blijft dat hetzelfde
en nu doen er twee niet mee.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
http://www.sportweek.nl//de...
is hier ook eens een eind aan gekomen!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Voor wie de zaken een klein beetje gevolgd heeft, weet dat de UCI de schuld van deze hele malaise bij zichzelf moeten zoeken.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Voor wie de zaken een klein beetje gevolgd heeft, weet dat de UCI de schuld van deze hele malaise bij zichzelf moeten zoeken.
Nee, de ASO is lekker bezig. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dan zou je zon ploeg krijgen:
van de rechterkant naar de linkerkant:
Stekelenburg; Silva, nieuwe speler, Vermaelen, Vertonghen; Gabri, Lindgren, Aissati; Suarez, Huntelaar, Sulejmani
In principe eens, al verwacht ik dat Cvitanich op de plek van Aissati komt. Verder denk ik dat MvB het weer met Urby gaat proberen (kennen elkaar uit de jeugd, en MvB is altijd gecharmeerd van hem geweest), en mocht dat goed gaan dan moet vermaelen concurreren met vertonghen voor zijn positie. Ik verwacht dat, Siem de Jong hoger in de pikorde komt dan Kenneth Perez (en dat voordeel van de twijfel zou ik hem ook wel geven).
Verder zou ik het enigzins kinderachtig van PSV vinden om Aisatti niet naar Ajax te laten gaan (mits ajax een redelijke prijs betaald). Willen ze de carriere van die jonge dan echt koste wat kost kapot maken?
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Duenas is dopinggeval nummer twee in de Tour. Snap niet dat renners het nog in hun hoofd halen om epo te gebruiken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.