menu

De Site / Algemeen / Televisie-overzicht

zoeken in:
Veel veranderingen in het Vlaamse televisielandschap:
‘Acht’ wordt ‘CAZ’ - De Standaard

Binnenkort krijg je na zenders Vier & Vijf ook de zender Zes en wordt 2BE nog maar eens van naam verandert en wordt dat Q2. Vind het allemaal vrij belachelijk eigenlijk. Vooral Acht vond ik altijd een leuke alternatieve zender (Archer!) en ik vraag me af of dat nu nog overeind gaat blijven

Film Pegasus (moderator)
CAZ zou blijkbaar elke avond een film draaien. Ben benieuwd naar het aanbod.

Ik merk dat de zenders vijf en vitaya niet worden weergegeven in het filmoverzicht. Dat is vervelend.

Film Pegasus schreef:
CAZ zou blijkbaar elke avond een film draaien. Ben benieuwd naar het aanbod.

Ik ben in ieder geval blij dat de zender eindelijk HD wordt (of dat denk/hoop ik toch).

Film Pegasus (moderator)
jOERI schreef:
Ik merk dat de zenders vijf en vitaya niet worden weergegeven in het filmoverzicht. Dat is vervelend.

Ik heb van die zenders een tijdje wat films gemist, maar dat zou ondertussen terug in orde moeten zijn.

Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Hey hey,

https://www.moviemeter.nl/tv/

Volgens mij is het tv overzicht de laatste dagen niet meer top actueel. Normaal stond alles al bijna twee weken voorruit en nu staat komende zaterdag er niet eens volledig in.

Daarnaast staat dat op Veronica Robocop te zien is. De site geeft aan de Verhoeven versie maar op TV zag ik de nieuwe versie in de aankondiging voorbij komen.
Op filmtotaal staat niet eens Robocop maar Oblivion vermeld...
Op tvgids.nl staat plaatje & verhaal over originele versie... de credit de nieuwe versie...

Iets aan de hand met de tv overzicht leveranciers?

We baseren ons op VPRO / cinema.nl en daar wordt gemeld dat de "oude" Robocop komt.

als er dingen niet kloppen kun je stinissen even een berichtje sturen

stinissen (crew)
horizons schreef:

Hey hey,

https://www.moviemeter.nl/tv/

Volgens mij is het tv overzicht de laatste dagen niet meer top actueel. Normaal stond alles al bijna twee weken voorruit en nu staat komende zaterdag er niet eens volledig in.

Daarnaast staat dat op Veronica Robocop te zien is. De site geeft aan de Verhoeven versie maar op TV zag ik de nieuwe versie in de aankondiging voorbij komen.
Op filmtotaal staat niet eens Robocop maar Oblivion vermeld...
Op tvgids.nl staat plaatje & verhaal over originele versie... de credit de nieuwe versie...

Iets aan de hand met de tv overzicht leveranciers?

Allereerst wil ik even melden dat de site www.cinema.nl op dit moment problemen heeft zie hier televisie - VPRO Cinema - VPRO daarom nu ook geen week overzicht en ze zitten denk ik abuis met de film Robocop omdat de site Veronica waar de film op komt het heeft over de remake.

Robocop - Veronica TV - veronicatv.nl

stinissen (crew)
Ik hoop dat de problemen snel worden opgelost televisie - VPRO Cinema - VPRO

In De Site > Algemeen > films op de dagelijkse TV-lijst:

Beste mensen van de crew,
Ik zie de laatste tijd geen films meer, op de dagelijkse TV-lijst op deze site, die TV5 uitzendt. Is daar een reden voor?
Ik verneem graag,
vriendelijke groet,

ARTE zendt soms ook interessante films uit, soms in de originele taal ipv Duitse ondertiteling. Ben ik dankzij de Volkskrant achtergekomen en er zaten een paar leuke dingen tussen.

stinissen (crew)
cornelis2 schreef:
In De Site > Algemeen > films op de dagelijkse TV-lijst:

Beste mensen van de crew,
Ik zie de laatste tijd geen films meer, op de dagelijkse TV-lijst op deze site, die TV5 uitzendt. Is daar een reden voor?
Ik verneem graag,
vriendelijke groet,

Is goed dat je dit aan geeft we hebben een tooltje die dat automatisch zou moeten doen , ik zal contact opnemen met Jordy

stinissen (crew)
Ik denk dat tovenaar Jordy het probleem omtrent TV5 heeft opgelost.

Als het goed is wel inderdaad

In Overig > Televisie > Tracers:

Deze film is niet terug te vinden op VIER op de aangeven datum en uur !!

Tracers (2015)

Film Pegasus (moderator)
Tarkus, soms kan het inderdaad gebeuren dat een film toch niet wordt uitgezonden en zenders hun programmatie aanpassen. Je mag me dan altijd een bericht sturen zodat ik het kan aanpassen.

Film Pegasus schreef:
Tarkus, soms kan het inderdaad gebeuren dat een film toch niet wordt uitgezonden en zenders hun programmatie aanpassen. Je mag me dan altijd een bericht sturen zodat ik het kan aanpassen.

Bedankt, zal het onthouden
Zie dat de datum bij Tracers nu is verwijderd. (y)

Ik merk dat de Vlaamse zenders Vier, Vijf, Zes, 2Be,... Niet meer worden meegegeven. Dat is vervelend.

Film Pegasus (moderator)
Ik probeer het nog wel bij te werken, maar het lukt met een drukke agenda niet altijd even gemakkelijk. Bedoeling is ook om de fakkel door te geven aan een opvolger. Maar hoop het ondertussen nog wel te kunnen bijhouden. Hopelijk mis je niet te veel films ondertussen.

Het lijkt erop dat je bij het tv-overzicht niet meer kan doorklikken naar het volledige overzicht van de dag. Je krijgt alleen drie uitgelichte films te zien, viel me gisteren en vandaag op: https://www.moviemeter.nl/tv/today

is weer hersteld

Ik zie bij het tv-overzicht niet meer de zender waar de film wordt uitgezonden?

In De Site > Gebruikers > vandaag geen extra info over films tv?:

Beste Crew-members,
Het is niet erg hoor, maar vandaag lijkt wat info over de tv-films niet op de site te staan. Niet op welke zender de film(s) wordt/worden uitgezonden en niet het aanvangstijdstip van de films op tv. Of vergis is mij?

bugje inderdaad, zal even kijken

Bij Les Sœurs Brontë:

Zondag op TV5Monde. Waarom staat dat er niet meer bij???

stinissen (crew)
93.9 schreef:
Bij Les Sœurs Brontë:

Zondag op TV5Monde. Waarom staat dat er niet meer bij???

Waarschijnlijk een bug ik heb het nu even handmatig gedaan ik geef dit door aan Jordy

Ja dank. TVMonde was een tijdje uit het schema. Jammer want het is Huppert maand.

kappeuter (crew)
De zender BBC First is toegevoegd aan het tv-overzicht!
Deze zender zendt miniseries en tv-series uit, met Nederlandse ondertiteling.
O.a. Ziggo (kanaal 22) en Telenet bieden de zender aan.

Momenteel volg ik The ABC Murders (2018)
Erg mooie miniserie met een geweldig John Malkovich.
Eind deze maand zendt BBC First The Miniaturist (2017) uit, daar kijk ik naar uit.

,,BBC First is internationaal het afgelopen jaar 64 procent gegroeid en was zelfs de meest bekeken internationale zender."
Tussen de succestitels zitten veel detectives, zoals Agatha Christies Ordeal by Innocence, Midsomer Murders, Sherlock en Death in Paradise en verder Little Women en Shakespeare and Hathaway. Het zijn ook de titels die in Nederland aanslaan, naast Silent Witness en Luther. Plus ook remakes van (literaire) werken als Howard's End, Little Women en Picnic At Hanging Rock. ,,We proberen in Nederland een balans te vinden tussen de zeer populaire crimeseries en detectives en het meer donkere werk als Luther en Unforgotten. Als we dat goed doen dan krijgen we ook de mix van kijkers die we willen."

Bron

Waarom staan er nooit films van SBS6 in het overzicht?

stinissen (crew)
We zijn hier meer bezig MM heeft een nieuwe eigenaar en er schijnt een bug te zijn. Ik heb de nieuwe eigenaar al een bericht gestuurd. Nogmaals sorry voor het ongemak.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:33 uur

geplaatst: vandaag om 11:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.