• 155.448 films
  • 9.300 series
  • 27.667 seizoenen
  • 604.335 acteurs
  • 346.583 gebruikers
  • 8.762.771 stemmen

Televisie-overzicht

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 21768 berichten
  • 61173 stemmen

Tim94 schreef:

stinissen

Ik ga er achteraan! Hoort inderdaad voller te zijn.

Dank u

[email protected]

• 621 berichten
  • 285 stemmen

Vandaag de film "Going in style". 20.30 uur Net 5. die in de daglijst niet vermeld staat.

Wel voor a.s. zaterdag zelfde tijd en zender, maar niet vandaag, merkwaardig genoeg.

Topfilm vinden we niet, wel prettig kijken vanwege de cast o.a. Morgan Freeman, Michael Caine e.a.

Actueel thema, ha, ha, mannetjes vinden dat ze te weinig pensioen krijgen, dus gaan ze dat even "creatief" aanvullen.

Tim94 (developer)

• 1542 berichten
  • 243 stemmen

[email protected] schreef:

Vandaag de film "Going in style". 20.30 uur Net 5. die in de daglijst niet vermeld staat.

Wel voor a.s. zaterdag zelfde tijd en zender, maar niet vandaag, merkwaardig genoeg.

Topfilm vinden we niet, wel prettig kijken vanwege de cast o.a. Morgan Freeman, Michael Caine e.a.

Actueel thema, ha, ha, mannetjes vinden dat ze te weinig pensioen krijgen, dus gaan ze dat even "creatief" aanvullen.

Degene die de data voor ons regelt heb ik het al doorgegeven dat wanneer een film zoals Going in style meerdere keren voorkomt in onze feed, hij dit met een apart id moet gaan vermelden. Dat is de reden dat sommige films worden overgeslagen in onze tv-gids. Als het goed is komt de oplossing vandaag of morgen. Heb dat ergens vorige week al doorgegeven. Straks wordt Going in style dus wel goed weergegeven (als het vandaag nog wordt opgelost althans).

Heb laatst ook zenders als bijv. paramount standaard aangezet. Wanneer je die niet zit moet je waarschijnlijk even je cookies wissen.

[email protected]

• 621 berichten
  • 285 stemmen

Tim94 schreef:

(quote)

Degene die de data voor ons regelt heb ik het al doorgegeven dat wanneer een film zoals Going in style meerdere keren voorkomt in onze feed, hij dit met een apart id moet gaan vermelden. Dat is de reden dat sommige films worden overgeslagen in onze tv-gids. Als het goed is komt de oplossing vandaag of morgen. Heb dat ergens vorige week al doorgegeven. Straks wordt Going in style dus wel goed weergegeven (als het vandaag nog wordt opgelost althans).

Heb laatst ook zenders als bijv. paramount standaard aangezet. Wanneer je die niet zit moet je waarschijnlijk even je cookies wissen.

Tim94 (developer)

• 1542 berichten
  • 243 stemmen

Het duurde even wat langer, maar de tv-gids wijzigingen zijn doorgevoerd!

Tim94 (developer)

• 1542 berichten
  • 243 stemmen

stinissen

Is 1 maand een goede termijn om tv-gids data te bewaren? Voornamelijk dat voor series loopt na een tijd behoorlijk vol.

• 21768 berichten
  • 61173 stemmen

Tim94 schreef:

stinissen

Is 1 maand een goede termijn om tv-gids data te bewaren? Voornamelijk dat voor series loopt na een tijd behoorlijk vol.

wat mij betreft is 2 weken ook genoeg of is dat te kort?

Tim94 (developer)

• 1542 berichten
  • 243 stemmen

stinissen schreef:

(quote)
wat mij betreft is 2 weken ook genoeg of is dat te kort?

Voor nu zal ik het op 1 maand houden, dat is prima denk ik. Eerder bewaarde we het gewoon en liep het vol. Ik houd het even in de gaten.

Tim94 (developer)

• 1542 berichten
  • 243 stemmen

stinissen

Wij zijn druk bezig met de tvgids voor series. Het punt ligt nu bij de 3e partij die de feeds gaat opdelen zodat ze kleiner worden om in te laden. Vervolgens moet ik daar nog naar kijken en aanpassingen aanmaken.

• 21768 berichten
  • 61173 stemmen

Tim94 schreef:

stinissen

Wij zijn druk bezig met de tvgids voor series. Het punt ligt nu bij de 3e partij die de feeds gaat opdelen zodat ze kleiner worden om in te laden. Vervolgens moet ik daar nog naar kijken en aanpassingen aanmaken.

Dank u ik hoop dat het dan opgelost is.

Tim94 (developer)

• 1542 berichten
  • 243 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Dank u ik hoop dat het dan opgelost is.

Heb momenteel de wijzingen vanaf Menno binnen. Ik moet aan mijn kant een nieuw script maken die alles netjes integreert op MovieMeter.

• 21768 berichten
  • 61173 stemmen

Tim94 schreef:

(quote)

Heb momenteel de wijzingen vanaf Menno binnen. Ik moet aan mijn kant een nieuw script maken die alles netjes integreert op MovieMeter.

Conclusie er wordt hard gewerkt en het komt goed.

Tim94 (developer)

• 1542 berichten
  • 243 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Conclusie er wordt hard gewerkt en het komt goed.

De series zijn weer zichtbaar in de tvgids. Maar ik moet daar nog een foutje uithalen.

Kom ik straks op terug.

Tim94 (developer)

• 1542 berichten
  • 243 stemmen

Ik heb het foutje eruit gehaald. De tv-gids voor series werkt weer zoals voorheen.

Je kunt momenteel niet terug naar een tijdstip dat in het verleden ligt. De data wordt ook na een tijdje gewist. Dit voorkomt een overvolle database en houdt alles snel. Al was dit laatste al een tijdje zo.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.