• 13.713 nieuwsartikelen
  • 171.424 films
  • 11.369 series
  • 32.334 seizoenen
  • 633.753 acteurs
  • 197.089 gebruikers
  • 9.220.425 stemmen

Filmitems verzamelen

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74639 berichten
  • 5941 stemmen

‘Back from the past’: elektrische DeLorean DMC-12 | Auto | AD.nl

De ‘Back from the Past’ DeLorean gaat naar verluidt zo’n 100.000 euro per stuk kosten...

John Milton

• 23172 berichten
  • 12737 stemmen

I love Back to the Future, maar niet omdat ik die DeLorean nou zo mooi vind

Maar er zullen gerust geïnteresseerden zijn, gok ik zo. Ik iig niet voor een ton!

kappeuter (crew films)

• 74639 berichten
  • 5941 stemmen

Netflix verkoopt merchandise rond series via eigen webshop | RTL Nieuws

De webwinkel van Netflix is eerst beschikbaar in de VS en zal volgens de streamingdienst in de komende maanden in 'andere landen over de hele wereld' beschikbaar zijn.

ZAP!

• 5399 berichten
  • 3597 stemmen

Ik verzamel zulks nauwelijks. Ik heb alleen een keer een special edition van La Dama Rossa Uccide Sette Volte (1972) gekocht, maar dat was me toch vooral te doen om de 2 films.

https://i.ibb.co/g62ykSY/Ldr.jpg

Een paar Simpsons figuurtjes heb ik (natuurlijk!) ook; Homer, Marge, Bart, Lisa, Maggie en Kent Brockman.

kappeuter (crew films)

• 74639 berichten
  • 5941 stemmen

kappeuter (crew films)

• 74639 berichten
  • 5941 stemmen

Je hebt verzamelaars en je hebt ...!

Discovery schreef:

Josh Gates and Christopher Lloyd meet the guys that created an exact replica of the first scene in The Back to the Future!

kappeuter (crew films)

• 74639 berichten
  • 5941 stemmen

Film-Porsche brengt megabedrag op: bekende ex-eigenaar woedend (op zichzelf) | Auto | AD.nl

AD schreef:

De zwarte Porsche 911 Turbo 3.6 uit de cultfilm Bad Boys (1995) is in de VS geveild voor meer dan 1 miljoen euro. De voormalige eigenaar is woedend - op zichzelf.

https://image.tmdb.org/t/p/w500//wOLTJxfv98miIQcn0oNXq9fIgXM.jpg

kappeuter (crew films)

• 74639 berichten
  • 5941 stemmen

How did a Plainfield family get a Max from 'Stranger Things' prop to float? - CBS Chicago

kappeuter (crew films)

• 74639 berichten
  • 5941 stemmen

Verzamelaar Josh heeft bijna 3000 videobanden van Titanic, maar dat is nog niet genoeg: ‘Stuur me meer’ | AD.nl

AD schreef:

Van over de hele wereld sturen mensen de Amerikaanse Josh D videobanden op van Titanic. Josh kan er maar geen genoeg van krijgen: hij heeft inmiddels bijna drieduizend ouderwetse vhs-banden van zijn favoriete film. Zijn huis is als een museum, maar zijn collectie is alleen online te bekijken. ,,Ik ben te nerveus om mensen in mijn huis binnen te laten.”

Graaf Machine

• 9347 berichten
  • 1241 stemmen

Helaas, net te laat met mijn bieding. Nu gaat er een Duits museum mee aan de haal.

Zwembroek David Hasselhoff

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.