menu

De Site / Gebruikers / Filmitems verzamelen

zoeken in:
Goto schreef:
Heb eindelijk m'n eerste filmitem gekocht, link.

Mooi! Waar gekocht als ik vragen mag?

Literatuur of foto's van een goede film zou ik ook wel als item willen hebben. Poppen en andere rare atributen intresseren me niet zo.

Goto
Ebay, volgens mij bied iemand anders hem ook nog aan maar voor veel geld. Er zijn ook andere dunnere boeken van Angel's egg op ebay verkrijgbaar.

Een echt filmitem is het niet, maar als Tim Burton-fan heb ik laatst een van zijn Tragic Toys aangeschaft. Ik had mezelf altijd voorgenomen geen action figures e.d. te kopen (niet bepaald praktisch en vaak toch weggegooid geld) maar ik ben toch immens gelukkig met mijn kleine (lichtelijk depressieve) RobotBoy

(afbeelding)
Hij vergezelde me eerst nog tijdens pc-avonden op m'n linker speaker, maar daar is hij al een keer van afgedonderd en flink beschadigd waardoor hij nu mijn DVD-kast siert.

Leuk! En hij lijkt op je! Op je avatar bedoel ik dan natuurlijk

Dank je. Ja lijkt niet echt op mij, hoewel ik me van binnen toch wel eens 'robot' voel.

In Overigen > Algemeen > Jouw favoriete collectibles:

Wie heeft er speciale collectibles (zoals action figures, speciale dvd uitgaves.....). En op welke ben je het meest trots? Misschien eentje dat zeldzaam is?

Ik ben benieuwd . Ikzelf heb de Chucky pop uit Bride of Chucky en binnenkort ook Pamela Voorhees uit Friday the 13th.

Op Marktplaats waarneer jij Matrix Revolutions intypt krijg je de echt Neo Zonnebril. Als je hem nu nog zoekt tenminste.

Wie wil nu nog zo'n bril? Geef mij maar zoiets of zoiets.

Bah! Matrix brilletjes zijn veel lijper.

Tja, soms besef jezelf niet dat iets al lang uit de mode is.

Ik loop nog steeds met mijn donkere zonnebrillen op die ik in de jaren '80, ten tijden van Miami Vice, heb gekocht.

Vind dat zelf zeer stoer en cool staan, maar vrienden roepen al jaren dat ik voor paal er mee loop, omdat dat echt niet meer nu kan.

Mijn ex-vriendin dreigde zelfs aan de andere kant van de straat te gaan lopen als ik er een op zou zettten (dus deed ik dat dan maar niet!)!

thunderball schreef:
Vind dat zelf zeer stoer en cool staan, maar vrienden roepen al jaren dat ik voor paal er mee loop, omdat dat echt niet meer nu kan.

Die weten dus duidelijk niet wat cool is

Ik vind die kleine, sportieve, strakke zonnebrilletjes echt helemaal niks. Daar kan je nu dus niet meer mee aankomen vind ik Geef mij maar van die joekels, veel beter.
jumpstylemovie schreef:
Bah! Matrix brilletjes zijn veel lijper.

Als je op je racefiets stapt misschien. Die dingen zijn zo 90's.

Deze is ook cool.

Ik weet het, maar die dingen zijn zo uber groot.

Mjah, das dan ook een beetje de bedoeling

Voor mij twee medium aviators. Een grote had ik ook, maar die is laatst gebroken. Die van neo is niets voor mij.

Doe mij maar een Terminator zonnebrilletje.

Deze is ook wel vet:

(afbeelding)

Dit is wel iets voor HarmJan.

Als ik jou was zou ik deze kopen, dan ben je echt hip.

(afbeelding)

jumpstylemovie schreef:
Dit is wel iets voor HarmJan.

Tsjah, wijkt een beetje heel erg af van mijn smaak, zoals mijn eerder aangegeven zonnebrillen, Harry. Ik ben blij dat ik jou smaak niet heb wat dit betreft, echt vreeeselijk.

Zoiets vind ik ook wel cool:

(afbeelding)

Ik heb gewoon een bril die met zonnig weer verandert in een zonnebril.

Ik zou werkelijk geen oog dichtdoen met die Chucky pop in de buurt....

Die Chuckie heb ik hier ook staan. Erg mooi gemaakt!

IcU
Ik heb hier in mijn dvd kast een Terminator Figure staan. Ik heb 2 Alien figures en een Pinhead. Ook nog ergens een Jason en Freddy maar die zijn uit mijn kast gemieterd. Die zijn nu stuk

Walkure
@Friday the 13 th

Moord deze Chucky uitgave ook die op je kastje hebt staan?

Momenteel heb ik deze Poppen tussen mijn dvd's staan.

(afbeelding)

The Terminator

(afbeelding)

Aragon: Lord of The Rings

(afbeelding)

Chuckie

Ik heb alleen deze twee poppetjes

(afbeelding)

Zien er wel mooi uit!
Is die rechtse uit de film Sin City? Lijkt er wle een beetje op

IcU
Ze zijn beiden uit Sin City...

Walkure schreef:
@Friday the 13 th

Moord deze Chucky uitgave ook die op je kastje hebt staan?

Moorden niet niet direct, maar hij durft zich wel eens verplaatsen. Maar dat kan natuurlijk ook door mijn moeder zijn die het stof afdoet . Who knows, spooky

clockwork72 schreef:
Zien er wel mooi uit!
Is die rechtse uit de film Sin City? Lijkt er wle een beetje op

IcU schreef:
Ze zijn beiden uit Sin City...

Ze zijn inderdaad allebei uit Sin City, heb ze in een Versus pak gekocht voor nog geen 20€.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:25 uur

geplaatst: vandaag om 02:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.