menu

De Site / Gebruikers / Filmitems verzamelen

zoeken in:
In Film > Algemeen > Gladiator Helm:

bij Gladiator (2000):

OH NEE. Ik keek net op google en was op zoek naar die o zo stoere helm van gladiator. ik typ 'gladiator helm' in en ja hoor, zo mooi. Alleen het probleem is dat ik een credit card nodig heb en je moet 18 zijn bla bla bla. Ik ga er hard voor sparen, kost 2 maanden. En dan heb ik 300 euro en ken ik hem kopen.

Nou had ik een vraag: wie wil die helm voor mij bestellen. Tuurlijk betaal ik alles wel zelf en nog meer. want je kan 2 dvd die je zelf in de winkel mag uitzoeken ( niet te duur natuurlijk ). allemaal als cadeau. Als ik die mooie helm maar krijg.

Wat ga je dan met die helm doen? Hem opzetten naar school, net als "deez Germans".

nee , gewoon een dure collector's item

€300.- !!!!!! voel jij je wel helemaal lekker?

GerwinF
Ik wil hem mischien wel voor je bestellen, maar zou je niet gewoon 2 maandjes wachten totdat je zelf zo'n credit card aan kan vragen? Lijkt me handiger, en die helm loopt niet weg toch?

Daan, je zou toch sparen voor een eigen computer?

GerwinF schreef:

Ik wil hem mischien wel voor je bestellen, maar zou je niet gewoon 2 maandjes wachten totdat je zelf zo'n credit card aan kan vragen? Lijkt me handiger, en die helm loopt niet weg toch?

denk niet dat je zomaar een creditcard kunt krijgen,ofwel?

GerwinF
jassonn schreef:
(quote)

denk niet dat je zomaar een creditcard kunt krijgen,ofwel?

Wel...als je 18 bent en je papieren (laatste salarisstrook + id) laat zien bij de bank. En ze keuren het goed, dan krijg je er gewoon een.

Back ontopic!

Nou Nick Kang,

ik heb die site eens opgezocht, er zijn daar echt wel toffe gadgets te krijgen... Wat dacht je van de Katana van Highlander, een tombraidermes, of het zwaard van Strider (Lotr)

http://www.shopthroughtheages.com[/url]

dat is idd de site die ik bedoel, maar ik ben 16 en mag geen credit card van ma en pa. eigenlijk heel logisch anders is het geld zo weg bij mij. ik wil later misschien ook het zwaard van gladiator en braveheart maar nu eerst even sparen voor die helm.

Ga je die helm ook dragen, Daan?

jazekers... alleen niet op straat natuurlijk....

Ik wacht tot volgend jaar november met de aankoop van de originele Gladiator helm. Dan ben ik 18 en kan ik een Credit Card aanvragen. Kan ik ook eindelijk op play.com lekker dvdtjes bestellen.

Op dit moment te weinig geld voor de aankoop van een Gladiator helmpie.

In Overigen > Algemeen > The Matrix zonnebril gezocht:

weet iemand messchien waar ik de zonnebril van neo kan kopen liefst een nederlandse site.

alvast bedankt

Ik vraag mij af, of er onder de forummers ook verzamelaars zijn van items (filmfoto's, filmposter's artikelen e.d.) van hun favouriete films/DVD's?

Dan kan movie-fan/verzamelaar ook een aardig dure hobby zijn:

Voor deze filmposter van THE BIG SLEEP wordt al meer dan $1.125 geboden bijvoorbeeld...

Echt verzamelen is een groot woord. Maar als ik van een van m'n favoriete films een poster tegenkom zal ik hem toch niet laten liggen. Heb zo ooit een poster van Zombi 2 te pakken gekregen waar ik best wel trots op ben.

edit: ik heb trouwens ook een Alien op m'n kast staan

BlueSword
ik heb ook een alien op me kast staan.
heb buffy (geen film maar toch), alien en predator stuff.
beeldjes, posters, plaatjes etc.

Alleen posters, maar geen echte verzamelaarsposters. Gewoon posters die ik toevallig tegenkom in de winkel. Verder heb ik geen verzamelaarsobjecten van een film.

Remi
Zelf heb ik een poster van Reservoir Dogs, van de scene waar Mr. Blonde net binnenkomt met z'n Milkshake en daar staat onderaan:
" Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite? "

Ook heb ik een hond van Resident Evil en een pop van 'Kyle' uit South Park

Remi schreef:
Zelf heb ik een poster van Reservoir Dogs, van de scene waar Mr. Blonde net binnenkomt met z'n Milkshake en daar staat onderaan:
" Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite? "

Een zwartwitte?(die heb ik in ieder geval)

Ik heb ooit deze poster van Pulp Fiction voor een vriend gekocht.

Ik had wel een hoop posters (Lain, Ghost in the Shell), maar sinds ik verhuisd ben heb ik ze niet meer opgehangen. Niet echt behoefte meer aan.

Wat ik nog wel zie zitten is een alienpoppetje, maar ofwel zijn die dingen goedkoop en aardslelijk, ofwel zijn ze knap en betaal je er al snel veel geld voor.

Onderhond schreef:
Wat ik nog wel zie zitten is een alienpoppetje, maar ofwel zijn die dingen goedkoop en aardslelijk, ofwel zijn ze knap en betaal je er al snel veel geld voor.

In Antwerpen weet ik anders wel een winkel waar je voor een "redelijke" prijs Aliens kan kopen. Nuja, echt goedkoop zal je ze zelden tegenkomen, maar dat hangt ervanaf waar je prioriteiten liggen.

Ik heb nog een vrij grote James Bond collectie ...

Remi
feanaro surion schreef:
(quote)

Een zwartwitte?(die heb ik in ieder geval)

Dan hebben wij dezelflde

Halcyon schreef:
In Antwerpen weet ik anders wel een winkel waar je voor een "redelijke" prijs Aliens kan kopen. Nuja, echt goedkoop zal je ze zelden tegenkomen, maar dat hangt ervanaf waar je prioriteiten liggen.

Als je de Mechaniks stripwinkel bedoelt, die ken ik. Maar de echt mooie vind je eigenlijk vooral op beurzen, althans, da's de enige plaats waar ik ze totnutoe gezien heb.

Mekanik in Antwerpen is een leuke winkel maar bijzonder duur.

Quentin schreef:
Ik heb nog een vrij grote James Bond collectie ...
Naast James Bond DVD's/videobanden dus filmposters, magazines, filmfoto's, Bond-auto's op schaal, etc. dus?

Kijk, ik ben o.a. Humphrey Bogart, Lauren Bacall en Veronica Lake fan, maar ik ga toch geen $1.200 voor een enkele Bogart-filmposter, -LINK- neertellen bijvoorbeeld.

Kortom: hoe ver ga je als filmliefhebber met verzamelen van items naast de favouriete films/filmsterren?

Gast
geplaatst: vandaag om 21:47 uur

geplaatst: vandaag om 21:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.