menu

De Site / Gebruikers / Filmitems verzamelen

zoeken in:
kappeuter (crew)
Gouden masker Darth Vader (Star Wars) te koop: 1,4 miljoen dollar | NOS

Voor liefhebbers met een kleine beurs zijn er speciale gouden munten die 1200 dollar per stuk kosten.

http://assets1.ignimgs.com/2017/07/17/t2-endo-arm-beauty-shot-1500267332502_1280w.jpg

3d versie,4k versie,soundtrack plus een nieuwe docu met nooit vertoonde beelden.

Helaas alweer uitverkocht bij Zavvi.nl.

Dat is wel echt heel cool. Niet goedkoop, maar als verzamelaar erg de moeite.

John Milton schreef:
Dat is wel echt heel cool. Niet goedkoop, maar als verzamelaar erg de moeite.

144 euro valt nog mee voor een collectible.

tattoobob schreef:
(quote)

144 euro valt nog mee voor een collectible.

Hoe duur was die lifesize Xenomporh hoofd die je eerder vertoonde en Bob, wanneer komt die collectie foto?

Kondoro0614 schreef:
(quote)

Hoe duur was die lifesize Xenomporh hoofd die je eerder vertoonde en Bob, wanneer komt die collectie foto?

Die is 1300 euro...vond ik toch wat te duur.
Ik ben voor de predator gegaan.(die staat ook op de vorige pagina)
Die komt hier tussen september en oktober uit.

https://www.mupload.nl/img/8fzhfvwk9owq4.jpg

Gisteren weer een bestelling binnengekomen.

Met liefde HALVE TAMME. alvast een fijne verjaardag

Schitterend, tattoobob. Mag ik vragen wat je voor zoiets hebt moeten betalen?

Ajax&Litmanen1 schreef:
Schitterend, tattoobob. Mag ik vragen wat je voor zoiets hebt moeten betalen?

Dat mag je zeker.....deze komt in euro's op 679 euro vanuit een nederlandse webshop.
Ja ik weet het.....tis prijzig.

Krijg je daarbij dan ook de appel

Ziet er overigens fraai gedetailleerd uit en dan heb ik het niet over de appel

tattoobob schreef:
(quote)

Dat mag je zeker.....deze komt in euro's op 679 euro vanuit een nederlandse webshop.
Ja ik weet het.....tis prijzig.

Damn, da's veel geld. Anderzijds heb je wel een prachtig collector's item die maar weinig mensen in de wereld gaan hebben. *jaloers*

Voor dat geld verwacht ik er overigens wel een meet and greet met Schwarzenegger bij

Wat die appel erbij doet is mij ook een volledig raadsel

Maar mooie aanwinst tattoobob. Zoals je weet wil ik ook nog een keer een buste of iets dergelijks en wil er best wat voor neertellen. Maar als ik dan bedenk hoeveel films, of biertjes ( ), ik wel niet voor dat geld kan kopen twijfel ik weer.

FillumGek de appel is ter vergelijking hoe groot het beeld is.
Doen ze eigenlijk bij elk item wat ze maken

FillumGek schreef:
Wat die appel erbij doet is mij ook een volledig raadsel

Maar mooie aanwinst tattoobob. Zoals je weet wil ik ook nog een keer een buste of iets dergelijks en wil er best wat voor neertellen. Maar als ik dan bedenk hoeveel films, of biertjes ( ), ik wel niet voor dat geld kan kopen twijfel ik weer.

Niet twijfelen gewoon doen.
Zo nu en dan moet je jezelf wat leuks cadeau doen.....we werken er allen hard voor.

Ik hoop niet dat ik me nu moet schamen als horrorliefhebber, maar ik heb net dit aangeschaft (ging alleen per hele set), alleen ik vraag me toch even af wie degene die met die zak over zijn hoofd... iemand? Komt me wel bekend voor. Doet me denken aan een combinatie van Jason (met zak) en Pyramid Head.

http://i65.tinypic.com/257hpwo.jpg

Goto
Is die met de zak over zijn hoofd niet uit een Resident Evil film?

Ik denk dat je gelijk hebt, Goto. Ik heb de eerste drie gezien, en hij zit in Afterlife geloof ik na googlen. Daarom ken ik hem dus niet. Thanks!

De monster met het zak over zijn hoofd komt inderdaad uit Resident Evil Afterlife. Onder meer bij de douche scène waar Mila tegen hem moet vechten.

Nice hoor FillumGek zijn het Neca figuren?

Neca en/of McFarlane, haal die twee vaak door elkaar. Heb er al zo'n stuk of 20. Best leuke kwaliteit altijd vind ik zelf, tattoobob.

FillumGek schreef:
Neca en/of McFarlane, haal die twee vaak door elkaar. Heb er al zo'n stuk of 20. Best leuke kwaliteit altijd vind ik zelf, tattoobob.

Ja zijn leuke figuren...kep ze zelf ook gehad.Best wel movie accuraat.
En ze zijn te betalen...zeker vergeleken met het andere dure spul.

Wanneer kunnen we je algemene collectie foto verwachten tattoobob?

Ben je een Chucky fan en wil je een licensed Chucky doll gemaakt uit de originele molds?
Zeker je kans grijpen voor deze!!!
Gemaakt met medewerking van Garret Zima...dolls normaal gesproken kosten bij hem over de 2000 dollar.

Hier een linkje.....flexpay mogelijk
Nee ik maak geen reclame....ben gewoon enthousiast

€449,00 | Child's Play 2 Prop Replica 1/1 Good Guys Doll | Trick or Treat Studios | Buy Now @ Metropolis Collectibles - metropolis-collectibles.com

https://www.madabouthorror.co.uk/wp-content/uploads/chucky-tots-doll-main.jpg

https://www.madabouthorror.co.uk/wp-content/uploads/chucky-doll-tots.jpg

https://www.madabouthorror.co.uk/wp-content/uploads/chucky-5.jpg

tattoobob schreef:
Ben je een Chucky fan en wil je een licensed Chucky doll gemaakt uit de originele milde....

We wachten nog steeds op de foto van jou collectie .

Gast
geplaatst: vandaag om 02:50 uur

geplaatst: vandaag om 02:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.