menu

De Site / Gebruikers / Filmitems verzamelen

zoeken in:

Gaaf ja. Heb je een foto van jouw verzameling, bob? Ben erg benieuwd hoe het staat!

606
Heb je geld teveel ofzo tattoobob

jeroentjuhhhhh schreef:
Gaaf ja. Heb je een foto van jouw verzameling, bob? Ben erg benieuwd hoe het staat!

Kep nog niet zoveel hoor,ik ben eind 2015 begonnen met verzamelen....ik krijg binnenkort een Freddy Krueger bust en dan zal ik wel even wat foto's plaatsen....daarvan en van de rest.

606 schreef:
Heb je geld teveel ofzo tattoobob

Nee valt best mee hoor....gewoon een aantal maanden sparen....deze word overigens wel het duurste item,normaal gesproken vind ik zo'n prijs een beetje te veel maar ik MOET deze hebben!!

606
LOL haha koop ziekte maar wel gaaf ding.

606 schreef:
LOL haha koop ziekte maar wel gaaf ding.

Je leeft maar een kerel vriend

606
Dat klopt ook, maar je hebt je centen ook hard nodig het leven is duur genoeg.

606 schreef:
Dat klopt ook, maar je hebt je centen ook hard nodig het leven is duur genoeg.

Klopt maar zoiets koop je natuurlijk maar een keer.

Laatste van een drie reeks binnen, misschien weer opnieuw inschrijven maar ik wacht denk ik een maandje:

https://www.mupload.nl/img/kxaivodb1881p.jpeg

- Twee keer een Funko Pop! Eentje van de film Buffy the Vampire Slayer (1992) en eentje van de serie The Strain - TvMeter.nl
- Orca T-Shirt van Jaws.
- Nightmare on Elm Street pillowcase (hoes om je kussen)
- Blu-Ray van Turbo Kid.

wow. Heb je die echt gekocht? Dure grap zeker? Zou er bij mij thuis niet inkomen, vrees ik!
tattoobob schreef:
ik krijg binnenkort een Freddy Krueger bust en dan zal ik wel even wat foto's plaatsen....daarvan en van de rest.
Yes please!

John Milton ja Linda Blair was een ruilproject. ..te koop trouwens dus als je intresse heb
Freddy komt in september en zal zeker foto's gaan plaatsten

Gelijk even wat meer erbij gekocht, zal als ze binnen zijn (dinsdag of woensdag) even een totaal plaatje maken, de gene die benieuwd zijn kunnen de namen even alvast googlen, deze komen dan binnen:

Harley Quinn Vinyl Figure 97
The Joker (Tuxedo) Vinyl Figure 109
Deadshot Masked Vinyl Figure 106
R2-D2 Vinyl Figure 31
Darth Vader Vinyl Bobble-Head 01
Episode 7 - The Force Awakens - BB-8 Droid Vinyl Bobble-Head 61
Episode 7 - The Force Awakens - Chewbacca Vinyl Bobble-Head 63
Episode 7 - The Force Awakens FN-2187 Vinyl Bobble-Head 100 -- Deze vond ik heel erg gaaf!

Zoals jullie zien zijn dit allemaal Funko's. Het heeft wel een prijskaartje voor 8 Funko! Pops maar, als ze een exclusive sticker bevatten (onder andere de C-3PO hierboven) en ik wacht lang genoeg, bijvoorbeeld 10 jaar dan kunnen ze een markt waarden van over de $1.000 dollar bevatten. Laatst is er een speciale Funko! verkocht die 3 jaar geleden uit gekomen is waar maar 15 van gemaakt zijn en, de fabriek houd er standaard eentje. Die was verkocht voor $8.500,- Dollar. Ik heb er eentje hier thuis staan van The Walking Dead waar maar 1.000 stuks van geproduceerd zijn, die waren exclusieve voor de Horror Block's. Wie weet word die waarde nog wel voor een paar 100$ dollar. Dan staat hij te koop . Hier is er eentje, die is voor $15,000.00 dollar verkocht: Chase Clockwork Orange Glow in The Dark Le 12 Pcs Pop Vinyl Classics Funko | eBay . Zijn er maar 12 van gemaakt.

Nu zijn dit veelal Star Wars en nog wat Suicide Squad erbij, bij mijn volgende aanwinsten wilt ik graag meer Horror gerelateerd hebben, coming soon!

Binnenkort zitten mijn twee tekeningen ( laten maken door een vriend, scène van de poster waar Jack door de deur kijkt en Shelley achter de deur staat en de tweede is Jack in bevroren toestand in het labyrint ) van The Shining + de foto waar ze op het einde van de film op inzoomen samen in een op maat gemaakt kader. Ook Sissy Spacek's foto uit Carie met een gesigneerd 1 dollar biljet erbij krijgt een kader. Ben heel benieuwd.

https://s15.postimg.org/bn01qz3or/20160914_205935.jpg

Gesigneerd en wel door Mr Englund op
Comic-Con-Amsterdam

https://s18.postimg.org/4xo6gebll/received_1175836129139839.jpg

Ook mijn freddy bust is bijna klaar....het eindplaatje met alles er op en er aan volgt snel.

https://s15.postimg.org/9l5ax1muj/20161001_200326.jpg

Het eindplaatje zoals hij nu in de vitrine in de mancave staat

Schitterend!!

Captain Spaulding

(verwijderd)
In Film > Algemeen > Ik ben op zoek naar de zonnebril die in Joy gedragen wordt (Joy 2015):

Ik ben na het zien van de film Joy op zoek naar de zonnebril die gedragen wordt door Joy op de bootscene. Dit is een andere dan op de dvdhoes.

De bril is na de klik vaag te zien.

Hier onder staat nog een foto die ik van mijn scherm gemaakt heb. Sorry voor de slechte kwaliteit maar de details zijn hier beter te zien.
https://photos-4.dropbox.com/t/2/AADsLob0uFYfx640g3m-E3a0gZa4-xuZqnnesFgNSkG1JA/12/111548572/jpeg/32x32/1/_/1/2/20161230_230132.jpg/EMbelFYYukMgBygH/W5tMmZf3nASnMixS1qD3d-TECI6RK7F9motFnsh1HG8%2CMx-b1l2dLwyy5fUvxBQjZLxhhUPTqb-I-cRTE1CgaLE?size=1600x1200&size_mode=3

tattoobob schreef:
(afbeelding)

Heb je die net binnen?

Kondoro0614 schreef:
(quote)

Heb je die net binnen?

Nee in october komt hij binnen...kep hem in de pre-order staan

tattoobob schreef:
(quote)

Nee in october komt hij binnen...kep hem in de pre-order staan

Maak je een foto als hij binnen is? Ben erg benieuwd naar je collectie in het algemeen!

Kondoro0614 schreef:
(quote)

Maak je een foto als hij binnen is? Ben erg benieuwd naar je collectie in het algemeen!

Heb een hoop weer weggedaan omdat ik iets te hard van stapel liep....nu goed nagedacht over wat ik echt tof vind en weer een verlanglijstje klaar
Gewoon een piece tegelijk en geen overhaaste beslissingen nemen.....vooral omdat ze zo aan de prijs zijn.
Ik zal als de collectie weer wat groter is zeker even een fototje plaatsen

Gast
geplaatst: vandaag om 22:25 uur

geplaatst: vandaag om 22:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.