menu

De Site / Algemeen / Televisie-overzicht

zoeken in:
Ik stel voor om het televisie-overzocht na 00.00 uur niet direct op de volgende dag 'scherp te stellen'. Zo mis je na 00.00 namelijk een overzicht van de nachtfilms op dezelfde dag

Mug
http://www.moviemeter.nl/film/tv/full

Wel omslachtig, je moet wel vele malen klikken om daadwerkelijk daar te komen vanuit het hoofdmenu.

Ben het helemaal met jordy eens. Heb me er al vele malen aan geërgerd dat als ik om 0.15u ga zoeken naar een nachtfilm/film die nog aan de gang is, ik gelijk naar het volledige televisieoverzicht moet omdat de films van de volgende dag er al op staan.
Waarom niet gewoon vanaf 04.00u of iets dergelijks pas de films van de volgende dag weergeven?

Een dag stopt na 23.59u...

Beer82 schreef:
Waarom niet gewoon vanaf 04.00u of iets dergelijks pas de films van de volgende dag weergeven?

Ik zet het op de lijst

stinissen (crew)
Jordy schreef:
(quote)

Ik zet het op de lijst

goed plan

kos
Waarom is tegenwoordig het televisie-overzicht niet meer een week vooruit te zien.

Ik zie tegenwoordig alleen nog maar 2 a 3 dagen vooruit, vind dat erg jammer.
Die overzichten voor de hele week zijn toch makkelijk te vinden?

Dat lijkt me inderdaad niet het probleem.

kos schreef:
Waarom is tegenwoordig het televisie-overzicht niet meer een week vooruit te zien.

Ik zie tegenwoordig alleen nog maar 2 a 3 dagen vooruit, vind dat erg jammer.
Die overzichten voor de hele week zijn toch makkelijk te vinden?
Eens. Vond het altijd fijn om alvast vooruit te kunnen kijken welke films er de komende week op tv zouden komen. Handige aan MM was/is natuurlijk dat ze mooi onder elkaar opgesomd staan.

stinissen (crew)
De site waar we de info vankregen is zeer betrouwbaar maar heeft een andere opzet gekregen www.cinema.nl.
In het verleden werd de dinsdag gebruikt om de tv gids op te daten dat doen ze nu een paar keer per week om nog minder fouten te maken.
Als ik op vrijdag naar de site ga en ga de tv-gids van onze site bijwerken dan kun je tot en met donderdag vooruit kijken dat is toch bijna een week.
Daarna veranderd de site cinema een tijdje niet waarna je woensdag weer enkele dagen kunt bijwerken ( meestal tot vrijdag)
Ik vond de opzet van elke week op de dinsdag weer een week vooruit werken ook beter maar het is niet anders, daar integen is de info van een zeer hoge kwaliteit.

kos
Tja, dat is een geval van keuzes maken.

Ik zou op dinsdag dan gewoon een andere site raadplegen persoonlijk.. Maar goed, het is jouw baan. .

The Last
Derailed had zojuist moeten beginnen (22.15) volgens het MM tv-overzicht op Rtl 7, maar ipv daarvan zie ik nu dat er een 'Van Damme-film' bezig is...

neo (crew)
Er zijn inderdaad ook wel andere sites die eventueel gebruikt kunnen worden voor bij het bijhouden ervan.

stinissen (crew)
kos schreef:
Tja, dat is een geval van keuzes maken.

Ik zou op dinsdag dan gewoon een andere site raadplegen persoonlijk.. Maar goed, het is jouw baan. .

Weet je een paar goede sites ook met bbc ??
Ik doe het met liefde

kos
BBC films staan gewoon op de bbc site

http://www.bbc.co.uk/bbctwo/listings/index.shtml?service_id=4224

Niet echt overzichtelijk geef ik toe als je alle zenders apart moet doen.

Ik zelf gebruikte overigens altijd gewoon de papieren tv-gids toen ik tv-data invoerde..

Uit de tv-gids is de meeste info ook redelijk ver vantevoren te vinden natuurlijk. Misschien iets minder actuele info, maar verder klopt het wel.

stinissen (crew)
Ik zal zien wat ik kan doen..

neo (crew)
kos schreef:
Ik zelf gebruikte overigens altijd gewoon de papieren tv-gids toen ik tv-data invoerde..

Idem dito. Je kunt altijd nog eventueel dubbel controleren door het nog te vergelijken met online tv-gidsen. Of natuurlijk via google zoeken naar sites waar je wel de hele week kan zien en aan de hand van zo'n bron het meteen invoeren.

Mescaline (moderator)
Even een vraag voor de film die dinsdag komt namelijk:The Crush..
Ben op dat moment naar gitaarles dus moet die film helaas missen.. kan diefilm ook niet opnemen op video omdatik geen video recorder heb.. die hebben ze beneden wel maar is dan ook in gebruik.. zijn er misschien andere manieren zodat ikdie film toch kanzien.. kan hem niet kopen bij bol zag ikal.. dus das wel erg jammer..

lecks-almelo
In Film > Overige films > gisteravond:

zaterdag-avond om half 9 begon een film, welke was dat?
alvast bedankt

Daar zijn andere topics voor.

Deze 3 films waren om half 9 op tv:

Wild Things (1998)
Alternatieve titel: Sex Crimes, gisteren 20:30 uur, RTL5

Colditz (2005)
gisteren 20:30 uur, RTL7

Wiz, The (1978)
gisteren 20:30 uur, RTL8

lecks-almelo
en om 10 over 8 op veronica?

die bedoelde eigenlijk

Waarom staat Coming to America (1988) niet op de lijst.

http://www.cinema.nl/tv/

Gisteren wel maar dat klopte niet.

stinissen (crew)
nu wel

Televisie-overzicht voor België:

VT4 :
Guess who (dinsdag 30 december om 20:40u.)
Saving Private Ryan (vrijdag 2 januari om 22:25u.)
Charlie and the Chocolate Factory (zaterdag 3 januari om 21:20u.)
The Score (zaterdag 3 januari om 23:25u.)

2Be:
The Lord of the Rings: The Return of the King (woensdag 31 december om 20.40u.)
The Flintstones (donderdag 1 januari om 20.35u.)
Slither (donderdag 1 januari om 22.10u.)
Star Wars Episode III: Revenge of the Sith (vrijdag 2 januari om 20.40u.)
Spy Kids (zaterdag 3 januari om 19.45u.)
Hulk (zaterdag 3 januari om 21.20u.)

Waar ik trouwens ook voor ben is om het Televisie-overzicht bij de films te zetten die ook in België worden uitgezonden vermits er ook een groot aantal Belgen op MM zitten.

Film Pegasus (moderator)
Daar zijn al enkele discussie over geweest en ik kan Jordy ook wel ergens begrijpen. Het is origineel tenslotte nog een Nederlandse site. Het probleem wordt wel opgelost met het topic http://www.moviemeter.nl/forum/12/541/630#650 waarin ik de meeste films van de Belgische zenders op een rijtje zet. Alle films boven de 3 stemmen, grote blockbusters en persoonlijk tips die eventueel naast de boot vallen. En wie wil kan uiteraard altijd zelf tips bij aanvullen.

Ja maar het zou toch handig zijn in plaats van telkens het te moeten invullen bij een topic.

cel
Een vraagje:

waarom staan de films die op bijvoorbeeld:
ARD, ZDF, RTL, SAT, SWR of WDR niet op deze site bij tv overzicht.
dus alle duitse zenders.

zij zenden ook altijd veel films uit.

606
cel schreef:
Een vraagje:

waarom staan de films die op bijvoorbeeld:
ARD, ZDF, RTL, SAT, SWR of WDR niet op deze site bij tv overzicht.
dus alle duitse zenders.

zij zenden ook altijd veel films uit.

Juist dat vroeg ik me ook af.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:45 uur

geplaatst: vandaag om 09:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.