menu

Overig / Televisie / Tegenlicht

zoeken in:
narva77 (crew)
SergioMalick schreef:
Echt een hele sterke aflevering van gezien vanavond over het ontstaan van ISIS. Ik vind Tegenlicht een van de allerbeste programma's van de Nederlandse televisie en pleit er dan ook voor om meer van dit soort programma's op de televisie te laten zien. Helaas bestaan er kijkcijfers.
Oh, die ga ik vannacht maar eens terugkijken dan. Bedankt voor de tip!

Een ander programma wat ik ook erg boeiend vind, is "Argos / Medialogica".

narva77 schreef:
(quote)
Oh, die ga ik vannacht maar eens terugkijken dan. Bedankt voor de tip!

Een ander programma wat ik ook erg boeiend vind, is "Argos / Medialogica".

Dat lijkt me een heel interessant programma! Zeker met betrekking tot de betrouwbaarheid van media. Er zijn zo weinig journalisten die informatie eerst 'factchecken', terwijl het meerendeel meer bezig is met 'crowdchecken'. Deze ga ik snel allemaal terugkijken

narva77 (crew)
Zeker doen, soms best ontnuchterend!

Afgelopen zondag, 23 april 2017, was weer een knaller. 3D voedsel verbouwen in de stad, te zien bij Tegenlicht.

geplaatst:
Houtbouwers - VPRO Tegenlicht - VPRO

Over de stap naar houtbouw ter vervanging van betonbouw.

Nb. Kunnen deze tegenlicht docu’s nou worden geplaatst op MM kappeuter?

kappeuter (crew)
geplaatst:
Dat programma zit een beetje in de categorie van Zembla e.d.
Goede journalistieke tv, maar dat is niet toevoegbaar op MM.

geplaatst:
Die Houtbouwers-aflevering vond ik een van de hoogtepunten afgelopen jaar! Gevalletje 'must-see'.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:12 uur

geplaatst: vandaag om 15:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.