The Adventures of Mickey Matson and the Copperhead Treasure (2013)

1 stem

Familie / Mystery

geregisseerd door Harold Cronk
met Derek Brandon, Francesca DeRosa en Christopher Lloyd

Een groep aanhangers van de Confederatie (het Zuidelijke leger), die ervan uitgaat dat de Amerikaanse burgeroorlog nooit is beëindigd, trachten een oude mythische machine te herbouwen. Mickey Matson en zijn vriendin Sully, die hij nog maar pas heeft leren kennen, moeten aan de hand van een aantal hints, nagelaten door de onlangs gestorven grootvader van Mickey, trachten drie mystieke voorwerpen uit de handen van deze boosaardige mannen te houden. Deze drie voorwerpen zorgen ervoor dat de mythische machine weer werkt. Als Mickey hier niet in slaagt, zou hij niet alleen zijn thuis kunnen verliezen, maar zou dit tevens het einde kunnen zijn van de VS zoals hij ze nu kent.