De Kleine Vampier (2017)

Nederland / Verenigd Koninkrijk / Duitsland / Denemarken
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Richard Claus en Karsten Kiilerich
met de stemmen van Buddy Vedder en Britt Scholte

Rudolph is een dertienjarige vampier wiens clan bedreigd wordt door een beruchte vampierjager. Hij ontmoet Tony, een sterveling van zijn leeftijd, die gefascineerd is door oude kastelen, kerkhoven en vampiers. De twee worden vrienden en Tony helpt Rudolph zijn vijanden te bestrijden.

Vanaf 4 oktober in de bioscoop (eOne)

Dacht dat hier ook Nederlands geld in zat. Niet genoeg voor een coproductie credit?

avatar van Decec
Een leuke animatie/avontuur/komedie/familie/fantasie/horror film...
Leuk en prima verhaal...
Leuk gemaakte animatie...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Prima achtergrond geluid/muziek met
Dolby Digital...
Geen 3D gezien...

avatar van RnRzombie
Nèt gekocht bij Aldi, €6,00 of minder. Deadpool ook!

In één woord: Ge-ni-aal!

Korte samenvatting van mijn visie:

Hoofdpersoon is een klungeligge, dappere, Amerikaanse, eenzame jongen zonder vrienden...
13 jaar oud. TOTDAT hij, op vakantie met zijn ouders in het Prachtige Transsylvania,
Bevriend raakt, met, de eveneens 13 jaar oude (300 jaar al!) Vampierszoon.

Die vampier, mix tussen Johnny Rotten & Sid Vicious (Sex Pistols band), wil hem eerst BIJTEN IN ZIJN NEK, maar al snel zijn ze kompanen, in de Strijd tegen Vampier Jagers!

Ga deze film zien!
12+ > kijk de ORIGINELE versie.
JONGER > De Nederlands/Belgisch (Noord Vlaams) gesproken versie!

Spannender dan Monsters, Inc.!
6+ is voor Watjes(kinderen) te laag,
Meekijken door volwassenen gewenst.

Acurate vertelling over Oost-Europese volks folklore.

avatar van huppelepup
Ik vond het niet zo geweldig, maar ik ben dan ook niet de doelgroep.
Maar mijn 6-jarige meisje vindt dit geweldig, een van de weinige films die ze vaker wil zien.
Dit zegt genoeg, lijkt me.