Pirate's Code: The Adventures of Mickey Matson (2014)

Avontuur / Familie

geregisseerd door Harold Cronk
met Christopher Lloyd, Frank Collison en Savannah Jayde

De twee helden Mickey en Sully zijn genoodzaakt een missie aan te nemen om het land te redden van de kwaadaardige plannen van Admiral Ironsides. De admiraal en zijn bonte verzameling van de hedendaagse piraten hebben de controle over een groot koopvaardijschip met een nieuw type wapen dat elk elektronisch apparaat op aarde zou kunnen vernietigen. Als Ironsides hierin slaagt, zou dit het einde van de wereld betekenen zoals wij die kennen.