The Midnight Sky (2020)

Sciencefiction / Drama

geregisseerd door George Clooney
met George Clooney, Caoilinn Springall en Felicity Jones

De wetenschapper Augustine bevindt zich alleen op de Noordpool. Hij poogt in contact te komen met een ruimteschip dat terug op weg is naar de aarde. De bemanningsleden, waaronder de jonge Sully, zijn namelijk op weg naar een planeet die de gevolgen draagt van een wereldwijde ramp.

Redelijke film, welke met een paar spannende momenten, helaas niet kan boeien. Tijdens een reclame werd deze groots aangekondigd (is het altijd), maar helaas voldoet deze niet aan de verwachtingen.

avatar van Kliko_Green
Wat.......traaaaaaaaag!
Genoten van het acteerwerk van het meisje... verder was het niet veel soeps.

avatar van RaoulDuke
Na het lezen van de overwegend negatieve recensies waren de verwachtingen niet erg hoog gespannen,
maar mij viel het alleszins best wel mee.
Als geheel misschien niet erg overtuigend of gedenkwaardig, en allemaal net iets te voorspelbaar, maar zeker niet zo slecht als menigeen beweert, met 'n aantal fraai geschoten en spannende scenes en mooie aandoenlijke beelden die uiteindelijk toch zorgen voor 'n voldoende.

wat is er met George Clooney eerst cravity prachtig film trouwens en nu dit hier het ruimte aan promoten voor ellen musk zeker kijk maar uit die twee gaan nog samen de ruimte in

avatar van horizons
YUER schreef:

De vraag is: wat is er met je leestekens aan de hand?

Ik ben een beetje pissig over het einde. Ja leuk hoor dat zij nu samen en zwanger op een nieuwe planeet gaan wonen. Maar het menselijk ras stopt alsnog bij hun kinderen. Als de ouders overlijden tzt blijft kind moederziel alleen op de wereld achter..

avatar van filmkul
Aardig sci fi drama. Het verhaal is leuk bedacht, echter de uitwerking had wat beter gekund. De film begint namelijk redelijk traag en is best saai. Het eerste uur is dus behoorlijk doorbijten. Het tweede deel is veel beter en zelfs soms behoorlijk spannend. Het slot is mooi en emotioneel maar had meer impact op de kijker kunnen hebben als het eerste stuk wat sterker was geweest. Visueel ziet de film er goed uit. Het acteerwerk is degelijk en op niveau. Had beter gekund. 3.0