Captain Phillips (2013)

Drama / Thriller

geregisseerd door Paul Greengrass
met Tom Hanks, Barkhad Abdi en Barkhad Abdirahman

De film is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van Richard Phillips, kapitein van het vrachtschip Maersk Alabama. In 2009 werd dit schip door Somalische piraten gekaapt en Phillips gaf zichzelf op als gijzelaar, om zijn bemanning te redden.

Goeie film. Zeker Tom Hanks speelde zijn rol erg goed! Tom Hanks is gewoon een top acteur!

avatar van konijnenkop
Zeer goede film op het laatst werd het een beetje langdradig maar een top film, zou hem graag nog een keer kijken !!

geweldige film,maar waarom mogen ze niet terug schieten de bemanning....

Het enige minpuntje was de lengte van de film. Voor de rest een zeer sterke film, met een zeer sterke Tom Hanks. Op het einde laat Tom Hanks zien waarom hij in mijn ogen één van de beste acteurs is.