Hera Pheri (2000)

India

geregisseerd door Priyadarshan
met Paresh Rawal, Akshay Kumar en Sunil Shetty

Baburao is een pandjesbaas in India en zit al een aantal jaren in financiële problemen. Hij heeft twee huurders: Raja, die al voor enkele maanden een huurachterstand heeft, en Syham die naar de stad gekomen is om werk te zoeken maar nog niets heeft kunnen vinden. De drie mannen ruziën wat af totdat ze op een dag een telefoontje krijgen van een kidnapper genaamd Kabira. Kabira heeft het verkeerde nummer gebeld, echter de drie mannen willen gebruik maken van de situatie en zodoende uit hun slechte financiële situatie te komen. Het idee: Ze doen zich voor als de echte kidnappers, verhogen het losgeld en betalen Kabira het oorspronkelijke bedrag. Komen ze hiermee weg?