Hatchet III (2013)

Alternatieve titel: Adam Green Presents Hatchet III

Horror / Komedie

geregisseerd door BJ McDonnell
met Danielle Harris, Kane Hodder en Zach Galligan

Marybeth probeert het ware geheim te vinden om een einde te maken aan de voodoovloek, die ervoor heeft gezorgd dat Victor Crowley jarenlang de moerassen van Honey Island heeft geterroriseerd. Ondertussen wordt een SWAT-team ingezet en naar het moeras gestuurd om het bloedbad in het spookachtige moeras te onderzoeken.

avatar van jordandejong
Jammer dat Adam Green het derde deel niet regisseert maar ik heb er wel vertrouwen in dat ook dit deel tof gaat worden. De killer ziet er alvast lekker gruwelijk uit.

avatar van Spartaan1986
Welke kunnen we nog allemaal verwachten het komende jaar: Hatchet 3, Wolf Creek 2, Wrong Turn 5, Jeepers Creepers 3,Texas Chainsaw Massacre 7 en dan zal ik er nog wel een paar vergeten zijn.

avatar van Naomi Watts
Dat Green het niet regisseert zal je in kwaliteit erg gaan merken. Gelukkig heb je Harris en Hodder nog.

Spartaan1986 schreef:

Wrong Turn 5 is reeds uit, Jeepsers creepers 3 ga nog effe duren, Texas Chainsaw komt ook opnieuw uit in 3D

2013 wordt het jaar van de remakes en sequels vrees ik

avatar van tattoobob
Deze word wel weer leuk hoor.

avatar van 606
Jaartal is 2013 geworden !!
Hatchet III (2013) - IMDb

avatar van tattoobob
Dat was wel duidelijk hoor!!!!

avatar van tattoobob
Leuk dat Kane Hodder weer mee doet,deze gast heeft zo veel killers gespeeld

Sharkozo
Ik ben echt zo'n jongen die je al zoet kan maken met 10 tieners op een eiland en elke 10 minuten sterft er eentje zolang er maar een beetje verhaal inzit en goeie effects en gore, dan ben ik tevreden. Hatchet is daarom ook een goede film voor mij. Ik ben erg benieuwd naar deel 3 en ga hem ook zeker kijken!

avatar van jeroentjuhhhhh
Dat gaat een partijtje vet worden zeg

Leuk Leuk Leuk

ipman-99
"Stay Out Of The Swamp." " !!!

Fantastische Horrorfilm dit 3-de deel !!! Heerlijk van genoten
van deze geweldige Horrorfilm met een Victor Crowley in bloedvorm !
Opnieuw gaat dit 3-de deel verder waar deel 2 stopten of beter
gezegd pauzeerden ! De kills en het bloedvergieten is weer ruimschoots aanwezig met toch weer enkele aardige kills en gruwelijkheden ! De effecten waren geweldig en over the top !
De strijd tussen de politiemensen en Victor Crowley verloopt bijzonder hard en bloederig !
De cast is opnieuw geweldig en Danielle Harris ("Hatchet 2", "Laid To Rest 2") alias Marybeth in deze film is opnieuw van de partij om heel wat 'weerwerk' weer te bieden tegen onze vriend genaamd Victor Crowley !
Geweldige uitwerking van deze film-reeks !

avatar van 6-6-6
De grote finale, dit deel(3) vond ik toch wel de beste van de 3 gemaakte delen . Gewoon een lekkere slachtpartij en verstand op nul slasher. Wel jammer dat dit misschien de laatste is???
Maar wie weet!!!

avatar van MaNiAc E
Beste van de 3? Ik vond hem wel echt de minste! Het splatter effect is flink gedowngrade, het moeras waar het zich in afspeelt is niet echt een hoogstaandje kwa atmosfeer.

Hatchet III movie review by SlashingThrough.com

Van mij mogen ze de serie wel aan de kant leggen voorlopig.

avatar van Corcicus
Woaah, hier wist ik niets van! Dadelijk zoeken. De vorige twee waren heerlijk.

avatar van paul83
Wat een ongelooflijk droevige bedoeling. De kills/gore zagen er totaal niet uit en het verhaal is te belachelijk voor woorden. Het duurt ook tergend lang voordat er wat gebeurd en we zitten telkens naar dezelfde scènes te kijken.

Wat een aanfluiting. De spanning was ver te zoeken terwijl deel 2 dat nog wel een beetje had.

Poep.

avatar van WaynesW
Echt Slecht.

0/5

avatar van HALVE TAMME.
Eigenlijk is het allemaal een beetje van hetzelfde(wat niet erg is vind ik zelf),want Hatchet III (2013) staat/stond voor mij toch weer garand voor een lekkere slasher avond.

(Ook leuk om Sid Haig voorbij te zien komen alleen jammer dat het maar van korte duur is/was).

avatar van Corcicus
Zeer degelijke prent die alleen op vlak van humor onderdoet voor de vorige twee. Zelfde bloedfestijn als vanouds en dus dolle fun.

Beter.

Tweede deel viel aardig tegen, vond het dan ook niet erg dat een nieuwe regisseur met dit deel aan de haal ging. En het moet gezegd, McDonnell doet het zeker niet slecht als nieuwkomer. Haalt het nog niet bij het eerste deel, maar het is een fijne vooruitgang op deel 2.

De humor is gelukkig weer terug. Lompe grapjes, lekker zelfbewust, niks dat te serieus wordt, zelfs de gore niet. De gore zelf is trouwens ook weer wat beter. Crowley zelf ziet er nog steeds wat dommig uit, maar gek genoeg is hij wel indrukwekkender dan in voorgaande delen, ondanks dat hij redelijk vaak in beeld komt.

Beetje loos middenstuk met iets teveel schietwerk voor een film als deze, het silhouette van Crowley en de setting + guns doet af en toe zelfs een klein beetje denken aan The Predator, niet meteen heel erg gepast bij een film als deze.

Maar verder lekker lomp vermaak. Acteerwerk en verhaal op een laag pitje, gore en humor nemen het over. Leuke filler dus.

avatar van Franza
op zichis het wel een vermakelijk filmpje.
Maar hij komt echt niet in de buurt van deel 1 en 2
Leuk om een keertje te zien, en daar blijft het bij.
En ik vond het einde trouwens zeer zeer zwak en ik betwijfel of er nog een deel 4 komt

avatar van Richard_Voorhees
Weer best kunnen genieten van deze nieuwe Hatchet. De overdreven bloedfonteinen en over-the-top gore weten weer voor voldoende plezier te zorgen. Daarnaast had McDowell wel een erg leuke cast weten te verzamelen. Hodder speelt Crowley weer met sadistisch plezier en Harris doet het weer goed als Marybeth. Ze heeft het personage deze keer lekker badass neer mogen zetten. De side characters zorgen meer voor de foute humor en vormen goed slachtvee. Leuke typetjes als racistische rednecks en 'stoere mannen' volgen elkaar in een rap tempo op. Ik hoop alleen wel dat het hierbij blijft, want na dit derde deel lijkt de koek wel wat op.

Te erg voor woorden 10000 kogels en maar blijven op staan daarbij geen enkele spanning , horror voor kleuters.

avatar van Barry83
Wederom een heerlijke slasher in deze reeds! Lekker veel bloed en mooie kills. Is natuurlijk allemaal over de top but who cares, heb er weer van genoten!

avatar van tattoobob
Heerlijk slashertje,met geweldige oldscool platter effecten.
Weinig of zelf geen dingen die met de computer zijn gemaakt daar hou ik wel van..
de killer zelf vind ik er niet zo vet uitzien...had wat beter gestyled mogen worden net als in de eerste delen.
Super bijrolletje van Sid Haig erg grappig...ouwe engert.

stinissen schreef: