ad

Geregisseerd door: Cameron Cairnes en Colin Cairnes

Met onder meer: Damon Herriman, Angus Sampson en Anna McGahan

Releasedatum: 4 augustus 2012

Over 100 Bloody Acres

"They're not psycho killers, they're just small business operators."

Wanneer drie jonge stedelingen onderweg zijn naar een muziekfestival op het platteland krijgen ze autopech. Gelukkig is er hulp bij de hand in de vorm van de lokale mesthandelaar Reg. Hij verzoekt de feestgangers te wachten op hulp in de boerderij die hij samen met zijn broer Lindsay runt. Maar is Reg werkelijk behulpzaam of is hij een slimme zakenman? Met een grote order onderhanden en de twee broers die proberen hun product te verbeteren kan het wel eens verkeerd aflopen voor de drie...

image

avatar van tattoobob

tattoobob

Net niet!!!!

Voor mij net ff te weinig comedy/horror.

Deze film had zeker wel potentie maar het blijft allemaal wel een beetje vlak..

Jammer.

avatar van Shinobi

Shinobi

"You're the one doing us a favor."

Meer comedy dan horror.

En op beide vlakken niet echt geslaagd. De zwarte humor kwam nogal flauwtjes op me over en maar een paar dingen werken echt, ik vond bijvoorbeeld de running gag met de afgehakte hand wel lachen. Maar voor de rest wordt het nergens al te bijzonder. Er gebeurt daarvoor gewoon te weinig.

De horror is wat dat betreft redelijk ver te zoeken. Alleen tegen het einde aan wordt het een beetje bloederig, maar dat is het dan ook weer wel.

Al met al een gemiste kans, met het gegeven concept had zoveel meer gedaan kunnen worden.

Krappe 2,0 sterren.

avatar van barcam

barcam

Onderhoudende horror/komedie over twee broers die dankzij een nieuwe formule met menselijke ingrediënten er in slagen om mest voor gewassen te verbeteren. Bloederig onnozel verhaaltje dat soms niet weet waar het naar toe moet maar de spanning tussen de broers en de mooie Australische landschappen maken veel goed.

avatar van Vascago

Vascago

Ik heb me prima vermaakt met dit fijne low budget werkje dat meer comedy dan horror is. Leuk verhaaltje, dat me bekend voorkomt uit andere films, maar het werkt gewoon. De humor vond ik leuk, de horror bleef helaas wat achter. Sfeertje is goed.

avatar van Moviestar1979

Moviestar1979

Een redelijke film die meer komedie dan horror bevat.

Het verhaal gaat grotendeels over 3 jongeren die onderweg zijn naar een concert.

Helaas krijgen ze autopech, en besluit de lokale mesthandelaar Reg om de 3 een lift te geven.

Wat Sophie, James en Wes niet weten, is dat Reg niet zomaar een gewone mesthandelaar is.

Het is op bepaalde momenten wel even lachen met die Aussies.

Verwacht echter geen grote horror-elementen, want dan kan deze film flink tegenvallen.

2,5 *

avatar van Spartaan1986

Spartaan1986

Een aantal grappige momenten met een klein beetje horror. Dat is het wel zo'n beetje. Leuke cast, maar er zal weinig blijven hangen. Leuk voor als er een avondje niks op tv is.

avatar van tattoobob

tattoobob

Te veel comedy en te weinig horror......verder wel een leuke wegkijkert.

Neem de film maar niet te serieus....acteerwerk is niet vervelend...hier en daar zitten er wel leuke scenes in,maar helaas te weinig voor een voldoende.

avatar van MeteoraXV

MeteoraXV

meh

avatar van renzoroy

renzoroy

saai, flauwe humor en een vreselijke soundtrack die voornamelijk bestaat uit hele slechte country muziek.. Had een beetje het niveau van Tucker and Dale verwacht, maar helaas.

avatar van mrklm

mrklm

Reg Morgan [Damon Herriman], de co-eigenaar van een mesthandel dat menselijke resten als hoofdingrediënt gebruikt, heeft net een vers lijk ingeladen wanneer hij zich laat verleiden om een lift te geven aan Sophie [Anna McGahan], James [Oliver Ackland] en Wes [Jamie Christian], die onderweg naar een muziekfestival panne hebben gekregen. Aangezien James en Wes noodgedwongen in de laadruimte plaatsnemen, is het een kwestie van tijd voor zij ontdekken dat de stank aldaar niet alleen door de mest komt. En vanaf dat moment zijn de drie jongelui uit de stad hun leven niet meer zeker.

McGahan is uitstekend als de flirterige Sophie, er is een aangename dosis zwarte humor en de finale bevat voldoende bloedvergieten om de splatterfans een plezier te doen. Maar het is jammer dat de eerste helft wat langdradig is .