Taken 2 (2012)

Frankrijk
Actie / Misdaad

geregisseerd door Olivier Megaton
met Liam Neeson, Maggie Grace en Famke Janssen

CIA agent Bryan Mills gaat met zijn gezin op vakantie in Istanbul. Eenmaal daar is de vader van een van de kidnappers, die Bryan vermoord heeft toen hij zijn dochter Kim probeerde te redden, uit op wraak. Hij neemt Bryan en zijn vrouw in gijzeling. In een poging om gered te worden doet Bryan een beroep op Kim. Met Bryans special forces technieken probeert hij zijn familie veilig thuis te krijgen en de kidnappers één voor één uit te schakelen.

avatar van sofripa
Taken staat in mijn top 10. Ook deze trailer ziet er, al hoewel meer van hetzelfde, vet en bruut uit. Maar bezien of dit net zo'n dollemansrit als het eerste deel wordt. Duimen...

avatar van tattoobob
Deze word weer vet!!!!!

avatar van sinterklaas
Trailer is weer vet. Ik kijk hier naar uit.

Taken kan je sowieso wel in het rijtje moderne actieklassieker plaatsen.

neesonfan
Trailer was spectaculair hopelijk is de film dat ook daadwerkelijk.

avatar van DiDa
Nice!

avatar van schram101
Erg strakke trailer inderdaad. Ik durf maar de helft te kijken om het nog wat spannend te houden maar dit kan heel erg cool worden!

Ben zeer benieuwd!

Deel 1 was fantastisch en ik heb er goede hoop op dat deel 2 ook een hoog niveau zal halen

Ziet er weer goed uit. Natuurlijk wat van hetzelfde, maar dat kan de pret niet bederven!

trailer ziet er niet al te best uit, deze zal deel 1 niet overtreffen zo te zien.

avatar van TomPSV
Vanmiddag Taken 1 gekeken en ik kan niet wachten op deel 2. Wat een vette film zeg, zal ontzettend moeilijk worden om dat niveau te evenaren. Trailer ziet er wel goed uit!

avatar van JohnWilliams
Deel 1 zal het niet overtreffen maar Liam Neeson is altijd goed!

HALVE TAMME.
Ik kijk erg uit naar deel 2,want deel 1 vind/vond ik persoonlijk meesterlijk.

Deel 1 vind ik na Heat de beste actiefilm ooit gemaakt, ook al is deel 2 iets minder goed vind ik het nog prima. Trailer ziet er in ieder geval goed uit. En Liam Neeson heb ik nog nooit slecht zien spelen.

8.6 op imdb. Is al wel een goed taken.

albert85
het eerste deel van taken was een spannende film die je niet zomaar vergeet, maar na de
trailer gezien te hebben van deel 2 gaat hij beter en harder worden dan deel 1
overigens ben ik wel blij dat de meeste acteurs van deel 1 weer meedoen.

dit kan wel eens de actie film van het jaar gaan worden

ik hou van dit soort films

ik kan niet wachten.

avatar van eka81
Taken 1 is een van de betere films van laatste 10 jaar...erg goed...deel 2 hoop ik dat ie net zo goed wordt...zal moeilijk worden...the borne style...

avatar van Ajax&Litmanen1
Hoelang gaat deze film eigenlijk duren in speeltijd?

Ajax&Litmanen1 schreef:
Hoelang gaat deze film eigenlijk duren in speeltijd?

92 min.

avatar van GGG
GGG
Taken was echt een supergoede film! Kan niet wachten op Taken 2... Alle trailers zien er supergoed uit. Vooral de 4 die ik vandaag aan elkaar gemonteerd zag. TAKEN 2 Movie Clips | Collider

En alweer 2 stemmen. Bijzonder

avatar van jarno1975
sofripa schreef:
En alweer 2 stemmen. Bijzonder

De film is al uit hoor (alleen nog niet in NL).

jarno1975 schreef:

De film is al uit hoor (alleen nog niet in NL).

Ach zo, even gemist

avatar van sinterklaas
Releasedatum alweer uitgesteld naar 22 november!

Wat is die E1 vaak bloedirritant zeg met dat constante uitstellen van een data!!!

avatar van Prudh
Hij wordt nu bij een andere distributeur uitgebracht, dat is de reden.

avatar van sinterklaas
Welke distributeur? Zie overal nog staan dat het Eone Benelux is.

avatar van Prudh
Independent Films. Is pas vandaag bekend gemaakt.

Blijft de releasedatum van 3 oktober in belgie wel hetzelfde, wil hem zaterdag daar gaan kijken.