ad

Releasedatum: 22 november 2012

• Google Play Bekijk via Google Play

Over Post Tenebras Lux

"After darkness light"

Juan en zijn jonge stedelijke familie leven op het platteland in Mexico. Daar genieten ze van en lijden ze onder een wereld die het leven op een andere manier opvat. Juan vraagt zich af of deze werelden complementair zijn of dat ze onbewust met elkaar in conflict liggen om elkaar te elimineren.

imageimageimageimage

avatar van kaketoe

kaketoe

Te zien op dinsdag 22 oktober om 18:45 en zaterdag 26 oktober om 14:45 in Rialtio, Amsterdam.

avatar van John Milton

John Milton

wendyvortex schreef:

en gefilmd in tilt-lens-o-vision (gefocust in het midden, vertekend in de hoeken).

Ik ben er niet onverdeeld enthousiast over, die keuze. Wel geïntrigeerd, als ik tijd heb maar eens kijken wat ik daarover aan info kan vinden...

avatar van deridder

deridder

Kan iemand mij uitleggen wat nu precies die voetbalspelers in de film deden?

avatar van joachimt

joachimt (crew films)

deridder schreef:

Kan iemand mij uitleggen wat nu precies die voetbalspelers in de film deden?

Kan iemand mij de film uitleggen?

Bij de eerste scène met die koeien dacht ik dat ik dit wel mooi ging vinden, maar de film suste me al snel in slaap met veel te veel lange onsamenhangde scènes. Bijna niet doorgeen te komen.