Jurassic Shark (2012)

Canada
Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Brett Kelly
met Emanuelle Carriere, Christine Emes en Celine Filion

Een oliemaatschappij bevrijdt onbewust een prehistorische haai uit zijn ijzige gevangenis. De prehistorische moordenaar heeft het gemunt op een groep kunstdieven en een groep knappe studentes op een verlaten stuk land. De twee tegengestelde groepen zijn gedwongen om alles uit de kast te halen om te overleven en niet als prooi te eindigen voor deze niet-helemaal-uitgestorven haai.

avatar van dutchtuga
Geniale poster

O My God, .....

Deze gaat serieus mee doen om de eerste plaats in de Flop 100. Wat een afgrijselijke trailer!

avatar van Stu-Pot
Wat een fantastische trailer. Komt meteen op mijn lijstje.

avatar van Boeikens
Deze lijkt me wel origineel

avatar van jumpstylemovie
Is dit niet expres slecht? Dat is tenminste wat ik dacht na de trailer...

avatar van dutchtuga
Nee, een tagline als 'you are chum' is serieus bedoeld

avatar van jumpstylemovie
Bij genre staat alleen horror.

dit kan niet anders dan een parodie zijn

avatar van Minotaures
Ah, nog een 'Shark'.

de trailer , de poster, dan lijkt het meer een komedie, weet nou al dat als ik deze zal kijken dat ik me de pleuris ga vervelen

net de trailer gezien en nee wat een b film zeg niet de moeite waard

avatar van SnakeDoc
Dit was echt ongelooflijk. Zelden zo iets slechts gezien. Als dit een tiende van een halve ster kon krijgen had ik het gedaan.

Een film die 100% in aanmerking komt voor de nummer 1 notering in onze Flop-100.

Ver-schrik-ke-lijk !!!

eapoe
aaaiks... dat was schrikken

En ik las de IMDB te snel en zag alleen de 7 ... dus alles klaar .. ships fris en een goede horror... Dit was puur horror maar dan qua slechheid..
De eerste minuut d8 ik... dit kan niet waar zijn.

Inderdaad... ver schrik ke lijk

avatar van dope
Meest miserabele film ooit....

avatar van galaxydriver32
Ik was even de Jurassic Park serie langs gegaan en ik dacht: Oh er komt nog een 4e deel, maar ja toen ik op deze film klikte zag ik pas Jurassic Shark! Jammer genoeg

avatar van Psolitsa
Horrorrrrr

avatar van galaxydriver32
op imbd veel mooiere poster

avatar van SnakeDoc
De kwaliteit van deze poster past beter bij de film!

dat is waar

galaxydriver32 schreef:
op imdb veel mooiere poster

avatar van Jurado
eapoe schreef:
aaaiks... dat was schrikken

De eerste minuut d8 ik... dit kan niet waar zijn.

Ben nu echt wel benieuwd!

avatar van galaxydriver32
Het verbaasd me dat deze film hier 1 ster haalt..

Vreselijk, in een woord, heb het dus bekeken. Is niet eens een B film maar een D film

Reinbo
Wat is er zo slecht aan? Is ie niet juist cheesy B bedoeld? Zijn de kills ook niet tof? Lijjt me toch dat het al snel leuk moer zijn met zo'n enorme digitale haai. Sharktopus vond ik in ieder geval erg vermakelijk.

avatar van HammerHead
Ik pleit dan toch voor Sharknado (hoe verzin je het!). Hmm, staat nog niet eens op de site zie ik.

HammerHead schreef:

Inmiddels staat Sharknado wel op de site

avatar van FILM!BOY!
Als deze film met nog 240 stemmen meer op deze score staat, staat hij op plaats 3 in de flop 250.

avatar van FILM!BOY!
Vorige week Jurassic Shark 2 in Oostenrijk gekocht voor €7,99 op DVD. Ben benieuwt wat ik krijg voor m'n geld. Vast niet veel. Op de achterkant staat dat de film Duits is gesproken en niet Engels. Ik verwacht een nasymchronisatie om van te huilen. De film staat nog niet op de site. Zal er binnenkort wel opstaan.