• 8.352.089 stemmen

Oorsprong: Verenigde Staten / Japan

Geregisseerd door: Trey Parker

Met onder meer: Trey Parker, Dian Bachar en Matt Stone

Plot Orgazmo

"Fighting crime never felt so good!"

Joe Young is een jonge Mormoonse acteur die het woord van God probeer te verspreiden in LA. Op een dag belandt hij op de set van een porno-film van de beroemde regisseur Maxxx Orbison. Maxxx vraagt Joe voor de hoofdrol in zijn nieuwste film Captain Orgazmo. Joe raakt al snel bevriend met Ben Chapleski, zijn sidekick in de film, de uitvinder van de Orgasmorator: een pistool dat er voor zorgt dat iemand direct een orgamse krijgt. De film wordt een groot succes, en wanneer Joe's vriendin de film per ongeluk ziet beginnen de problemen pas goed.

imageimageimage

Jimmy the Fish

Guy White Giant Cock

avatar van Dridge

Dridge

Jaren geleden zitten kijken met een paar man onder het genot van een pretsigaret en ik kan me (geloof ik) nog herinneren dat we in een deuk hebben gelegen.

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Zo slecht dat hij...slecht blijft.

avatar van Qlimax

Qlimax

Prachtig NEP huis op het eind HAHA

avatar van fappie

fappie

• 2005 stemmen

Jeugdsentiment! haha geniaal!! Matt Stone is zo grappig..

avatar van yeyo

yeyo

Qlimax schreef:

Prachtig NEP huis op het eind HAHA

Ja en als ze die Japanner aftuigen, je ziet op een bepaald moment dat ze gewoon met een pop gooien!

avatar van SpooXxX

SpooXxX

Ik heb niet hard gelachen maar vond het wel een leuke film. Lekker duf en onzinnig.

avatar van lars-pixar

wat een kutfilm

héél erg flauw!!!!!!!

avatar van JigSaw_Doll

JigSaw_Doll

Was dit niet geregisseerd door David Zucker?

avatar van yeyo

yeyo

Nee, je hebt het waarschijnlijk over BASEketball (evenals met Trey Parker en Matt Stone).

avatar van JigSaw_Doll

JigSaw_Doll

yeyo schreef:

Ah, ok, my bad

avatar van SmackItUp

SmackItUp

Best vermakelijk.

gauke

De regisseur had waarschijnlijk voor ogen een absurde, groffe klucht te maken over de porno industrie zonder zelf pornografisch te zijn. Het resultaat is idiote, zinloze, smakeloze 'fun' die zo nu en dan ook echt grappig is. Maar het is allemaal wat teveel van het goede, teveel slapstick en teveel mormoon die de wereld van de porno ontdekt. Dan miste ik toch een dosis echte porno.

avatar van jipt

jipt

Smakeloze, debiele, onnozele, absurde, ordinaire onzin van de makers van South Park. Leuk! 3,5*

Jesus!! ....... Where?!

avatar van Gang_Star

Gang_Star

Met Orgazmo bewijzen de makers van South Park dat ze ook minder goed werk kunnen leveren. Op geen enkel moment is deze komedie ook daadwerkelijk leuk en valt er niets te lachen. De grappen zijn van te laag niveau en het acteerwerk is erg matig.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Na lange tijd nog eens gezien en hij hoe slecht het qua acteerwerk en decors enzo ook is, hij blijft leuk! De platte humor beviel me prima, ik heb soms hard moeten lachen om bepaalde scènes, uitspraken en de knulligheid in deze film. Leuk om in een melige bui met een paar vrienden te kijken!

avatar van Black Math

Black Math

Pffff wat een flauwe film. Het is allemaal wel erg gemakkelijk, een mormoon in de porno, en het wordt nog slap uitgewerkt ook, want uiteindelijk is de film erg braaf. Veel voorstelbare grappen, de hamsterstyle zie je al mijlenver van te voren aankomen, wat natuurlijk ook de bedoeling is, maar meer dan een slechte parodie is het niet. Af en toe kunnen grinniken, maar spaarzaam. Dat Sancho figuur was nog het leukste. Parker en Stone waren vroeger nog wel scherp in de eerste South Park seizoenen, maar dit is een slappe bedoeling. 1,5*.

avatar van Apollinisch

Apollinisch

Goeie stunt double wel. En die van Ron Jeremy mag er ook zijn!

BBarbie

Overdrijven is ook een kunst, maar niet alle kunst hoef je mooi te vinden. Deze film voldeed precies aan mijn vermoedens. Het is een cartoonachtige verzameling flauwekul over het maken van een 18+-film door een mormoon. Je ziet het al voor je voordat de film begonnen is. Het is allemaal geestig bedoeld uiteraard, maar het aantal geslaagde grappige momenten is op de vingers van één hand te tellen.