Orgazmo (1997)

Verenigde Staten / Japan

geregisseerd door Trey Parker
met Trey Parker, Dian Bachar en Matt Stone

Joe Young is een jonge Mormoonse acteur die het woord van God probeer te verspreiden in LA. Op een dag belandt hij op de set van een porno-film van de beroemde regisseur Maxxx Orbison. Maxxx vraagt Joe voor de hoofdrol in zijn nieuwste film Captain Orgazmo. Joe raakt al snel bevriend met Ben Chapleski, zijn sidekick in de film, de uitvinder van de Orgasmorator: een pistool dat er voor zorgt dat iemand direct een orgamse krijgt. De film wordt een groot succes, en wanneer Joe's vriendin de film per ongeluk ziet beginnen de problemen pas goed.

avatar van Dridge
Jaren geleden zitten kijken met een paar man onder het genot van een pretsigaret en ik kan me (geloof ik) nog herinneren dat we in een deuk hebben gelegen.

avatar van Donkerwoud
Zo slecht dat hij...slecht blijft.

avatar van Qlimax
Prachtig NEP huis op het eind HAHA

avatar van fappie
Jeugdsentiment! haha geniaal!! Matt Stone is zo grappig..

avatar van yeyo
Qlimax schreef:
Prachtig NEP huis op het eind HAHA

Ja en als ze die Japanner aftuigen, je ziet op een bepaald moment dat ze gewoon met een pop gooien!

avatar van SpooXxX
Ik heb niet hard gelachen maar vond het wel een leuke film. Lekker duf en onzinnig.

avatar van lars-pixar

avatar van JanDahler
wat een kutfilm
héél erg flauw!!!!!!!

avatar van JigSaw_Doll
Was dit niet geregisseerd door David Zucker?

avatar van yeyo
Nee, je hebt het waarschijnlijk over BASEketball (evenals met Trey Parker en Matt Stone).

avatar van JigSaw_Doll
yeyo schreef:

Ah, ok, my bad

avatar van SmackItUp
Best vermakelijk.

De regisseur had waarschijnlijk voor ogen een absurde, groffe klucht te maken over de porno industrie zonder zelf pornografisch te zijn. Het resultaat is idiote, zinloze, smakeloze 'fun' die zo nu en dan ook echt grappig is. Maar het is allemaal wat teveel van het goede, teveel slapstick en teveel mormoon die de wereld van de porno ontdekt. Dan miste ik toch een dosis echte porno.

avatar van jipt
Smakeloze, debiele, onnozele, absurde, ordinaire onzin van de makers van South Park. Leuk! 3,5*

Jesus!! ....... Where?!

avatar van Gang_Star
Met Orgazmo bewijzen de makers van South Park dat ze ook minder goed werk kunnen leveren. Op geen enkel moment is deze komedie ook daadwerkelijk leuk en valt er niets te lachen. De grappen zijn van te laag niveau en het acteerwerk is erg matig.

avatar van Pazmaster
Na lange tijd nog eens gezien en hij hoe slecht het qua acteerwerk en decors enzo ook is, hij blijft leuk! De platte humor beviel me prima, ik heb soms hard moeten lachen om bepaalde scènes, uitspraken en de knulligheid in deze film. Leuk om in een melige bui met een paar vrienden te kijken!

avatar van Black Math
Pffff wat een flauwe film. Het is allemaal wel erg gemakkelijk, een mormoon in de porno, en het wordt nog slap uitgewerkt ook, want uiteindelijk is de film erg braaf. Veel voorstelbare grappen, de hamsterstyle zie je al mijlenver van te voren aankomen, wat natuurlijk ook de bedoeling is, maar meer dan een slechte parodie is het niet. Af en toe kunnen grinniken, maar spaarzaam. Dat Sancho figuur was nog het leukste. Parker en Stone waren vroeger nog wel scherp in de eerste South Park seizoenen, maar dit is een slappe bedoeling. 1,5*.

avatar van Apollinisch
Goeie stunt double wel. En die van Ron Jeremy mag er ook zijn!