Hidden 3D (2011)

Italië / Canada
Horror / Thriller

geregisseerd door Antoine Thomas
met Sean Clement, Simonetta Solder en Jordan Hayes

Wanneer zijn moeder overlijdt is Brian Karter verbaasd dat hij 'The Sanctuary' erft, de thuishaven van haar controversiële experimentele behandelingscentrum voor verslavingen. Wanneer hij met een paar vrienden door een mysterieuze medewerkster wordt rondgeleid in het vervallen gebouw wordt het duidelijk dat er een sinistere stemming hangt. Ondanks hun twijfels betreedt de groep een geheime ondergrondse doorgang die hen de verschrikkelijke werkelijkheid toont. Brians moeder heeft een revolutionaire machine gebouwd die mensen geneest van hun verslaving. Maar als neveneffect materialiseren de verslavingen zich in een vorm van gemuteerde kinderen die verslaafd zijn aan mensenvlees en hun intrek genomen hebben in het gebouw. Wanneer de gemuteerde kinderen de groep opjagen proberen Brian en zijn vrienden te overleven. Ze beseffen al snel dat sommige zaken beter verborgen kunnen blijven.

avatar van Daan258
Door alle reactie's van iedereen sla ik deze film maar over.

avatar van lars-pixar
Daan258 schreef:
Door alle reactie's van iedereen sla ik deze film maar over.

Je kan het altijd nog proberen, iedereen die hier een mening zet heeft misschien net een andere smaak. Ligt er ook wel aan of je een horror fan bent zo niet, is dit een leuke film om mee te beginnen.

lars-pixar schreef:

ik ben juist een grote horrorfan dus daarom denk ik ook dat deze film mij behoorlijk zal tegenvallen, en niet zal gaan boeien.
maar ik geef hem toch een kans en zal heb binnenkort maar is gaan kijken.

avatar van Noodless
Matig tot zwak horrorfilmpje dat alle clichés benadert en vooral naar het einde toe helemaal de mist in gaat. 4/10

avatar van SaNDuTjE
Standaard horror van het Sci Fi-channel niveau met op papier een aardig plot maar die alleen door zijn onnozelheid de moeite waard is om af te kijken.

Van de originaliteit moet deze film het duidelijk niet hebben want de decors en (schrik)effecten komen in tal van dit niveau films voor. Wat vooraf een leuke setting lijkt blijkt al snel een goedkoop nagebouwd decor die voor 0 sfeer zorgt. Doe daar een lading domme onervaren acteurs bij en je hebt weer een 13-in-een-dozijn horror die voor mij regelrecht naar de prullenbak in kan. Het is dat ik de verkeerde Hidden had opgezet en nooit een film afzet want anders was het na een half uur einde oefening geweest.

avatar van Boeikens
Saai.

Na het lezen van het plot en de gedachte over 'gemuteerde kinderen die verslaafd zijn aan mensenvlees' had ik wel iets anders verwacht.

Gorevrij, zwak geacteerd, weinig spannend.
Het beetje opkomende sfeer was weinig constant en die vliegjes hadden geen enkele meerwaarde, waren ook nog eens slecht gemaakt en begonnen op me'n zenuwen te werken.

Niet voor herhaling vatbaar.

erik1677
Damn! en het begin zag er nog wel zo goed uit.
Maar helaas kwam ik er al gauw achter dat het een beetje een uitgekauwde zooi is.
Nul comma nul spanning!!
Weinig tot slechte gore.
nee, helaas! alleen de setting is te gek!

Na het zien van "The Awakening" was deze film een hoop tijdverlies en geen goed idee. Slecht geacteerd, lachwekkend gewoon, cliché-schrikeffecten (met een heel verre knipoog naar "Grave Encounters"). Dat mensen hierin investeren snap ik eigenlijk niet. Misschien is het gewoon om jonge, onervaren acteurs een kans te geven? 0,5*

avatar van Daan258
Toch maar uit verveling opgezet, maar inderdaad geen leuk filmpje.
Geen spanning, geen sfeer, slecht acteerwerk en saai verhaal.

avatar van AmazingPP
Gisteren in 3D gezien vanaf Blu Ray. Geen beste film. Aardige 3D. Slap verhaal. 1,5 *