Crazy, Stupid, Love. (2011)

Komedie / Drama

geregisseerd door Glenn Ficarra en John Requa
met Steve Carell, Ryan Gosling en Julianne Moore

Als Cal Weaver (Steve Carell) erachter komt dat zijn vrouw Emily (Julianne Moore) is vreemdgegaan en wil scheiden, stort zijn 'perfecte' leventje als een kaartenhuis in elkaar. Zijn vrije avonden besteedt Cal mokkend en alleen aan de bar, totdat player Jacob Palmer (Ryan Gosling) hem onder zijn hoede neemt. Om hem te helpen over zijn liefdesverdriet heen te komen, introduceert Jacob Cal in de wereld van vrijgezelle vrouwen, stoere drankjes, en een nieuwe kledingstijl die niet bij de degelijke warenhuizen te vinden is. Ondertussen worstelen zijn kids met hun eigen liefdesperikelen en komt Cal erachter dat je je looks wel een make-over kan geven, maar je hart niet...

Beetje zonde van deze acteurs...

avatar van Leland Palmer
Hé, leuke trailer! Komt op de lijst.

avatar van Fortune
Ik vind het juist 3 geweldige acteurs al is Steve Carrel op zijn best in the office en valt hij in films vaak tegen.

avatar van schram101
Fortune schreef:

Get Smart en Yes Man niet gezien?

avatar van Fortune
Get Smart vond ik wel goed en in Yes Man bedoel je Jim Carry denk ik.

avatar van Nicolage Rico
Geinige trailer. En Muse erin is altijd goed.

avatar van schram101
Fortune schreef:
Get Smart vond ik wel goed en in Yes Man bedoel je Jim Carry denk ik.

Je hebt gelijk, haalde ze door de war..

Lijken trouwens ook wel een beetje op elkaar.

"That time when I told you I was working late, I was really going to the new Twilight movie by myself. And it was really bad."

Ik vind hem leuk!

avatar van donnie darko
Fortune schreef:

Bedoelde kos niet dat het jammer was dat zulke goede acteurs meededen in deze film? Want hij kan toch moeilijk beweren dat Ryan Gosling en Julianne Moore echt vreselijke acteurs zijn..

Julianne Moore, Steve Carell, Emma Stone en Ryan Goslings sixpack... wat wil een mens nog meer?

melvddonk
Zag de trailer in de bios en ben erg benieuwd naar deze film. Goeie cast ook!

avatar van Madeliefje
Wat een heerlijke trailer en cast! Ik kijk nu al uit naar de film

Seriously? It's like you're photoshopped!

avatar van Leland Palmer
Trailer weer eens gezien; één van de films waar ik het meest naar uitkijk op het moment.
Angrod_Pallanén schreef:
"That time when I told you I was working late, I was really going to the new Twilight movie by myself. And it was so bad."
Geniaal gebracht door Julianne Moore ook. Geweldig!

avatar van Madeliefje
Nieuwe poster, ziet er leuk uit

avatar van Madeliefje
Ik weet dat ik hier veel berichten plaats, maar die ene stemt klopt van geen kant (nou ja, ik denk dat ik de stem misschien wel zou vinden kloppen, als die film nou maar uit was..)

avatar van donnie darko
Leland Palmer schreef:
Geniaal gebracht door Julianne Moore ook. Geweldig!

Idd hilarisch moment!!

miepke
Telkens als ik deze trailer in de bioscoop zie krijg ik kippenvel. Geen idee hoe het kan aangezien het een normale komedie lijk te zijn.
Toch ben ik heel benieuwd. Zeer goede trailer!

avatar van Kisje
Ben toch wel benieuwd naar deze . Trailer ziet er degelijk uit.... En Steve Carell is altijd goed om naar te zien

Gezien in Houston. Leuke, geestige film met humor en tegelijkertijd een boodschap. Ryan Gosling is super samen met Steve Carell.

Zeer, zeer goede film. We gingen met 4 personen naar de film (in Suriname overigens) zonder enkele verwachting, maar we zijn echt weggeblazen door de leuke grappen, het goede verhaal en het zeer goede acteerwerk. Van te voren verwacht je een romantische komedie "as usuals", maar dit is veel meer dan dat. Na afloop nog urenlang met een brede lach op het gezicht over deze film nagepraat...

Kortom: must see!

Erg leuke film, ik vond het een vreemde combinatie van acteurs maar erg goed uit gepakt samen! Na de trailer te hebben gezien had ik niet zoveel van deze film verwacht, maar is een mooie film geworden. Zelfs een paar scenes die wel tranen kunnen trekken.

Deze film is het zeker waard om te kijken.

avatar van queenie
De film moet even op gang komen, maar dan zit hij vol humor. Vooral wanneer het plot komt wat je niet verwacht. 4*

avatar van Kisje
queenie schreef:

Ik wil deze film zo graag zien! Waar heb jij hem bekeken, als ik vragen mag.

Ik had in eerste instantie niet veel van deze film verwacht. Gewoon een afgezaagde romantische komedie. Maar ik vond de film echt geweldig! Vooral het plot is echt hilarisch.

Entrancing schreef:

Ja bij mij was dat ook. In de afgelopen 10 jaar is er volgens mij geen enkele redelijke romantische komedie meer gemaakt: Valentines Day, She's Just Not That Into You, Love and Other Drugs. Het is gewoon allemaal dezelfde rotzooi. Ik had dus eerst totaal geen zin om deze film te zien, maar na lang gezeur van mijn vriendinnen zijn we toch naar een speciale Ladies Night gegaan in Pathé en hij was in één woord: GEWELDIG. Dit is nou hoe je een romantische komedie maakt. Geen overbodige clichés, niet te veel van dat kleffe gedoe en gewoon damn right funny (iets wat veel romantische 'komedies' vaak vergeten). Deze film was zelfs onvoorspelbaar voor mij, iets wat heeeeeel zeldzaam is voor een rom-com. De twist bijna aan het einde van de film had ik totaal niet verwacht. Het leuke aan deze film is, is dat het GEEN chick-flick is. Dus op een date zullen zowel de vrouw als de man ervan genieten. Ook is Steve Carell in mijn ogen de nieuwe Tom Hanks. De manier waarop hij het ene moment hilarisch is en het volgende moment hartverscheurend (ja, ik moest zelfs een traantje wegpinken) doet me erg denken aan de vroegere Tom Hanks. Anyway, deze film is écht een must-see voor iedereen. Verfrissend, hilarisch en verassend. Ik zou het zelfs de Crash van de rom-coms noemen (de manier hoe op het einde alle verhalen tot één geheel komen).

avatar van LimeLou
Film zelf lijkt me niet zo bijzonder, maar Emma Stone

avatar van Number23
Haha allemaal vrouwen die tot nu toe stemmen vanwege Ladies Night. Grappig.

avatar van Number23
En btw: Steve Carell heeft eeuwig respect, want was een van de eerste en laatste acteurs die scenes stal in een Jim Carrey-film

(Ik heb het natuurlijk over Bruce Almighty)

avatar van Sjoerdow
Number23 schreef:

(Ik heb het natuurlijk over Bruce Almighty)

Voor mij heeft hij het eeuwige respect verdient dankzij The office.